עבור לתוכן

[דיון] האם יש סיכוי שסוני יפיסדו בסיבוב הנוכחי של הקונסולות

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

הWII הכי קרוב להגדרה שלך וגם המחיר בסדר גמור.

אני מרוצה מאוד מה 360, אבל מה שמעצבן אותי שסוני בסופו של דבר ינצחו גם הפעם.

אני מאוד מאוד רןצה שבוספו של דבר M$ יעברו את סוני בהרבה בכמות מחירות ויעשו להם מה שסוני עשתה לסגה.

ששוק הקנסולות יהיה כמו שוק מערכות ההפעלה :jump:

  • תגובות 52
  • צפיות 4.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא רואה מצב שמיקרוסופט ינצחו את סוני בדור הזה ובטח לא את נינטנדו במצב הנוכחי

אומנם תיהיה כניראה בקרוב מאוד ירידה במחיר ה360

אבל עוד כמה חודשים צפוים גירסאות חדשות

וביחד אם בעיות אחרות והפסד טוטלי ביפן אני לא רואה מצב שהרבה צרכנים יתנו המון במיקרוסופט בתחום הזה

בעניין סוני היא עשתה כמה צעדים חכמים בזמן האחרון וצריכה לעשות הרבה יותר

אבל המותג שלה יותר חזק מה360

אבל גם ה360 וגם הPS3 לא קרובים לתימחור הקסם לקונסולות שזה 200$

כרגע רק נינטנדו קרובה לזה וזה מוכך במכירות

ל360 יש גם בעיה ענקית אם הקירבה למחשב

כל פעם שהמחירים של מחשב מקביל 360 יורד הם תאורטית מאבדים לקוחות

גם מבחינת משחקים אני אומנם רוצה לשחק בביוסוק אבל הוא גם יוצא למחשב וגם ככה מי שקנה קונסולה לFPS

קנה מיזמן 360 ועוד FPS כולל הלו 3 לערכתי לא יעזרו יותר מידי למכירות

ופתאום מיקרוסופט התחילה לחכות את נינטנדו בE3 אם כמה משחקי משפחות

נו באמת לשנות כיוון אחרי יותר משנה וחצי בשוק :screwy: :screwy: :screwy:

פורסם

אתה יודע קרירין, אתה וכולם מדברים הרבה על מכירת קונסולות וזה, אבל באמת מעניין מה קורה בשוק מבחינת מכירת Software וכלים נוספים.

זה בטוח שמייקרוסופט וסוני מוכרות הרבה יותר משחקים מה Wii. בתכלס רוב האנשים שקנו את ה Wii עדיין משחקים ב Wii Sports שקיבלו עם הקונסולה ולא קנו אף משחק אחר - אולי איזה מריו וזלדה... גם מבחינת ה Hardware בטוח שמוכרים יותר שלטי 360 משלטי Wii.

אתה תגיד שתיכף ייצאו מלא משחקים חדשים ל Wii כמו מריו גאלאקסי אבל אל תשכח שגם לשתי הקונסולות הרציניות יותר יוצאים מלא משחקים הרבה יותר רציניים כמו Halo ו Heavenly Sword.

פורסם

לדעתי GODMONEY אתה טועה ,

רוב האנשים שאני מכיר שקנו את הWII בהחלט לא משחקים בSPORTS בלבד אלא קנו עוד 3-4 משחקים כבר (שזה יותר מרוב האנשים שאני מכיר שקנו PS3 ד"א, בXBOX המצב יותר טוב עם הספריה הגדולה , למרות שרוב מי שאני מכיר מוריד בגלל FIRMWARE) וזה ככה בשלוף.

מה גם שבקשר לשלטים , בעוד רוב המשחקים של הXBOX והPS הם לSINGLE PLAYER או מקסימום TWO PLAYER , לWII יש המון PARTY GAMES והמון אופציות ושילובים להרבה שחקנים , ככה שפה , נראה לי שהWII דווקא כבר עוקף בסיבוב את שאר הקונסולות, שלא לדבר על הCLASSIC REMOTE שהכרחי כדי לשחק ברוב המשחקים מהVIRTUAL CONSOLE

אל תיהיה כ"כ בטוח.

אל תשכח דבר אחד נוסף , הWII רווחי FROM DAY ONE שזה משהו שלמתחרות קשה מאוד להגיד.

ליביו (שיצאו לו הרבה יותר מדי מילים באנגלית לעמוד אחד :) )

פורסם

:xyxthumbs:

כמו שאמרתי, לגבי Hardware אני לא בטוח בכלל כמובן לגבי כמות המכירות,

אבל לגבי המשחקים, אני בטוח שרוב משתמש ה Wii לא יצאו מה WiiSport ואולי Zelda או מריו.

אל תשכח מה קהל היעד של המכשיר.

