עבור לתוכן

כתבה: ל2900 יש עוד סיכוי!, כתבה בלעדית על הכרטיס המהיר בעולם!!!

Featured Replies

פורסם

512 BIT רוחב פס.

  • תגובות 101
  • צפיות 7.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יותר התכוונתי למה זה קשור בדיוק?

פורסם

ממה כל ההתלהבות מ 1ג'יגה זיכרון

פורסם
  • מחבר

ממה כל ההתלהבות מ 1ג'יגה זיכרון

שזה מאפשר לך לא לצלוע ברזולוציות גבוהות, ועושה את העבודה הרבה יותר טוב במשחקים שדורשים זיכרון גבוהה.

פורסם

כן הג'יגה זיכרון ממש עוזר... לכל ה 2 אנשים וחתול בארץ שמשחקים על מסך 32 אינץ'

פורסם

דווקא להם זה לא ממש עוזר, כי רוב מסכי ה32" הם סך הכל 1360 על 768... רזולוציה הרבה יותר נמוכה ממסך רחב 19" למחשב.

פורסם
  • מחבר

אין כל וכלל קשר לאיכות.

כל הרעיון של הג'יגה, הוא כמה המשחק צורך.

כמו שבקופסאות של המשחקים כתוב לך 256MB על הכרטיס מסך.

הוא לא קשור רק לאיכות אלא גם לניצול הזיכרון וכמות החפצים במשחק.

פורסם

אבל למה לעשות מזה עניין כזה גדול?

הביצועים נשארו אותו דבר

10 עמודים על כלום... :-\

פורסם
  • מחבר

למה, אנחנו משוחחים,

חוץ מזה, 10 עמודים על כרטיס מסך, אהבתי.

פורסם

עדיין לא הבנתי מה יעזור 1 גיגה זכרון לכרטיס ?

הבעייה של ה-2900 היא בפילטרים ולא ברזלוציות גבוהות

פורסם
  • מחבר

עדיין לא הבנתי מה יעזור 1 גיגה זכרון לכרטיס ?

הבעייה של ה-2900 היא בפילטרים ולא ברזלוציות גבוהות

יש לו זיכרון DDR4,

והעלו את התדרים, הבעייה בפילטרים כנראה נפתרה

פורסם

פילטרים לא קשורים לזכרונות כמעט...

פורסם

יש לו זיכרון DDR4,

והעלו את התדרים, הבעייה בפילטרים כנראה נפתרה

זה לא נבון לשפוט ביצועים על פי מפרט טכני בלבד.

ראינו מה קרה עם 2900 כנגד 8800.

פורסם

פילטרים לא קשורים לזכרונות כמעט...

אז מדוע גרסאות כרטיסי מסך קצרות זכרון מקבלות ירידה משמעותית יותר כאשר מפעילים פילטרים?

פורסם

אז מדוע גרסאות כרטיסי מסך קצרות זכרון מקבלות ירידה משמעותית יותר כאשר מפעילים פילטרים?

זה לא נכון חוץ ממספר מקרים ספציפיים שכבר מנצלים את שטח הזכרון\את רוחב פס הזכרון בצורה מוחלטת.

כבר התווכחת איתי, 2 דוגמאות מ20 לא אומרות הרבה, בשביל AA אתה צריך שטח לframe buffer נוסף ברזולוציה גבהוהה יותר, אז בשביל AAx16 ברזולוציה של 1280x1024@32bpp במקום 5.24288Mb לFB תשתמש ב20.97152 יחי ההבדל הגדול... מעבר לזה כל השאר זה Pixel ops שלא דורשים שום פעולה של הזכרון. AF דורש קריאה של טקסלים נוספים מהטקסטורה כאן נכנס לסיפור רוחב פס, אז בשביל AFx16 תצתרך להשתמש בפי 16 רוחב פס(למרות שזה לא מדוייק בעליל אבל אין לי כוח להכנס לתבניות של הפילטר עצמו). בהתחשב ש2900XT בעל pixel fill rate זהה~ כמעט לזה של הGTX, עם רוחב פס כמעט כפול מהGTX, ובקשר לכמות הזכרון ברוב המקרים שהוא נופל בהם בAA הוא גם מפסיד ל8800GTS 320 אז אני לא מתכוון גם לכתוב לך מש"ל...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים