עבור לתוכן

איך הכרטיס מסך שלכם יסתדר עם CRYSIS

Featured Replies

פורסם

דיי כבר ! דובי זובי פשוט צודק וזהו ! אתה לא חייב להראות עד כמה אתה לא מבין !

למרות שיש קטע אחד שלא הבנתי, איך 2900XT תומך ב DX11 ? אתה יכול בבקשה להרחיב ?

  • תגובות 99
  • צפיות 6.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

^^

לא קראתי את כל הדיון אבל נראה לי שזובי זובי צודק במה שהוא אומר... :)

פורסם

דיי כבר ! דובי זובי פשוט צודק וזהו ! אתה לא חייב להראות עד כמה אתה לא מבין !

למרות שיש קטע אחד שלא הבנתי, איך 2900XT תומך ב DX11 ? אתה יכול בבקשה להרחיב ?

הוא לא תומך בDX11 יש לו פיטשר 1 שיכנס לתוך דרישת הסף רק בDX11.

פורסם

אהה... תודה.

תגיד, זה נכון שאם הדרייברים ש 2900XT יהיו טובים אז הוא יגיע לרמה של 8800GTX ?

פורסם

2900XT לא תומך בDX11' date=' אין כרגע DX11, אבל הtesselator המובנה שלו הוא כן פיטשר של DX11.

שוב פעם רק זה שאתה חושב שצריך להיות הבדל נראה לעיין בין API אחד לאחר כבר מראה על הבורות שלך, כמו שאמרתי הGUI של וויסטה הוא DX9, אתה עושה מה שאתה רוצה עם הAPI. מצידי תעשה סוליטר בDX20 זה עדיין יראה כמו סוליטר...

אמרתי שלהבדלים הוויז'ואליים של קרייסיס אין קשר להבדלים בין DX9 ל10, וכל הפיטשרים האלה יכולים לרוץ על כרטיסי הhigh end האחרונים שייצאו לDX9 והם כבר עשו את זה, כל ההדגמות שלהם חוץ ממספר ההדגמות האחרונות היו על חומרת DX9 ובאותם הדגמות הם מראים דברים שפתאום עכשיו זמינים רק בrender path של DX10 בלבד...

אז כן רוצים לעשות ממך כסף, ויפה מאוד ששטפו לך את השכל בכל השטויות האלה, כולם מחפשים הבדלים של שמים וארץ, זה מזכיר לי את התקופה של DX8.1 שפתאום הכל נראה כאילו ירקו על זה.

[b']?!ewww shiny, look we can write shaders! aren't you impressed

הארת את עיניי :lol:.

אבל רק תן לי להבין, בקיצור, "בשורת הDX10" זה בסה"כ כמה אפקטים וחיים קלים יותר למפתחים? זה נשמע די הגיוני, כלומר, DX10 חייב להיות קפיצת מדרגה פסיכוטית בשביל להציג אפקטים שבלתי אפשרי להציג, עם כל הכלים שיש בו, בDX9.

בנוגע לתאוריית הקשר שלך על זה שמפתחים גורמים למשחקים להיות כבדים רק בשביל שתקנה את הדור הבא של ATi/Nvidia, זה כבר נשמע לי קצת מופרך.

אהה... תודה.

תגיד, זה נכון שאם הדרייברים ש 2900XT יהיו טובים אז הוא יגיע לרמה של 8800GTX ?

לא יודע עד כמה דרייברים יעזרו, אני לא מבין בזה.

אבל אם מפתחים יתחילו להשתמש בטכנולוגיות שיש בR600, סביר להניח שבמשחקים האלה, הוא יוכל אפילו לעבור אותו (ואם טסליישן באמת עושה כ"כ הרבה הבדל כמו שמראים בסירטונים של ATi, הוא יעבור אותו גם בIQ).

פורסם

2900XT לא תומך בDX11' date=' אין כרגע DX11, אבל הtesselator המובנה שלו הוא כן פיטשר של DX11.

שוב פעם רק זה שאתה חושב שצריך להיות הבדל נראה לעיין בין API אחד לאחר כבר מראה על הבורות שלך, כמו שאמרתי הGUI של וויסטה הוא DX9, אתה עושה מה שאתה רוצה עם הAPI. מצידי תעשה סוליטר בDX20 זה עדיין יראה כמו סוליטר...

אמרתי שלהבדלים הוויז'ואליים של קרייסיס אין קשר להבדלים בין DX9 ל10, וכל הפיטשרים האלה יכולים לרוץ על כרטיסי הhigh end האחרונים שייצאו לDX9 והם כבר עשו את זה, כל ההדגמות שלהם חוץ ממספר ההדגמות האחרונות היו על חומרת DX9 ובאותם הדגמות הם מראים דברים שפתאום עכשיו זמינים רק בrender path של DX10 בלבד...

אז כן רוצים לעשות ממך כסף, ויפה מאוד ששטפו לך את השכל בכל השטויות האלה, כולם מחפשים הבדלים של שמים וארץ, זה מזכיר לי את התקופה של DX8.1 שפתאום הכל נראה כאילו ירקו על זה.

[b']?!ewww shiny, look we can write shaders! aren't you impressed

אני יודע שאין DX11 בגלל זה מה שאמרת נשמע הזוי לגמרי.עכשיו תן לי להבין מצד אחד אין DX11 וכידוע כרגע הדבר אינו נמצא בפיתוח אבל אתה כבר יודע בדיוק מה יהיה בו?

אולי תציג לנו את המקור שלך? פשוט גם זה נשמע טיפה הזוי.

אני לא אמרתי שחייב להיות הבדל אמרתי שיש הבדל בCRYSIS אם אתה לא רואה אותו אתה באמת צריך משקפיים או משהו אחר. לטעון שאין שום הבדל גראפי בין משחק שמשתמש ביכולות DX10 לבין אחד שלא זה פשוט לא נכון.

אני גם לא אמרתי שCRYSIS יראה לא טוב על DX9 הוא אפילו יראה טוב מאוד ,אבל על חומרת DX10 הוא יראה אפילו טוב יותר.

מן הסתם כולם רוצים לעשות ממני כסף,ממני,ממך ומכולנו בגלל שזה מה שחברות מסחריות עושות ,כסף.

אהה... תודה.

תגיד, זה נכון שאם הדרייברים ש 2900XT יהיו טובים אז הוא יגיע לרמה של 8800GTX ?

אף אחד לא יודע מה יקרה עם משהו כזה יקרה. אתה צריך להבין שכבר יצאו מספר עדכוני דריוורים ושיפור ענק לא נראה.

אתה גם צריך להבין שלא רק ל2900XT יוצאים דריוורים חדשים אלא גם ל8800 יוצאים דריוורים חדשים.

פורסם

הוא לא תומך בDX11 יש לו פיטשר 1 שיכנס לתוך דרישת הסף רק בDX11.

רגע, אחרי קצת מחקר על הרנדר טו ורטקס שאדר הזה, ראיתי שיש שם כבר תמיכה בטסליישן, הראו את זה אפילו באחת ההדגמות של ATI, על הX1900.

אז מה בעצם כ"כ חדשני בזה?

פורסם

כמו כל טסלציה המעבד עושה את זה לא הGPU...

[br]פורסם בתאריך: 13.06.2007 בשעה 20:26:19


אני יודע שאין DX11 בגלל זה מה שאמרת נשמע הזוי לגמרי.עכשיו תן לי להבין מצד אחד אין DX11 וכידוע כרגע הדבר אינו נמצא בפיתוח אבל אתה כבר יודע בדיוק מה יהיה בו?

אולי תציג לנו את המקור שלך? פשוט גם זה נשמע טיפה הזוי.

אני לא אמרתי שחייב להיות הבדל אמרתי שיש הבדל בCRYSIS אם אתה לא רואה אותו אתה באמת צריך משקפיים או משהו אחר. לטעון שאין שום הבדל גראפי בין משחק שמשתמש ביכולות DX10 לבין אחד שלא זה פשוט לא נכון.

אני גם לא אמרתי שCRYSIS יראה לא טוב על DX9 הוא אפילו יראה טוב מאוד ,אבל על חומרת DX10 הוא יראה אפילו טוב יותר.

מן הסתם כולם רוצים לעשות ממני כסף,ממני,ממך ומכולנו בגלל שזה מה שחברות מסחריות עושות ,כסף.

אף אחד לא יודע מה יקרה עם משהו כזה יקרה. אתה צריך להבין שכבר יצאו מספר עדכוני דריוורים ושיפור ענק לא נראה.

אתה גם צריך להבין שלא רק ל2900XT יוצאים דריוורים חדשים אלא גם ל8800 יוצאים דריוורים חדשים.

לDX11 יש כבר טיוטה, יש מצב שהיא תחשף אפילו בPDC07.

DX10 לא עושה את ההבדל הגראפי, העובדה שאם תרצה לעשות הרבה רעש בקלות, ושרשימת החומרה של אותו render path יותר קצרה מרשימת הזכיות של שמעון פרס בבחירות, בעוד שבשביל אותו הדבר בDX9 יידרוש סינון של כרטיסים וגרסאות דרייברים ע"י האפליקציה, מאות שעות של כל כוח אדם כיוון שכל IHV עושה את זה בצורה שונה וזה שאתה לא תרוויח מזה כסף ופרסום כן.

מה לעשות שאתה עדיין לא מסוגל להפנים את הדבר הפשוט ביותר, דברים שהם הציגו לפני שנתיים כיום עברו לrender path של DX10 בלבד, למרות שיש להם כבר את הקוד להריץ את זה על חומרה מאוד מסויימת, בין אם זה R5XX ומעלה או גרסאת discrete של Xenos זה לא משנה... העובדה שאם הצרכנים היו דורשים את זה מספיק זה היה קורה.

פורסם

כמו כל טסלציה המעבד עושה את זה לא הGPU...

[br]פורסם בתאריך: 13.06.2007 בשעה 20:26:19


לDX11 יש כבר טיוטה, יש מצב שהיא תחשף אפילו בPDC07.

אז שוב, מה בעצם כ"כ חדשני בזה?

במה עוזרת תמיכה בטסלציה על הGPU?

פורסם

כמו כל טסלציה המעבד עושה את זה לא הGPU...

[br]פורסם בתאריך: 13.06.2007 בשעה 20:26:19


לDX11 יש כבר טיוטה, יש מצב שהיא תחשף אפילו בPDC07.

מזה שאמרת שהיא תחשף זאת אומרת היא לא יודע לאנשים שלא עובדים על זה/הנהלה.

אני מנחש שאתה לא אחד מהם.אז המקור שלך למה שאתה אומר הוא?

פורסם

אז שוב, מה בעצם כ"כ חדשני בזה?

במה עוזרת תמיכה בטסלציה על הGPU?

עבודה מול גאומטריה בצורה שלא אפשרית כיום, יצירת הגאומטריה על הGPU עצמו, יש לזה השלחות עצומות.

מעבר לזה ביצועים, הורדת עומס רציני מהמעבד.

מזה שאמרת שהיא תחשף זאת אומרת היא לא יודע לאנשים שלא עובדים על זה/הנהלה.

אני מנחש שאתה לא אחד מהם.אז המקור שלך למה שאתה אומר הוא?

הטיוטה תחשף מעבר לזה לא ממש בעיה למצוא מקורות שטוענים את אותו הדבר, התוצאה השלישית בגוגל DX11+tesselator+R600

AMD R600 Architecture and GPU Analysis@Beyond3D.com

Coming back to the front of the chip, the setup stage is where we find the tesselator. Not part of a formal DirectX spec until next time with DX11, it exists outside of the main 3D graphics API of our time, and we hope the ability to program it reliably comes sooner rather than later since it's a key part of the architecture and didn't cost AMD much area. We'll have a good look at the tesselator pretty soon, working with AMD to delve deep into what the unit's capable of.

http://www.beyond3d.com/content/reviews/16/16

מספיק טוב? ::)

פורסם

אז בעצם משערים שזו תהיה תכונה אחת של DX11.

השערות זה דבר נחמד ומהנה אבל עד שזה יהיה רשמי זה נשאר בגדר השערה.

פורסם

אני מקווה שמה ש-ATI אומרים זה נכון לגמרי, זה ייתרון טוב ל-HD2900XT.

פורסם

אז בעצם משערים שזו תהיה תכונה אחת של DX11.

השערות זה דבר נחמד ומהנה אבל עד שזה יהיה רשמי זה נשאר בגדר השערה.

אף אחד לא משער, DX11 יידרוש טסלייטור מובנה.

פורסם

מצד אחד זה לא נחשף משמע לא ידועים על זה פרטים ומצד שני יש 2 מקורות שטוענים שהם מעריכים שזה יהיה בDX11.

לא קיים דבר כזה שהוא לא ידוע אבל ידוע.

אני מקווה שמה ש-ATI אומרים זה נכון לגמרי' date=' זה ייתרון טוב ל-HD2900XT.

[/quote']

מה היתרון בזה?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים