פורסם 2007 ביולי 2018 שנים מחבר מהטריילר אין לך שום דרך לדעת עד כמה "מעייפת" (WTF?!) מערכת הקרבות של המשחק הזה, מה שכן, היא מגוונת כנראה, תוכל להשתמש גם בפיגיון נסתר, גם ללכת מכות, גם להשתמש בחרב, ועוד משהו ששכחתי...
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים גימספוט שחכו את Assassin creed http://www.gamespot.com/features/6174799/index.html?tag=topslot;title;1 hellgate:london הולך להיות ב DX10
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים מהטריילר אין לך שום דרך לדעת עד כמה "מעייפת" (WTF?!) מערכת הקרבות של המשחק הזה, מה שכן, היא מגוונת כנראה, תוכל להשתמש גם בפיגיון נסתר, גם ללכת מכות, גם להשתמש בחרב, ועוד משהו ששכחתי...שאני אומר טרילר אני מיתכוון דווקה לסרטון משחקיות בE3 במצגת של מיקרוסופט מהדברים שהראו שם היה קרב אם כמה אויבים באיזה חדר ולקח זמן לחסל אותם יותר זמן מאיך שאני רוצה שחיסול אויבים רגילים הימשך במשחק בסגנון
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים מחבר אם לא יקח לך זמן לנצח אויבים, המשחק יהיה קל, ובדרך כלל משעמם, כי אתה מנצח את כולם בקלות, לעומת זאת, אם האויבים יהיו מאתגרים, ויקח לך קצת זמן ואימון לנצח אותם, המשחק נהיה מעניין, וכיף, כתוצאה מכך.
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים לא יודע מה איתכם, אבל אני מאוד מתלהב מהפיזיקה, מהתגובות של הקהל ומהבינה המלאכותית.זה נראה לי המשחק הראשון שבאמת השקיע בדבר שבשבילי הכי חשוב במשחק. לא משנה איך נראה המשחק, העיקר שיהיה מציאותי, זה מה שחשוב מבחינתי.הכוונה שלי היא שלכל דבר שעושים תהיה תגובה מצד האנשים. שכשנתקלים באנשים אני לא אעבור דרכם, אלא באמת אדחוף אותם או שהם יזוזו הצידה... שהשחקן לא יילך תמיד באותה דרך, אלא יראה תזוזה שונה של הידיים והרגליים.קיצר, אני מקווה שהמשחק יעשה את זה ולא יאכזב בקטע הזה.אבל מערכת הקרבות נראית לי על הפנים... זה נראה שכשתוקפים את השחקן מאחור הוא פתאום מסתובב אל האוייב וחוסם, או משהו כזה..
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים אויבים פושטים קשים מתאימים למשחקים מסוימים בסגנון פעולה פלטפורמה אני מעדיף רק בוסים ומיני בוסים קשים אבל זה עדפה שלי
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים מחבר אבל מערכת הקרבות נראית לי על הפנים... זה נראה שכשתוקפים את השחקן מאחור הוא פתאום מסתובב אל האוייב וחוסם, או משהו כזה.. זה היה גם בנסיך הפרסי האמת, אם אתה עם כפתור ימני לחוץ, הדמות שלך מגינה, ואז אם היו סתם מנפנפים עלייך בנשק, הוא היה חוסם, לעומת זאת, מכה פראית יכולה לשבור את ההגנה הזאת, מצד שני, אם האויבים מולך היו חלשים ולא היו מסוגלים למכות פראיות, היית יכול להגן (=כפתור ימני), אף אחד לא היה פוגע בך, ויכולת לנצח את הקרב במתקפות נגד בלבד (ימני להגן, מחזיק לחוץ, ואז אחרי שתוקפים אותך שמאלי, והמשחק היה דואג לשאר), לעומת זאת אויבים כאלה היו רק בהתחלה, בהמשך הגיעו מולי אויבים מגוונים, שהשיטה לנצח כל אחד מהם הייתה שונה, הכי מעצבן זה היה כשהגיעו כמה סוגים שונים של אויבים ביחד, אלה היו הקרבות הכי מסעירים, אבל גם הכי קשים
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים אויבים פושטים קשים מתאימים למשחקים מסוימים בסגנון פעולה פלטפורמה אני מעדיף רק בוסים ומיני בוסים קשים אבל זה עדפה שלי או במילים אחרות- זלדה
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים ^^^^Reaper בהתחשב בעובדה שזלדה המציאה את כל שיטת הקרב שהיום כל המשחקים מבוססים אתה צריך להבין שאחרי שאתה משחק זלדה אז יש לך ביקורת על קרבות ... ולכן גם לי הפריע קצת הקרבות...אבל המשחק נראה מאד מגניב מבחינת העולם והתנועה...אם זה יהיה משחק גדול זה כבר שאלה אחרתאבל מה שבאמת מעניין אותי זה האם,כל המשחקים הללו שרצים על DX10 אני מניח,מסוגלים בכלל לעבוד על כרטיסים כמו 6600GT?
