KSP והשרות המצויין שלהם - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP והשרות המצויין שלהם


ufk

כמה פעמים חומרה של KSP עשתה לכם בעיות ??  

1607 הצבעות

  1. 1. כמה פעמים חומרה של KSP עשתה לכם בעיות ??



Recommended Posts

  • תגובות 106
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא רק שאתה לא יודע לאיית, אתה גם אידיוט בנוסף לכל.

3 אנשים מפורום אחד זה מדגם מייצג....?

הגמל המעופף ואני משתמשים בלוחות של ג'יגבייט, אני משתמש בלוחות שלהם ב 2 מחשבים ובכרטיס מסך שלהם באחד המחשבים. אז הנה, סתרנו את ה "סטטיסטיקה" שלך.

זה בנוסף לעובדה שלך יש ספק ג'נרי, אז אלוהים יודע מה גורם לבעיות (שמשום מה חוזרות על עצמן... הממ.......)

תריץ חיפוש פה בפורום, לא חסרים אנשים עם בעיות עם מוצרי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי דיון אחד לא פורום אחד

והבעיות היו בשתי מחשבים שונים

בדיון הזה אין מאות אנשים ככה שבאחוזים רק מהדיון הזה אפשר להבין שהם לא חברה מצוינת באמינות

בעניין הספקים(זה שתי מחשבים) של חברות אחרות לא נידפקו ולא חלקים אחרים של חברות אחרות

רק חלקים של גיגביט

ובעניין לך יש ולא יתקלקל

סבבה רוב ה360 בשוק לא יתקלקלו -וזה לא אופך את ה360 למוצר אמין

זה רק אומר שהבעיה באחוזים זה לא 100%

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. באמת לא הוגן שאין 0 בסקר

2. קניתי שם מחשב שלם בחלקים, זכרונות וצורב ולא הייתה לי בעיה אחת....

3. אני חולה על זיגזג. הם מחפשים שם עובדים - פבל עוזב?

4. גם אני לא ממש מת על גיגבייט. קניתי 9800pro והמאוורר שלו מת אחרי 5 חודשים. לאור זה שאין לי ז*ן להתעסק עם המחשב אחרי שהרכבתי אותו - אני נשאר נאמן לאסוס (שלא אכזבו אותי לעולם)

5. תהיה בעיה לקנות את הדומיין i.hate.ksp.co.il כי זה סאב דומיין של ksp ואני חושב שהם לא יסכימו. i-hate-ksp.co.il הרבה יותר סביר שתצליח לרכוש

6. חנויות עם מוכרים שלא מבינים מהחיים שלהם זה יתרון. פעם קראתי כתבה לפיה מישהו הלך לאופיס דיפו וביקש זיכרון גדול ויקר. המוכר חשב שבמחיר שהוא משלם מגיע לו את כל הקופסה של הסטיקים (כי הוא לא הבין). האיש שילם במזומן והלך עם קופסה שלמה של זכרונות

7. דווקא אני שונא את פלונטר. פעם הם הביאו לי HD "חדש". חיברתי אותו למחשב ופתאום עלה לי של איזה מסכן... חטפתי עצבים שחבל"ז

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פבל לא עוזב , אבל רוני עוזב , וזה קצת בעאסה , אבל מה לעשות ... החיים ממשיכים .

קשה למצא היום אנשים מעורערים בנפשם במידה הרצויה , ועל כמה וכמה שיבינו גם משהו בחומרה ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בטוח שאתה רוצה ? ;)

וחוץ מזה , זה לא המקום לעניינים האלה .

חזרה לטופיק .

לי אישית היה ניסיון עם מוצר אחד שנרכש אצלהם , צורב , שלא היה מוכן לצרוב על שום דיסק במהירות מעל 1 , והצורב עצמו היה כפול 4 .

גיליתי את העניין הזה אחרי יומיים , התקשרתי , התחננתי שיקחו אותו חזרה , יחזירו לי 50 אחוז מהעלות שלו , לא צריך כסף חזרה , רק שיתנו לי לקחת משהו אחר במקומו .

קיבלתי טריקת טלפון בפנים , ושם זה נגמר . הניסיון הראשון והאחרון ברכישת רכיבים עם אחריות כלשהי מהחבר'ה האלה .

חוץ מזה , איזו פעם קניתי בטעות מהם דיסקים , כי כל שאר החנויות היו סגורות , והדיסקים דווקא היו בסדר , אלה היו הדיסקים של פורטיס נראה לי ...

עקרונית , אני לא חושב שהם עד כדי כך נוראים ומזעזעים .

לכל אחד יש נטייה ליפה ולנפח את החוויה שלהם , אם זה לטובה , ואם זה לרעה , וכל הסיפורים כאן על לקוחות שאכלו מוך מהמוכרים ומהרשת , זה רק צד אחד של המטבע .

יש אנשים שכן קונים וכן מרוצים , ויש כאלה שלא .

ככל שיהיה היקף מכירות גבוה יותר , ככה גם החשיפה לפאקים תהיה גדולה יותר , אין מה לעשות . הם הביאו את זה על עצמם ברגע שהחליטו שהם הולכים להיות זולים זולים זולים .

תמכור בהכי זול , תקבל קהל לקוחות שמחפש את המחיר הכי זול וחושב שמגיע לו הכל , כי הוא שם 1399 שקל על מחשב לגיימרים מטורפים , ואחר כך מן הסתם זה לא יעבוד כמו שצריך , ויתחילו להכפיש , ולא בהכרח בצורה מוצדקת .

כמו שאמא שלי אומרת ... " שלם בזול , שלם ביוקר , בליאד " .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמכור בהכי זול , תקבל קהל לקוחות שמחפש את המחיר הכי זול וחושב שמגיע לו הכל , כי הוא שם 1399 שקל על מחשב לגיימרים מטורפים , ואחר כך מן הסתם זה לא יעבוד כמו שצריך , ויתחילו להכפיש , ולא בהכרח בצורה מוצדקת .

כמו שאמא שלי אומרת ... " שלם בזול , שלם ביוקר , בליאד " .

*Nailed It!*

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה נשמע נאיבי. אז מה אם המחשב שקנית מהם עובד בסדר, למה שלא יעבוד. פה מדובר על צורת הרכבת המחשב, טיפול בלקוחות, מימוש אחריות. (הקצרה שלהם). בכלל נכנסת פעם לסניפים המרכזיים שלהם ביום שישי?. זה בדיוק כמו שוק או יותר נכון מכרז למכירת מחשבים. הכל מהר מהר כדי להספיק למכור כמה שיותר ולא משנה על חשבון מה.

לו היית אדם שבאמת מבין בחומרת מחשב וכיצד בונים אותו, לא היית נכנס בחיים לשום חנות שלהם.

אני למשל הזמנתי את המערכת שלי (מפרט) אצל "זיגזג" אתה מוזמן אלי לראות כיצד מרכיבים מחשב. הכל טיפ טופ החל מסידור כבלים וכלה בהתקנה נכונה של מערכות אוורור. שסירקולציה נכונה מורידה את הטמפרטורה של המארז. את זה לא תמצא ב KSP בגלל מחירים נמוכים הם צריכים להספיק הרבה על מנת למכור הרבה מחשבים, אחרת הם יפסידו כסף פשוט אין אפשרות אחרת...

מקווה שנפל לך האסימון...

כמה התנשאות בהודעה אחת.

דבר ראשון, אני לא איזה ילד שלא מבין במחשבים, אני מתעסק בנושא כבר 10 שנים אז שמור את ההתנשאות שלך לעצמך, תודה.

דבר שני, את המחשב שלי הרכבתי בKSP, הדבר הראשון שעשיתי כשקיבלתי את המחשב זה לפתוח אותו.

איכות ההרכבה בסדר גמור, הכבלים במקום, המאווררים במקומם, הכל עובד כמו שצריך ולא נתקלתי בשום דבר חריג.

אתה פשוט לוקח מקרה אחד ומכליל על כולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול להגיד לכם שהרגע קראתי 9 עמודים, של קרירין מתווכח (ובאותו זמן מוכיח שהוא לא יודע לכתוב, למרות שגם אני לא יודע כל כך)

אם טובה יותר מגיגה, אני רוצה לומר לכם שכרגע יש לי, מחשב שנקנה באיזה חנות (אני אפילו לא ידוע איזה :smile1:)

והוא עובד בסדר למעט תקלה בכרטיס מסך או בלוח אם או בספק, כרטיס מסך אחד (של INNO3D) הלך, אז קניתי כרטיס של אותה החברה (IN')

עכשיו שוב היו לי תקלות, כמובן שהסקתי כרטיס מסך וכו', בקיצר החלפתי כרטיס, והמחשב לא עבד, ניקתי את הלוח אם קצת, (יש לי קומפרסור

בבית)פתאום הוא עבד.

זה למשל דוגמא לבן אדם (קצת אהבל) שלא שמר לע המחשב שלו אז היו תקלות, וללא כל קשר לחברה/חנות חנות שממנה קנה.

נ.ב

יש לי לוח של אסוס (קרירין) ושניים מה4 חיבורי לא עובדים, אז מה בגלל זה חברת היא על הפנים? אני לא חושב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה התנשאות בהודעה אחת.

דבר ראשון, אני לא איזה ילד שלא מבין במחשבים, אני מתעסק בנושא כבר 10 שנים אז שמור את ההתנשאות שלך לעצמך, תודה.

דבר שני, את המחשב שלי הרכבתי בKSP, הדבר הראשון שעשיתי כשקיבלתי את המחשב זה לפתוח אותו.

איכות ההרכבה בסדר גמור, הכבלים במקום, המאווררים במקומם, הכל עובד כמו שצריך ולא נתקלתי בשום דבר חריג.

אתה פשוט לוקח מקרה אחד ומכליל על כולם.

אז תרשה לי להתנשא עוד פעם אחת. KSP מוכרת הרבה מחשבים והרכבת מחשבים נעשת שם בסרט נע. ולכן בשום אופן לא תקבל הרכבת מחשב בצורה נאותה.

אז פתחת את המחשב והכבלים היו במקום, איזה יופי... מאווררים במקום ממש מצויין. ואני מניח שגם המעבד היה במקום לא? או שאני טועה...ממש פנטסתי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש לא קשור לסרט נע או לא סרט נע.

כבר ראיתי חנויות שמרכיבות מחשב אחד בשבוע, שעושות את העבודה הכי גרועה בעולם, ודווקא בסניף של KSP שאני קונה בו, אני יודע שכל מחשב חדש עבר בזמנו (לא יודע איך זה עכשיו, לא הייתי שם שנה +) בדיקת מאמץ בכמה תוכנות כדי לוודא שהכל בסדר.

אגב, כשאני קניתי את המחשב שלי לפני 4 שנים ב-KSP, הכבלים של הספק באו כמו שצריך, אסופים ביחד עם אזיקון בצד המארז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...