פורסם

אתה יודע קרירין, אתה וכולם מדברים הרבה על מכירת קונסולות וזה, אבל באמת מעניין מה קורה בשוק מבחינת מכירת Software וכלים נוספים.

זה בטוח שמייקרוסופט וסוני מוכרות הרבה יותר משחקים מה Wii. בתכלס רוב האנשים שקנו את ה Wii עדיין משחקים ב Wii Sports שקיבלו עם הקונסולה ולא קנו אף משחק אחר - אולי איזה מריו וזלדה... גם מבחינת ה Hardware בטוח שמוכרים יותר שלטי 360 משלטי Wii.

אתה תגיד שתיכף ייצאו מלא משחקים חדשים ל Wii כמו מריו גאלאקסי אבל אל תשכח שגם לשתי הקונסולות הרציניות יותר יוצאים מלא משחקים הרבה יותר רציניים כמו Halo ו Heavenly Sword.

תבדוק נתוני מכירות בארצות הברית ויפן(באירופה אין נתונים סדירים)

ותיראה שהWII מוכרת המון משחקים

פעם אחרונה שבדקו אפילו בארצות הברית הWII מכרה יותר תוכנה מה360

וזה למרות שכרגע יש יותר 360 בידים של גימרים בארצות הברית

ביפן בכלל בחודש האחרון מתוך 30 משחקים הנימכרים באזור 20 היו משחקי DS וWII

גם באירופה מכירות התוכנה של נינטנדו מצוינות

תבין שמשחקי WII זולים משמעותית ממשחקי 360\PS3

ואין תשלום על משחקי רשת כמו ב360

לדוגמה הגירסה של RE4 לWII יצא ישר ב30$

ובדרך כלל משחקי 360\PS3 יוצאים ב60$ לאומת 50$ לWII

ככה שהיתרון במחיר משחק תפקיד חשוב

פורסם

דובי, את ענין התיכנות לCELL אפשר לתקוף מש2 כיוונים.

א. מתכנתים שמוציאים משחקים ומתחשבים בערכת פיתוח בצורה רצינית (ולא מפתחים פורט)

ב. תיכנון אלגוריתמים של אופטימיזציה מצד סוני, ואני אסביר

במערכות שרתים בעלות 2 מעבדים / ליבות או יותר הרבה פעמים מהות התכנות של הקרנל משנה מאוד את היעילות של המוצר הסופי שרץ ברמת המשתמש.

סתם דוגמא לפיתרון יצירתי (שהוא חלקית ד"א ממומש בPS3) , יש לאחת החברות שהחברה שאני עובד בה (CHECKPOINT) רכשה מערכת בעלת 17 מעבדים , כאשר מעבד אחד מתפקד לחלוקת ה"פקודות" ויכול לצוות אליו מעבד נוסף לכח עיבוד נוסף למשימות מסוימות.

או בקיצור , לא חסר פתרונות שיעלו עם הזמן.

ענין החוסר שימוש בHD DVD בתור כונן גם למשחקים הזוי לי ביותר גם כן.

כנ"ל השימוש בהתקנה בהארד דיסק (שהPS3 משתמש בחלק מהמשחקים לאופטימיזציה , כמו VF5)

משחקים על יותר מDVD אחד? אני שונא להחליף דיסקים.

בקשר לפרישת זיכרון , אכן יש יתרון לאופן החלוקה הגמיש בהרבה של MS (וגם לדרך שבא מימשו את אפיק הזיכרון לGPU שהוא לדעתי גאוני וללא שום ספק מתעלה על הדרך בא הPS תוכנן) , אבל קשה לי לראות יותר מדי איך זה נותן יתרון גדול במיוחד

עריכה לדניאל - השימוש בתכנות לMULTI CORE CPU הוא מאוד מסובך ודורש כתיבת קוד מיוחד שידע לעשות שימוש ביכולת הזו.

ליביו

אוייש תעשה לי טובה תכנות לCELL זה לא תכנות מרובה נימים שאפשר לפתור ע"י סביבת עבודה מהנוהלת.

בPS3 יש לך 4 קומפיילרים שונים רק בשביל ה-CELL המזורגג, ל7 מעבדים, שחוץ מהSPE הראשי שמכיל 4 "ליבות" יש לך עוד 3 תתי יחידות עיבוד עם מעבדים שלא דומים אחד לשנים כלל וכלל.

ברוב המוחץ של המשחקים משתמשים בSPE הראשי בלבד. אין שום בעיה לפרוס תוכנה על מעבדים מרובים, אבל מצד שני אתה לא מתכנת MAIN FRAME.

ואפילו בMF מדובר ביחידות עיבוד זהות, שכל מה שאתה צריך בשביל שזה יעבוד זה מנהל משימות טוב.

בשביל לתכנת לPS3 אתה צריך לעבוד עם 5 קומפיילרים(כולל הקומפיילר הגראפי) ועם שפות מרובות שחלקן גורמות לCOBOL להראות כמו תורה מסיני.

"לתכנת לPS3 זה כמו לכתוב תוכנה שתרוץ על ה-PC שלך על-MAC BOOK שלך, על הIPOD שלך ועל המיקרוגל שלך בו זמנית"

ואת זה לא אני אמרתי, אז אתה יכול להפסיק להתפלסף כל 2 שניות, עם הPS2 סוני פשוט פספסו את הסוס הנכון ולא נבאו טוב לאן השוק באמת הולך, עם הPS3 הם חשבו שהתפיסה שיש להם בשוק עדיין תספיק כדי לגרום לחברות לכתוב משחקים יעודיים לPS3, אבל הבעיה היא שאין להם כבר את כוח השוק לעשות זאת.

וכן ערכת הפיתוח של סוני ממש עוזרת כאשר 40% מהקוד עדיין נכתב בשפות מכונה... ::)

לא ממש מעניין אותי איזה מערכת יש לך בצ'ק פויינט, ראיתי מספיק מערכות של מחשוב מבוזר החל ממערכות עיבוד תמונה של SGI בעלות כמה אלפי GPUים עד עיבוד מבוזר על גבי Blade Centerים שלמים של IBM, ואתה יודע למה זה עובד טוב? בגלל אחידות, אחידות בחומרה, אחידות בתכנות ואחידות בנהלי העבודה של כל רכיב עיבוד בין אם הוא פיסי או לוגי באותה מערכת, הCELL בתור קונספט הוא מעולה, אבל מצד שני שום חברה לא משתמשת בכל מוטציה אפשרית שלו ביחד באותו מוצר.

הCELL תוכנן כפלטפורמה לייצרית מעבדי כלליים ומעבדי DSP יעודיים, אין לך שום דבר בו שאומר שאם תכניס את הכל לבלנדר ותשפוך את זה על לוח אם זה יעבוד טוב.

פורסם

דובי,

לא טענתי שזה כמו תכנות מרובה נימים , אבל אתה חייב להסכים שהארכיטקטורה דומה כאשר הPPE אמור ליהיות היוזם והאחראי על הפעולות.

קימפול ביותר מקומפיילר אחד הוא דבר מקובל למדי (לא יודע כמה יש לCELL , אבל זה גם תלוי אם איזה סט פקודות אתה עובד , כי כמו שאמרת חלק מהמעבדים לא עובדים עם אותם סט פקודות)

לדעתי, אפילו אם כרגע משתמשים בSPE אחד כרגע, הפוטנציאל בשימוש בכמה (אפילו עם חלוקה גסה) הוא עצום וזה ענין שיבוא עם הזמן.

בקשר לתכנות MAIN FRAME, אם תסתכל על חצי מהיחידות בלייד בסביבות לקוח - הם מורכבות בהחלט מיותר מסוג מחשב אחד ומעבד אחד , וגם בסביבות עם REDUNDANCY בין מחשבים קיים הרבה פעמים הבדלים.

אכן לא צריך ליהיות לך אכפת ממה שיש לי בעבודה , אבל סמוך עלי שגם אני ראיתי קונפיגורציה או 2 בחיים שלי (עם סיכויים גבוהים של בין המורכבות בעולם בתחום שלי) וגם מעבודות קודמות שעבדתי בהם.

אולי בענין של גרפיקה אתה צודק , אבל ברשתות ואבטחה - השימוש במחשבים שונים לגמרי הוא נפוץ ומקובל וזה עובד מצוין ביחד.

לתכנת לכמה מכשירים זה בסדר - כל עוד הקומפיילר משלים לך את העבודה כמו שצריך. (דוגמא גרועה בהחלט היא ג'אווה , דוגמא טובה יותר זה חבילות של לינוקס)

על הPS2 אפשר להגיד הרבה דברים , פספסו את הסוס הוא בהחלט לא אחד התיאורים שאני הייתי בוחר , אלא יותר לכיוון השני ב180%

הPS3 בינתיים דווקא עומד בציפיות שלי די יפה , בלי לדגדג עדיין את הפוטנציאל , וזה למרות התחלה איטית מהצפוי.

בקשר לערכת פיתוח , אני אשמח לקרא עליה ועל כתיבת הקוד במכונה , אם תוכל לשתף אותי בלינקים יהיה מענין.

בקשר למשפט האחרון , לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד עם הבלנדר והלוח אם.

אני אגיד לך שני משפטים לסיום,

דבר ראשון בגלל הפוטנציאל של הCELL , גם עם תכנות לא יעיל כמו לXBOX , לדעתי הוא יכול להראות תוצאות מדהימות , מה שמשאיר אותו עדיין (לדעתי) עם היד העליונה בתחום הזה.

דבר שני , אני לא מאמין שעל הנושא הזה תקום או תיפול קונסולה , לפחות לא בשלב הזה שבהחלט מוכיחים שאפשר להוציא תוצרים טובים מאוד עם המעבד הזה.

ליביו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים