(עדיין) מחפש מארז ב 400-500 ש"ח - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

(עדיין) מחפש מארז ב 400-500 ש"ח


ATGatdner

Recommended Posts

שאלתי כאן כבר לפני כמה חודשים, והמליצו לי על cooler master 534 ועל antec super lanboy ועוד כמה מארזים.

בהתחלה הזמנתי את ה 534 מ m&j מחשבים. לקח להם שבוע ומשהו להתקשר אלי, בבוקר שבו הם היו אמורים להביא את המארז, ולהודיע לי שאין להם את הדגם הזה והם לא יודעים מתי הוא יגיע. ביטלתי את ההזמנה.

אחרי איזה חודש ניסיתי להזמין את ה lanboy מ Gibornet מחשבים. אחרי שבועיים התקשרתי לנסות לברר מה עם המארז.

קודם כל - קשה מאוד להשיג אותם. המספר מגיע לאיזה מרכזיה, ואי אפשר להגיע לאיש מכירות. הם אמורים לחזור אליך. והם לא תמיד חוזרים. פעם אחת פיספסתי שיחה כי לא הייתי ליד המכשיר שלי, התקשרתי בחזרה דקה אחר כך, ושוב הגעתי למרכזיה - שירות מעצבן, בתור התחלה.

נקודה שניה - ביום חמישי הצלחתי סוף סוף לקבל הודעה מאיש המכירות שלהם שהמארז שלי יגיע באותו היום וישלח אלי. לפני שעה הוא התקשר אלי שוב ואמר לי שהם לא קיבלו את המארז הזה, והוא לא יודע מתי הדגם הזה יגיע גם כן. גם אצלם ביטלתי את ההזמנה. בגיבור הם גם דוגלים בחיוב כרטיס האשראי ברגע ההזמנה, ולא לפני המשלוח. כששאלתי מה הרעיון הגדול בזה, הוא אמר לי שזה הסדר שבו הם עובדים, ואם הם לא יעבדו ככה "יהיה בלאגן" לא ממש משכנע. בעיקר שעכשיו חייבו לי את הכרטיס לפני שלושה שבועות, ורק היום (בתקווה) אני אקבל זיכוי.

עד כאן הקיטורים שלי. מצטער. הייתי חייב להוציא את זה איפשהו.

ובקשר לשאלתי - אני עכשיו עדיין מחפש מארז בתחום המחירים הנ"ל, למחשב 64 +3200 עם כרטיס מסך 6600 סטנדרטי (לא צריך משהו מטורף), שיהיה שקט בעיקר, ומקורר ברמה סבירה. אם מישהו כאן גם יכול להמליץ על חנות ספציפית שבה כדאי לקנות את המארז, על סמך השירות שלהם והזמינות של המארז עצמו, אני אודה לו מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...