Windows Vista מוסיפה זיכרון לכרטיסי מסך?? - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Windows Vista מוסיפה זיכרון לכרטיסי מסך??


Bam65

Recommended Posts

דיברתי היום עם טכנאי מהחנות שקניתי ת'מחשב על ה VISTA ואם בכלל כדאי להתעסק איתה. (בגלל ה DX10)

והוא ציין משהו מעניין שעד עכשיו לא שמעתי עליו.

הוא אמר שבמצב שלכרטיס מסך נגמר הזיכרון הפנימי, לדוגמא במשחק כבד.

ויסטה לוקחת זיכרונות מה ומוסיפה אותם לזיכרון של הכרטיס מסך.

אני לא בטוח שזה שייך לפה, אבל מעניין אותי לדעת האם זה באמת נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ויסטה?

גם וינדווס 98 (סתם ניחוש) עושה את זה בטח..

אבל בטוח..

כל כרטיסי המסך שרשום עליהם משהו כמו..

7300GS 256M (Up to 512)...יש לו 256M משלו וכשצריכים עוד אז הוא לוקח מהזכירון הפנימי. זה ממש לא פיצ'ר מיוחד של ויסטה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שמת לב כי כנראה אין לך כרטיס מסך שתומך בפיצר הזה או שפשוט אתה לא קונה כרטיסים של הדרג התחתון ששם יש את הפיצר הזה.

עבדתי עם ה MX440 אז זה בהחלט אפשרי :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נקרא TURBO CACHE לNVIDIA ו HYPER MEMORY לATI ... כ. המסך מסוגל להשתמש בזיכרון המערכת בשביל עצמו (הגבול תלותי בכמות הזיכרון בד"כ) וקיים רק בכרטיסי LOW END תקציביים.

לא מומלץ בכל אופן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטכנאי שלך צודק אבל רק אם יש לך כרטיס תואם DX10 ה-OS מסוגלת להוסיף לכרטיס המסך בצורה וירטואלית כמובן ולשמור על ביצועים אבל עוד פעם רק אם זה DX10 (כי צריך גם סנכרון עם הכרטיס ורק DX10 מסוגלים לזה...)

ואני לא מדבר על TC או HM

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטכנאי שלך צודק אבל רק אם יש לך כרטיס תואם DX10 ה-OS מסוגלת להוסיף זיכרון לכרטיס המסך בצורה וירטואלית כמובן ולשמור על ביצועים אבל עוד פעם רק אם זה DX10 (כי צריך גם סנכרון עם הכרטיס ורק DX10 מסוגלים לזה...)

ואני לא מדבר על TC או HM

יש לי כרגע BFG 8800 GTS 320MB. זאת אומרת שאם אני עובד עם , והכרטיס מסך יצטרך עוד בשביל לתפקד ברזולוציה גבוהה יותר,

ויסטה תוסיף לו בשביל שהוא יוכל לתפקד כמו ה GTS 640MB?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא גונב , הזיכרון לא בשימוש אלא אם יש צורך, הוא סה"כ מראה לך את המקסימום שזמין. קראתי על הנושא עוד וראיתי אנשים בפורומים שקיבלו תוספת עם 6600 בויסטה (במקרה הזה עוד 60 מגה בנוסף ל256) . בANANDTECH יש עוד מידע בנושא:

Virtual memory is also required by DX10, meaning that the GPU can now page data out to system memory if it runs out of memory on the graphics card. If managed properly and with good caching algorithms, virtualized graphics memory can allow game developers to use ridiculously large textures and objects.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2988&p=2...

אני חייב לציין שלא הייתי מודע לכך(והיה לי 5 פעמים)... הו הבושה :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...