פורסם 2007 ביוני 1719 שנים האם אפשר לעשות בOBDC חיבור שלMicrosoft.Jet.OLEDB.4.0??במקום:"Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;data source="&pathכדי להשתמש בDSNתודה
פורסם 2007 ביוני 1719 שנים מחבר אני יודע איך משתמשים בDSN אבל יש פעולות שרק הMicrosoft.Jet.OLEDB.4.0 יכול לעשות ורציתי לדעת אם אפשר להגדיר חיוברMicrosoft.Jet.OLEDB.4.0לDSN דרך הODBC
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.