עבור לתוכן

החוצפה של ספקית האינטרנט שלי

Featured Replies

פורסם

שלום חברה

אני ישים פה את המכתב ששלחתי למנהל של הספקית אינטרנט שלי

אני לא ירשום את שמה כרגע כי עוד לא קיבלתי תשובה מהם אבל אם יתברר שהם לא יענו לדרישותיי אז אני יפרסם פה את שמה של החברה כדי שתדעו איך הם מתייחסים ללקוחות שלהם

הנה המכתב ששלחתי:

שלום ***

מדבר ***** ואני לקוח אצלכם כבר מעל שנה

לפני יומיים התקשרתי אליכם כדי לברר כמה אני משלם לכם כל חודש ולהתעניין במבצעים חדשים ומי שדיברתי איתה הודיעה לי שיש לי אצלכם 2 חשבונות ושאני משלם לכם על 2 חשבונות כבר במשך שנה

אחותי ביטלה את המנוי השני עוד לפני שבכלל קיבלנו אותו ונאמר לה שהמנוי אכן מבוטל אבל בכל זאת גביתם ממני כסף במשך שנה שלמה 80 שקל לחודש ואותה אישה שדיברתי איתה אמרה לי שאני יזוכה על כל הכסף + יקבל פיצוי על עוגמת נפש

יום אחרי אני מתקשר אליכם עוד פעם ועונה לי מישהי אחרת ואומרת לי שאין לה אפשרות לזכות אותי במחיר המלא אלא רק בחצי מהמחיר ושזו אשמתי מה שקרה ועוד הייתה לה את החוצפה להודיע לי שיש לי התחייבות לחודש נוסף ושאני צריך לשלם עליו

אז תבין מה קרה פה אני שילמתי לכם כסף במשך שנה שלמה על משהו שלא קיבלתי ונאמר לי שמדובר ב913 שח והיא מוכנה לזכות אותי רק בחצי מזה

אחרי שרבתי עם אותה אישה במשך שעה וחצי היא אמרה לי בסדר אני יגיש בקשה לזיכוי מלא למחלקת כספים והם יחליטו בכמה לזכות אותך וזה יכול לקחת שבועיים

כל השירות שקיבלתי מכם שהתקשרתי היה פשוט ביזיון כל הזמן שמו אותי בהמתנה ו4 אנשים שונים הבטיחו לי שיחזרו אליי ואף אחד לא חזר

זה נשמע לי פשוט לא הגיוני שאני יצטרך לחכות עכשיו שבועיים לתשובה של אם אני יקבל זיכוי או לא זה לא שירות מה שקיבלתי וזה פוגע גם בי וגם בכם בסופו של דבר

דיברתי עם 2 עורכי דין והם אמרו לי שיש לי סיבה טובה מאוד להגיש תביעה ושמה שנעשה לי זה עוול ושבמילים פשוטות גנבתם ממני כסף

אני לא רוצה להגיע למצב כזה אבל אתה צריך להבין את המצב שאני נמצא בו ושאיבדתי כמעט 1000 שקל בגללכם

זה שקיבלתי ממכם יחס מזלזל בטלפון ודיברו איתי כאילו אני בכלל לא לקוח שלכם זה ממש לא נראה לי ועושה לכם שם רע

אבל זה שהלכו לי 913 שקל על כלום ובגללכם על זה אני לא יכול לעבור בשתיקה

לכן אני דורש זיכוי מלא על כל הכסף ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי בגלל שבמשך שנה שלמה גביתם ממני כסף על משהו שלא סיפקתם לי ושאני מדבר איתכם על זה אתם טוענים שזה בעיה שלי וזה פשוט מראה לי שלא אכפת לכם מלקוחות שלכם וממש ממש לא נראה לי שאני יחכה שבועיים לתשובה שאני אמור לקבל במקום

אני מקווה שתבין את המצב ותבין שמגיע לי מה שאני דורש

אני אצלכם כבר מעל שנה והייתי רוצה להמשיך עוד שנה אבל אם אני לא יקבל שרות הוגן ולא יקבל מה שמגיע לי אז זה כנראה לא יקרה

תודה רבה

אני רוצה לשמוע מה דעתכם על המקרה הזה והאם זה נראה לכם הגיוני היחס שקיבלתי מהם עד עכשיו

פורסם

מכתב מנוסח יפה ..

אני רואה שהשקעתה ה רבה מחשבה כדי למקד אותו לנושא ..

מכתב "ב??ה?יר" :xyxthumbs:

פורסם

אם זה נטויז'ן במקרה, אז אין לך מה לדאוג - הם ידועים במדיניות שלהם של "לא גלשת לא שילמת" -

ואם אין באמת גלישות על החשבון שלך המיותר שלך שם, אז תזוכה על כל התקופה, כמעט בוודאות.

(בקשר לפיצוי נוסף אני לא בטוח)

אם זו ספקית אחרת, אז נחכה ונראה מה יהיה.

פורסם

אם הוא היה בנטווזין אני מאמין שהוא לא היה

רוצה להמשיך עוד שנה

פורסם

תקן גוף ראשון עתיד

תוסיף פסיקים ונקודות

מדבר ***** ואני לקוח אצלכם כבר מעל שנה

זאת שיחת טלפון?

תעשדה משהו כזה

שלום, בלה בלה, שמי בלה בלה ואני מנוי אצלכם מעל לשנה.

בלה בלה בלה מומומו

פורסם

שלח את המכתב למערכת עיתון ותודיעה שעשית למנכ"ל שעשית העתק אליהם... תאמין לי הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר.

פורסם

סלח לי אבל להמשיך ולשלם על משהו שאתה לא מקבל שנה זו טיפשות !

למה לא התעקשת במקום איך שנודע לך לבטל את השירות?

אני לא מצדיק אותם כי הם טעו אבל גם אתה טעית.

פורסם

כמובן שהם חייבים להחזיר לך את כל הכסף, אבל איך לעזאזל לא שמת לב במשך שנה שלמה שאתה משלם כל חודש 80 ש"ח מיותרים לספק האינטרנט שלך?

פורסם

איך לעזאזל לא שמת לב במשך שנה שלמה שאתה משלם כל חודש 80 ש"ח מיותרים לספק האינטרנט שלך?

תקח קבלה מחודשים קודמים ותבדוק אם באמת חייבו אותך בעוד 80ש"ח. יכול להיות שהפקידה הראשונה טעתה ואתה מדבר איתם על מקרה שלא היה.

בכל מקרה, אם המקרה אכן קרה זה חמור מאוד והם רימו אותך ושיקרו לך (שהמנוי מבוטל), אלא אם הייתי לך התחייבות במנוי הקודם.

פורסם

למה רק אני חושב שהמכתב לא מנוסח היטב ?!?!

א- לא דיברת עם אישה אלא עם נציגת שרות לקוחות או כל נציגה אחרת!

ב- יש כמה שגיאות כתיב

ג- המכתב לא נשמע ממש רשמי

ד- בסוף נשמע כאילו שאתה מתחנן למנהל הזה ששלכת לו את המכתב

ה- תוסיף לו גם העתק מהתביע של ספקית האינטרנט שלא רצתה לנתק לקוח -לשם איום בעקיפין

ועוד משהו , היית צריך לדרוש להתנתק באותו הרגע מהשרות שלהן ולדרוש את הפיצוי שלך על השנה האחרונה ששילמת ולא לבקש

ואני מקווה שתזוכה במלוא הסכום שמגיע לך ושיהיה בהצלחה :)

פורסם
  • מחבר

נודע לי רק לפני יומיים שאני משלם כבר שנה על משהו שלא קיבלתי ובאותו רגע דרשתי שיזכו אותי במלוא הכסף

לא שמתי לב לזה כי הטפסים של ויזה מגיעים לאמא שלי ואני לא מסתכל עליהם ולפני שנה שאמרתי להם לנתק תחשבון והם אמרו בסדר ניתקנו אז הייתי בראש שקט במחשבה שאכן ניתקו אותי

ובאמת חייבו אותי על זה כי אתמול שראיתי טופס אחד של ויזה ראיתי שאני משלם לאינטרנט 150 שקל וזה כנראה היה ככה במשך שנה

המנוי הרגיל שלי הוא כבר אחרי שנה של התחייבות והמנוי המיותר יש לו התחייבות לעוד חודש :kopfpatsch:

והיום שהפנו אותי לפקידה שתבטל את המנוי המיותר היא אומרת לי ככה:

שמע אני מוכנה לבטל לך את החודש התחייבות אבל רק אם תסכים לקבל מסלול חדש של מגה וחצי ב30 שקל לחודש או משהו והתחייבות לשנה נוספת

אמרתי לה שאני לא מתחייב לשום דבר אתלהם עד שאני יקבל את הכסף שלי והיא אמרה לי בסדר בינתיים אתה משלם לנו יותר :bash:

neogod

לפי דעתי במקרה שלי אין צורך לשלוח מכתב מושלם כי אני 100% צודק ומגיע לי החזר מלא של כספי ואם יש לי שגיאות כתיב בבקשה תדגיש לי אותם כדי שאתקן

פורסם

תשמע, היחס שאתה תקבל תלוי במכתב הזה!

אם אתה מבקש ממנו להחזיר לך את הכסף הוא לא יתיחס אליך במלוא הרצינות! במקרים כאלה אתה צריך לדרוש ולא לבקש! כי כל הנציגים האלה עוברים הכשרה של לא לתת מעבר למה שאמרו להם .

לדוגמה אני צריך לריב עם נציגים בטלפון בשביל לדבר עם מנהלי משמרת או בשביל שינתקו אותי באותו היום או שיגיע אלי טכנאי הביתה באותו היום!

לכן אתה צריך ליצור רושם של מישהו רציני ולא להיות עוד אחד שמאיים איומי סרק !

ובקשר למכתב אתה צריך לשנות דברים כמו "אני משלם לכם...." ל - "קיבלתם תשלום על..."

"ומי שדיברתי איתה הודיעה לי שיש לי אצלכם 2 חשבונות ושאני משלם לכם על 2 חשבונות כבר במשך שנה "

צריך להיות בסגנון של "נאמר לי ע"י הנציגה שלכם שאני מחוייב על שני חשבונות במשך שנה בלה בלה בלה"

זה מוסיף יותר רשמיות למכתב, כי אתה פונה למנהל של חברה ולא מספר לחבר שלך שאכלת אותה עם החברה הזאת !

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים