פורסם 2007 ביוני 2118 שנים השאלה כבר כתובה בכותרת :] בכל מיקרה ה6400 נמצא בקטוגוריית הSMALL BUINESS אפוילו יוצא יותר זול עם מפרט טיפה יותר טוב (הארד יותר גדול) מאשר האינספיריון E5105. מה בעצם ההבדל בינהם? ה1505 יותר טוב? פשוט הבנתי שהמחשבים מהביזנס קלאס יותר טובים וזה לא מסתדר לי. שאלה 2- כרגע ההתלבטות בין HP לDELL. אני כרגע בארהב, ואם אני לא טועה HP נותנת תמיד אחראיות בנלאומית לשנה ואפשר אפילו להרחיב אותה ל3 שנים. כשהאחראיות הבין לאומית של DELL לא מכסה את ישראל. זה יכול להכריע את הכף לטובת DELL... הבנתי הכל נכון?? תודה רבה לעוזרים כמו כן שאלה קטנה, הGEFORCE 8400M FS בכמה דרגות מעל הATI X1400 - יש אישור?
פורסם 2007 ביוני 2118 שנים האחריות של DELL כן מכסה את ישראל לפי מה שאני יודע .לא משנה ל IBM יש אחלה אחריות ...נראה לי שה E1505 וה INS 6400 זה אותו דגם ( אני די בטוח ).אולי תסים לינק של שני המחשבים או שלושת המחשבים ( E1501 INS 6400 וה HP ) כולל את המחירים כדי שאוכל להמליץ לך מה הכי משתלם.
פורסם 2007 ביוני 2218 שנים מחבר תודה, עכשיו הקנייה בעצם מושהת רק בגלל נושא האחראיות.אני קונה בארהב, ונורא נורא חשוב שהאחראיות תקפה גם בארץ, להיות סטודנט 4 שנים עם מחשב מקולקל ה לא לעניין :]ההתלבטות היא בין HP DELL LENOVO TOSHIBAבעצם העניין עם האחראיות הוא זה שמחזיק את הקנייה...תודה רבה לעוזרים! זה מאוד חשוב..
פורסם 2007 ביוני 2218 שנים מחבר תודהובמה האחראיות הזאת מתבטאת?מה לגבי שאר החברות?..ואולי בכלל לא צריך לשים על האחראיות ולקחת את הדיל הכי טוב?..
פורסם 2007 ביוני 2418 שנים בוא נתחיל מזה שאחריות זה הדבר הכי חשוב בקניית מחשב נייד כי זה לא נדיר במיוחד שיש למחשב נייד תקלות !!!שתיים במה האחריות מתמטאת ....בזה שאין בגבלות לאחריות כו אצל DELL לדוגמא שנותנת אחריות רק במדינות דירקט ויש להם אחלה שירות.
פורסם 2007 ביוני 2418 שנים למחשב נייד של DELL שנקנה בארה"ב אין אחריות בינלאומית בארץ. דיברתי ושאלתי נציגת שירות שלהם וזו היתה התשובה.אפשר גם לראות את רשימת המדינות שהאחריות הבינ"ל מכסה:http://www1.ap.dell.com/content/topics/topic.aspx/ap/topics/services/en/international_service?c=my&l=en&s=bsdגם אני רוצה לקנות מחשב ואני מתלבט אם לקנות DELL בגלל המחסור באחריות בארץ.
פורסם 2007 ביוני 2518 שנים כן. הנה מייל התגובה שקיבלתי מהם:האחריות הגלובאלית ניתנת במדינות בהן DELL מיוצג , משווק ונמכר באופן ישיר ללקוח הסופי.תוכל לקרא על כך ב- http://www1.us.dell.com/content/topics/global.aspx/services/en/prog_portables?c=us&cs=555&l=en&s=bizבישראל נמכרים המחשבים באמצעות משווקים מורשים אשר הוסמכו ע"י DELL למכור מחשבים בישראל.רשימת המשווקים המורשים ב <http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/contact/edb/israel?c=il&l=he&s=bsd>ללקוח שרכש מחשב DELL בחו"ל - המשווקים המורשים יכולים לתת מענה לחלקי חילוף לדגמים שנמכרים בארץ בלבד ובעבור השירות יחוייב בהתאם להסכם ביניהם.לדגמים שאינם נמכרים בארץ לא יוכלו לתת מענה מכיוון שאין להם חלקי חילוף עבורו ולא הוכשרו לתת לו תמיכה טכנית.
פורסם 2007 ביוני 2518 שנים זה לא מה שאני מבין מהמשפט הבא:ללקוח שרכש מחשב DELL בחו"ל - המשווקים המורשים יכולים לתת מענה לחלקי חילוף לדגמים שנמכרים בארץ בלבד ובעבור השירות יחוייב בהתאם להסכם ביניהם.כלומר, תיקונים בארץ יתכנו רק למחשבים שנמכרים גם בארץ וקיימים להם חלקי חילוף. והחיוב על התיקון יעשה בהתאם להסכם בינהם. כלומר, צריך לשלם עבור התיקון.
פורסם 2007 ביוני 2718 שנים מחבר לדל כנראה באמת אין אחראיות בינלאומית אמיתית..לא בארץ לפחות. 2 האופציות שנשארו הם טושיבה ולנובו, כשללנובו בוודאות קיימת אחראיות בינלאומית ולטושיבה גם כנראה.בכך מיקרה מישהו יכול לברר עם מפעיל טכנולוגיות (המעבדה שנותנת שירות לדל) אם הם נותנים שירות גם למחשבים שניקנו בארהב? (אני בארהב ואין לי ממש אפשרות להתקשר).תודה!עריכה: מצטער! מפעיל טכנולוגיות החברה שנותנת שירות לטושיבה ולא לדל@
פורסם 2007 ביוני 2818 שנים לא מוצא את מפעיל טכנולוגיות באינטרנט. חיפשתי את האתר שלהם ב-GOOGLE וגם באתר של DELL אין אזכור להם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.