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים או במילים אחרות- זלדהאני דווקה יתכוונתי בסגנון GOW (המשחק לPS2 ) ואם מדברים על סדרת זלדה האויבים שם זה יצירת אומנות יש הרבה אויבים שחיבים לישתמש בשכל להרוג אותם אבל שלומדים אותם קוצבים בהם מהר ובגלל שיש המון סוגים שונים זה תמיד מרענן גם הבוסים בזלדה לא קשים יותר מידי ככה שהאדרנלין רץ קצת בגוף בקרבות בוסים אבל ברוב המיקרים מנצחים בוס בנסיון הראשון רק שזה לוקח קצת זמן להכיר אותו ותנקודות חולשה שלו ואז יודעים איך לנצח (במקום AI מתוחכם נינטנדו משתמשת בלולאות התקפות או איך שקוראים לזה ככה שלא מסובך מידי להכיר תמסלול של הבוס )
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים מחבר והנה דוגמה לאלמנט גרוע במשחקים : כשהאויבים נעשים צפויים, המשחק מאבד מהעניין שלו, כי פתאום קל לנצח אותם, ברגע שהם לא צפויים לעומת זאת, המשחק נעשה מעניין, קשה, ומאתגר
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים תיראה שיש המון סוגי אויבים שונים במשחק והרבה מהם צריכים להכיר ולימצוא פיתרון איך לחסל אותם תאמין לי זה לא משעמם למעשה משחקים בסדרת זלדה משעממים רק בשעות הראשונות שאין לך הרבה כלים אבל ברגע שאתה משיג כלים המשחקים אופכים למאוד מאוד כיפים ומעניינים וכל כמה זמן אתה מקבל כלי חדש ואויבים חדשים ותזכור שזה משחקים של עשרות שעות משחק הכלים בזלדה זה לא כלים כמו בהרבה משחקים אחרים שיש בעיקר כלי נשק \הגנה וכו ויש שידרוגים של אותם דברים בזלדה לכל כלי יש שימוש אחר וצריך לדעת במה לישתמש ובאיזה זמן וכמובן כל כלי נותן אפשרויות נוספות ויש מצבים שצריך לישתמש בכמה כלים ביחד
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים מחבר מצד שני, משחק מסובך מדי, שבו יש יותר מדי כלים ושדרוגים ואפשרויות, עלול להפחיד, לסבך, ולהרתיע שחקנים מסוימים מלשחק בו.
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים העניין שזה בכלל לא מסובך כי אתה לא מקבל תכלים ישר אתה מתחיל לפעמים בלי כלום ולפעמים אם חרב פשוטה ומגן ואם הזמן מקבל כלים חדשים אחד בכל פעם ככה שהלימוד נימצא בתוך המשחק וזה בכלל לא מסובך תנסה לשחק בזלדה לינק לעבר באמולטור (משחק של הסופר נינטנדו) תן לזה כמה שעות כי ההתחלה משעממת ואז תבין מה זה יצירת אומנות במשחקים
פורסם 2007 ביולי 2018 שנים הגמל המעופף וקרירין תפסיקו לבלבל את המוח.כמעט שני עמודים של ספאם וחוויות משחק ממשחקים אחרים - בשביל זה יש הודעות פרטיות.ננעל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.