*AlCHEMY* פורסם 2007 ביולי 30 Share פורסם 2007 ביולי 30 לדעתי נועה מחשבים זאת חנות רצינית ואמינה.פעם החנות הייתה קרובה לביתי, עשיתי שם לא מעט קניות ולא נתקלתי בשום בעיה אם הציוד או בבעיות עם השירות שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
americium פורסם 2007 ביולי 30 Share פורסם 2007 ביולי 30 אין שום סיבה שחנות כלשהיא תחייב את הלקוח להחזיר מוצר פגום באריזתו המקורית.הלקוח רכש מוצר [תקין] בכוונה לעשות בו שימוש ולא בשביל שיתקלקל לו והוא יצטרך להחליפו.מאותה הסיבה, כשרכשתם טלביזיה חדשה לבית, לא שמרתם את האריזה המקורית של המוצר.מקסימום, אם מדובר ברכיב מחשב, אפשר להיות נחמד, לארוז את הבאנדל המצורף [אם קיים] בשקית ולהביאו עם המוצר התקול לחנות.מה שכן, אם מישהו רוכש מוצר תקין, ורוצה להחליפו, כשהוא תקין, מכל סיבה שהיא, חובה עליו להחזירו לחנות באריזתו המקורית, על מנת שאפשר יהיה למכור אותו מחדש. כמוצר משומש כמובן.כל חנות אשר עושה לכם בלגן כי המצר שרכשתם ממנה התקלקל והם התנו החלפתו או בדיקתו באריזה המקורית עובדת עליהם בעיניים ומורחת אתכם ורצוי ואפילו מומלץ שתפרסמו זאת על מנת יראו וייראו. זה לא משנה אם רכשתם את המוצר לפני חצי שנה, חודשיים או אפילו שבוע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DXM פורסם 2007 ביולי 30 Share פורסם 2007 ביולי 30 אני תמיד שומר את האריזות של דברים שאפשר לשמור (טליביזיה לא, טוב יש לי אחת קטנה על סוללות אז אותה כן שומרים)אבל אני מחזיק את האריזות של כל דבר דאפשר לשמור... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
roy_be פורסם 2007 ביולי 31 Share פורסם 2007 ביולי 31 לא, לא ידעתי.אז אני מניח שיש לך מחסן קרטונים לכל האריזות של הרכיבים שאתה שומר בשביל האחריות?בשביל לתקן/להחליף מוצר באחריות לא צריך אריזה מקורית - אחרת זה היה כתוב בחוזה.צריך אריזה והכל כדי להחזיר מוצר וזה מובן בהחלט.שלום לשלמהאני לא מכיר אותך, אבל בחיי קניתי כ-50 מחשבים ואני מחזיק בבית 10 מחשבים, חלקם מתקלקלים. ולא, אני לא מחזיק מחסן של אריזות, בד"כ אני נפטר מהן לאחר מספר חודשים. אבל, לא כולם לא כמו נועה מחשבים. אתן לך דוגמה - מחשב שלי שנקנה בחברה בכפר סבא לפני כשנה עם לוח אם של ASUS הלך, לא היתה לי שום אריזה, חזרתי לחנות, קיבלתי חליפי במקום והלוח נשלח לבדיקה. לאחר מספר ימים הוצע לי להחליף או לשדרג ללוח חדש יותר בתוספת מחיר מאוד קטנה (כ-$30) מ P5B ל commando, והלכתי על זה.אז, תן לי לשאול אותך - איך חנות אחרת מתנהגת שונה ללקוח? והחזירה לוח תקול ללא מארז? אענה לך - כי אכפת לה מהלקוח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
americium פורסם 2007 ביולי 31 Share פורסם 2007 ביולי 31 לא הבנת אותו. למעשה, הוא התכוון לזה:אין שום סיבה שחנות כלשהיא תחייב את הלקוח להחזיר מוצר פגום באריזתו המקורית.הלקוח רכש מוצר [תקין] בכוונה לעשות בו שימוש ולא בשביל שיתקלקל לו והוא יצטרך להחליפו.מאותה הסיבה, כשרכשתם טלביזיה חדשה לבית, לא שמרתם את האריזה המקורית של המוצר.מקסימום, אם מדובר ברכיב מחשב, אפשר להיות נחמד, לארוז את הבאנדל המצורף [אם קיים] בשקית ולהביאו עם המוצר התקול לחנות.מה שכן, אם מישהו רוכש מוצר תקין, ורוצה להחליפו, כשהוא תקין, מכל סיבה שהיא, חובה עליו להחזירו לחנות באריזתו המקורית, על מנת שאפשר יהיה למכור אותו מחדש. כמוצר משומש כמובן.כל חנות אשר עושה לכם בלגן כי המצר שרכשתם ממנה התקלקל והם התנו החלפתו או בדיקתו באריזה המקורית עובדת עליהם בעיניים ומורחת אתכם ורצוי ואפילו מומלץ שתפרסמו זאת על מנת יראו וייראו. זה לא משנה אם רכשתם את המוצר לפני חצי שנה, חודשיים או אפילו שבוע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guyn פורסם 2007 ביולי 31 Share פורסם 2007 ביולי 31 לשמור קרטונים של מוצרים שקנית = לא הגיוני.ולגבי שירות-לפני כמה חודשים שרפתי בטעות את ה-7900GT שלי (אחרי שפירקתי והרכבתי את הקירור ואני לא יודע מה...).מסרתי אותו לחנות ביום ראשון, בלי אריזה- רק הכרטיס+קבלה.קיבלתי 7900GT אחר כבר ביום חמישי (אחרי שהוא נשלח למעבדות החברה ע"י החנות).* החנות נמצאת בפ"ת- רויר מחשבים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Aviad6 פורסם 2007 באוגוסט 2 Share פורסם 2007 באוגוסט 2 במקרה הזה אני חשו שהם לא היו חייבים לעשות את זה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guyn פורסם 2007 באוגוסט 2 Share פורסם 2007 באוגוסט 2 הם לא היו חייבים לעשות את זה אם הייתי מספר להם את מה שעשיתי בעצמי לכרטיס. אבל אם באים בגישה של "אני לא יודע למה זה לא פועל?!?!" ,אז אתה יוצא נקי מהצד שלך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MODY69 פורסם 2007 באוגוסט 2 Share פורסם 2007 באוגוסט 2 קניתי מהם כרטיס זיכרון.הגיע תוך פחות מ-24 שעות.הוא עדיין עובד ולא יצא לי לממש אחריות אבל עד כה אני מרוצה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Lost Spirit פורסם 2007 באוגוסט 2 Share פורסם 2007 באוגוסט 2 זה לא משנה איזו חנות - עדיף שלא יזדמן לך לנצל את האחריות מאשר לנצל אותה וגם אם המוצר יתוקן\יוחלף במקום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2007 באוגוסט 2 Share פורסם 2007 באוגוסט 2 בכדי לממש אחריות על מוצר, אין צורך באריזה המקורית שלו. שבר/שריפה מהווים עילה לביטול של האחריות.לכל החכמולוגים שהורגים את הכרטיסים שלהם, בחלק מן המקרים ניתן להבחין בזה - לפחות תקחו אחריות ואל תנסו לדפוק את המערכת. מי שרואה לנכון להכנס לאוברקלוק קיצוני, שייקח בחשבון את האפשרות שהחנות לא תראה לנכון לממש לו אחריות על הכרטיס (ודי בצדק). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Aviad6 פורסם 2007 באוגוסט 3 Share פורסם 2007 באוגוסט 3 השאלה עם אפשר לראות בעין שהכרטיס נשרף מOC למה אפשר גם להגיד שאולי נתקע המאוורר או משהו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
roy_be פורסם 2007 באוגוסט 8 Share פורסם 2007 באוגוסט 8 עדכון לגבי חווית הקנייה שלי בנועה - זמן קצר לאחר פרסומי במדור זה יצרו איתי קשר מנועה והציעו לי ללכת על כרטיס דומה בתוספת מחיר, ולאחר משא ומתן הגענו לעמק השווה. כשאספתי את הכרטיס מהם אתמול, הם היו מאוד אדיבים ונתנו לי הרגשה שבאמת חשוב להם שאצא מרוצה למרות הכל. אז הכל בא על מקומו בשלום בסופו של דבר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gliderpilot פורסם 2007 באוגוסט 9 Share פורסם 2007 באוגוסט 9 זכרון נדפק = 21 ימי עסקים כדי שיחזור מחו"ל... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
swg פורסם 2007 באוגוסט 9 Share פורסם 2007 באוגוסט 9 אני מכיר כמה אנשים שהזמינו מפרט אצלהם,והמפרט שהגיע היה פשוט לא נכוןקניתי מהם את ה LITE-ON מתפקד 10 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.