8800GTS 640 לא כזה חזק? - עמוד 3 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

8800GTS 640 לא כזה חזק?


netanel38121

Recommended Posts

  • תגובות 55
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

טוב אז תביאו לי רגע אני מיד יחליף ל גירסה האחרונה (בטא) ואז אני יצלם לכם (באנגלית) את ההגדרות של לוח הבקרה של NVIDIA

אגב אני חושב ש ה v-sync מאוד חשוב במשחקים כמו דום 3 זה אמור להוסיף כל מיני אפקטים וכאלה לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא' date=' זה אמור לעשות לך במשחקים שמישתמשים במנוע\מאיץ גרפי 3D, לעבוד על 60FPS קבוע.

הוא אמור לעבוד לך עם לא ביטלת אותו, אז תנסה לבטל אותו ותיראה עם הבעיה היתסדרה לך.

[/quote']

בתנאי שהכרטיס מסך יכול להגיע למספרים האלו באופן קבוע :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי אותך OK ביטלתי אותו . ועכשיו DOOM3 פועל מעולה בלי קירטועים . מה שכן על כל ההגדרות הגבוהות +16FA בלי ה v-sync

אבל... כל זה על רזולוצייה של 1024על 768 הנה התמונות של הלוח באנגלית

'>http://www.2send.us/"]43f1bf0f56.jpg

'>http://www.2send.us/"]1342470c31.jpg

אגב היה לי ציפיות שקניתי אותו שהוא יריץ לי את המשחק DOOM3 על מקסימום הגדרות בלי שום קירטועים ועל מקסימום רזולצייה

אני קצת התאכזבתי בהתחלה. יכול להיות שאני יחליף ל GTX הפחד שלי שגם הוא לא יפעיל את זה על מקסימום רזולוצייה ופילטרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו, שים Tripple Buffering על ON , ותדליק בחזרה את ה-Vsync.

DOOM3 משתמש ב-OpenGL (ולא ב-DX), לכן, אפשר להכריח tripple buffer ואז ה- vsync לא יפריע ל-FPS, וגם לא תהיה קריעת תמונה (tearing). בנוסף, אם יש לך מסך CRT תעלה את קצב הרענון.

שמע לדוד syndrome, הוא יודע מה הוא אומר :P

אם רק היה אפשר להכריח tripple buffering על משחקי DX - כל הבעיות שלנו היו נעלמות.

והכי טוב שתוריד את www.nhancer.com ותפסיק לעבוד עם ה-profiles המרגיזים של .

הרבה יותר פשוט להפעיל את מה שאתה צריך למשחקים מסויימים, מאשר להפעיל גלובלי ולשנות כל הזמן.

...The disadvantage of VSync is, that the total frame rate can never exceed the refresh rate of the monitor. So if your system is set to use 60 Hz in the given resolution, the frame rate can never exceed 60 frames per second. But since the monitor isn't capable of displaying more than 60 distinct images per second, a higher frame rate doesn't do much good anyway.

Another disadvantage is, that if the game doesn't use three buffers for rendering the scene (a so called triple buffer), the frame rate cannot fluctuate freely. Only integer fractions of the monitor's refresh rate (i.e. 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5 etc.) are possible. In the case of the refresh rate of 60Hz, the only possible framerates would be 60fps, 30fps, 20fps, 15fps, 12fps...

So in many cases the framerate will "jump" from 60 to 30 frames per second, which can be quite noticeable. As long as the graphic card can maintain the 60 frames per second at all times, this doesn't hurt at all, but every drop below 60 fps will reduce the actual framerate to 30 fps. Again, this effect can avoided completely, if the game uses triple buffering. Unfortunately, the game itself has to request a triple buffer, there is no way of forcing them through the driver.

Still, most people prefer to play with VSync enabled, even without a triple buffer, because the movement of the images are much much smoother than without VSync.

A triple buffer can be forced in OpenGL games by checking the Force OpenGL Triple-Buffer option. Note that this option has no effect for Direct3D-games. In Direct3D, each game has to request a triple buffer by itself.

http://www.nhancer.com/?dat=d_enhancements#VSync

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצב הרענון אצלי הוא 85 זה בסדר לא? יש לי 19 CRT

ובאמת זה עזר מאוד עכשיו המשחק פועל על מקסימום הגדרות!

אבל עדיין אני לא מבין למה אני לא יכול לשחק ברזולוצייה גבוהה?

אם אני שם על רזולוצייה 1024על 768 זה פועל מעולה עוד טיפה גבוה מזה אני יכול אבל אני ירגיש איטיות וזה מאוד מעיק עליי כי אני אוהב חלק!

מה שכן אני לא יכול לשחק ברזולוצייה מקסימלית או אפילו לפני המקסימלית.

בדקתי את FEAR והוא פועל מעולה על רזולוצייה גבוהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, עכשיו אני יסביר לך מה לעשות דרך nHancer, כי אני לא סובל את ה-Control Panel של .

לך לפרופיל של doom3, שים AA :

Coverage Sample - x16 (בלי Q)

סמן את Enhance in-game AA setting

שים גם gamma correction ו- multi transparency , בשביל האיכות.

ב-vertical sync סמן force tripple buffering ו-ON ל-vsync.

ותגיד לי איך זה עובד.

מה שעשית פה בעיקר זה שימוש ב-CSAA x16 שזהו פילטר חדש שנותן איכות מצויינת ולא מוריד ביצועים משמעותית כמו AA רגיל.

אם עדיין לאט, תוריד ל-CSAA x8 וברזולוציות גבוהות תאמין לי שזה יותר ממספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...