פורסם 2007 ביוני 2319 שנים עם תגיד מה הטמפרטורות שלך אני ישמח לעזור לך.הטמפרטורות שלי כרגע אני בלי OC עם EIST, שהמחשב במנוחה הוא על במנוחה 33, במאמץ 46, תיראה היום חם וכל השבוע יהיה חם אז אין ממש מה לעשות.
פורסם 2007 ביוני 2319 שנים מה זה משנה מה הטמפ'?? זה לא תחרות למי יש טמפ' יותר נמוכה.אם תעשה OC אז הטמפ' תהיה חשובה כל עוד אתה ללא OC אין לזה יותר מידי חשיבות (כל עוד אתה מתחת ל70).
פורסם 2007 ביוני 2319 שנים מחבר אף אחד לא עושה תחרות רק רציתי לדעת מה הטמפ' של המעבד הזה כי חשבתי ששלי גבוההתודה רבה
פורסם 2007 ביוני 2419 שנים עם תגיד מה הטמפרטורות שלך אני ישמח לעזור לך.הטמפרטורות שלי כרגע אני בלי OC עם EIST, שהמחשב במנוחה הוא על במנוחה 33, במאמץ 46, תיראה היום חם וכל השבוע יהיה חם אז אין ממש מה לעשות.EIST משפיע לרעה על הטמפטורות ? של המעבד במאמצ ובמנוחה ?
פורסם 2007 ביוני 2419 שנים EIST משפיע לטובה כשהמעבד במנוחה כי אז הוא מורד לו את המכפלה ל6.שבמצב כזה המעבד עובד על 1600MHZ, וגם מוריד לו את המתח ובכך גורם לטמפ' נמוכה יותר במנוחה.
פורסם 2007 ביוני 2419 שנים רק שלי ב 45+ ב"מנוחה"?נסה להוריד מתח של המעבדאני ב 2.4GHZ ו 1.2V זה כמעט כמו הטמפטורה של 1.8GHZ
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.