עבור לתוכן

איך הכרטיס מסך שלכם יסתדר עם CRYSIS

Featured Replies

פורסם

אז... איך ה-6600GT שלי יריץ את זה? :s05:

אפשר לצפות ליותר מ-5 FPS?

  • תגובות 99
  • צפיות 6.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

איפה ה X1950 PRO ?!?!?!

פורסם

המשחק יעלה בכרטיס מסך G-FORCE 7300 GT 512MB??

ושתי ג'יגה זיכרון במחשב..

יעלה?

פורסם

ומה עם 9800Pro? :smile1:

פורסם

אוף נו באמת תפסיקו !

כל מי שיש 800 PRO או 6600GT יריץ את המשחק בצורה שחיקה וזהו ! לפחות זה מה שרשום בדרישות...

פורסם

^^ולך יש X600 :yelclap::silly:

ובכל מקרה, אצלי זה גם לא יהיה שחיק...

פורסם

:o

מי אמר לך שאין הבדל בין DX10 לDX9?

יראו טוב מאוד את ההבדל הזה בcrysis.

x1950 יכול לעשות את כל הדברים האלו, עד ה8800 כל ההדגמות של DX10 רצו על CF של X1800 ואז x1900, מההדגמה של MS לפני שנתיים כמעט עד הE3 האחרון.

אם הם לא התעצלו במיוחד או שוחדו במיוחד כל הדברים האלו ירוצו על כל כרטיס עם יכולות r2vb תכלס אפילו R300 ומעלה ::)

פורסם

יופי אז יעלה לי.. תודה!

פורסם

x1950 יכול לעשות את כל הדברים האלו, עד ה8800 כל ההדגמות של DX10 רצו על CF של X1800 ואז x1900, מההדגמה של MS לפני שנתיים כמעט עד הE3 האחרון.

אם הם לא התעצלו במיוחד או שוחדו במיוחד כל הדברים האלו ירוצו על כל כרטיס עם יכולות r2vb תכלס אפילו R300 ומעלה ::)

כבר יצאו סרטוני השוואה בין DX9 לDX10, הבדל מאוד משמעותי.

http://www.youtube.com/watch?v=c8zgC86X2AU

אם אתה צודק, אני מניח ששיחדו אותם.

בכל מקרה, איך DX10 אפשרי על חומרה של DX9? אמולציה?

פורסם

x1950 יכול לעשות את כל הדברים האלו, עד ה8800 כל ההדגמות של DX10 רצו על CF של X1800 ואז x1900, מההדגמה של MS לפני שנתיים כמעט עד הE3 האחרון.

אם הם לא התעצלו במיוחד או שוחדו במיוחד כל הדברים האלו ירוצו על כל כרטיס עם יכולות r2vb תכלס אפילו R300 ומעלה ::)

אני מריח פה משהו מסריח.

אולי זה כי מה שכתוב למעלה אינו אמת.

פורסם

אל תצפו שכרטיסי ה6600/X800 וכו' וכו' שלכם יעשו פלאים. הם יריצו את המשחק, אתם תהנו מהמשחק, אבל לא באותה איכות גרפית כמו 7900GT/X1900 ומעלה. אנחנו בתור משתמשי מחשב צריכים להכיר טוב טוב את הsection של האפשרויות בכל משחק... תמיד אפשר להנמיך את ההגדרות. אפילו OBLIVION שנחשב למפלצת דרישות כשיצא, בסוף קיבל פץ' שהוסיף אפשרות גרפית שאפילו ג'יפורס אף-איכס הריץ.

פורסם

לא נמאס לכם לטחון כל יום ת'רד בולשיט אחר ??

פשוט לקרוא ולצחוק כל יום מחדש על שטויות שאנשים מעלים לכאן..

פורסם

אני מריח פה משהו מסריח.

אולי זה כי מה שכתוב למעלה אינו אמת.

קופיקו שב בשקט.

העולם אוהב גימיקים, זה שCryTek החליטו לקפוץ בראש ולהביא לכולם משחק DX10, שמצחיק זה שאתם קוראים לו DX10 אמיתי בעיקר כיוון שאין דבר כזה, הפאטץ' לCOH אמיתי בדיוק כמוהו, זה שזה render path משופץ שהוסף רק עכשיו לא מוריד מהסטטוס שלו, במיוחד עם כמה דברים שהם עושים(לדו' משתמשים בalpha coverage AA למשל, שזה גם אחד הדברים שפוגעים בביצועים הכי הרבה ברגע שצריך לעשות alpha test נוסף לכל פיקסל, מה שקרייטק היו מספיק חכמים לא לשלב אחרת הם היו מקבלים spf במקום fps בג'ונגלים שלהם). תסתכלו על הדמויים הישנים, כלומר אלו שייצאו חודשים טובים לפני ההשקה של סדרה 8, או מההדגמה שדלפה מביתן ההשקה של הx1800 באחת התערוכות מסוף 2005.

הסרטון המפורסם של MS על הדבר הבא במשחקים ממתי תחילת 2005 כבר הראה את כל זה, עוד לפני שהייתה בטא של DX10 בכלל.

תצאו מהסרט שCE2 זה הקפיצה הטכנולוגית המרשימה ביותר, קרייסיס נראה טוב בעקר בגלל עיצוב מטורף וטקסטורות, הדבר שהוא הכי אוהב זה את הקפיצה המטורפת בכוח עיבוד גולמי שקרתה בשנים האחרונות. אז במצב DX10 יתפוצצו עוד עצים, בעיקר כי הם יכולים לשחק עם הmesh דרך GS, דבר שאותו דבר אפשר לעשות עם Render to vertex buffer בכל חומרת ATI מR300/350 ומעלה, כאשר בX16XX ומעלה זה גם חשוף בדרייברים.

היכולות של הR42X ומעלה לעבוד עם חוצצים במצב שמדמה stream processing מאפשרת לדמות את הPipeline של DX10 כמעט באופן מלא, וזה הרבה יותר ממה שקרייסיס או כל משחק בשנתיים הבאות יצתרכו. בbrute force עם מערך CF של 1800 או עם x1950xt/xtx כל עוד לא מגזימים בהגדרות אפשר להריץ את Crysis עם כל הbells 'n' whistles שלו אלא אם הם התעלצו במיוחד, ובהתחשב שעד לפני שנה ופחות הם הדגימו את המשחק הזה ע"י החומרה הזאתי הדבר גם עובד יפה מאוד, לכן חוצי מיחסי PR שכל משחק של EA מקבל תג TWIMTBP אוט' אין שום מגבלה טכנית לממש את זה גם בגרסאת הרייטייל של המשחק.

כבר יצאו סרטוני השוואה בין DX9 לDX10, הבדל מאוד משמעותי.

http://www.youtube.com/watch?v=c8zgC86X2AU

אם אתה צודק, אני מניח ששיחדו אותם.

בכל מקרה, איך DX10 אפשרי על חומרה של DX9? אמולציה?

מאוד משמעותי, עוד עשן! כן איזה כיף שיש לך GF8800GTX בשביל עוד עשן!

נו באמת, עוד עשן יופי כן בהתחשב שהparticle system שלהם ושל כל משחק ביינתיים רץ על המעבד אז כן כאן הDX10 בא לניצול בצורה מטורפת, והגשם בכלל מרשים ביותר! מי חשב על alpha textures? רגע voodoo1 עולה לי בראש עכשיו...

ג'ונגל דחוס יותר?, יופי GI יש בR300 ומעלה ובG70 ומעלה, וFarCry כבר הריץ את זה על הX800 בזמנו, בתהחשב שבטח לפחות חצי מהקוד הוא copy paste מCE1 במילא, אז כמה קשה כבר היה ללחוץ על ctrl+v פעם נוספת?

לאחר צפיה נוספת, הקטע השני נראה יותר כמו יחסי ציבור נטו, הבדל ממשי אין וכנרא שאין בכלל, צמחיה זזה(פלאשבאקים מהיטמן 1...) וצמחיה מתפרקת יפה מאוד כאשר יורים עליה, רק חבל שהוא לא זרק רימון במצב הDX9 אולי היה אפשר לגלות אם DX9 תומך בפיצוצים! טוב נו כנראה שDX9 לא תומך ברימונים, בשביל זה תצתרכו לקנות כרטיס חדש...

ויפה שהם הורידו את הlight beams שהם כלכך התגאו באמת בPDC2005 בסרטון המפורסם שהם הריצו בזמנו בגאווה שהם מפתחים את משחק הDX10 הראשון, ומי רוצה לנחש על איזה חומרה הם הריצו את המשחק שנה לפני שייצאו בכלל דוגמיות של חומרת DX10? ::)

או איזה יופי אפילו מצאתי את הסרט חבל רק שהאיכותי חרא...

http://media.putfile.com/CryENGINE2_PDC05-XviD

פורסם

זה לא קשור לגראפיקה אלא לפיזיקה של המנוע וגם כרטיסים עםDX9 ועםDX10 העצים ישברו.

פורסם

שכבר מישהו אחד בפורום הזה יפסיק לזמר מושגים מופשטים שאין להם שום קשר או פשר במציאות כבר...

כן, ומה בדיוק תשבור?

עצים הם עצמים פשוטים, ברוב המקרים הם בקושי ספרייטים ששמה אין לך בכלל פיסית מה לשבור, בשביל שהם באמת ישברו צריך לתת להם מבנה מורכב שזה בזבוז טוטאלי של משולשים, GS מאפשר לך לשחק עם הgeometry stream אחרי יצירת הקודקודים, בין שאר הדברים היותר שימושיים לשבירה זה העובדה שאתה יכול לקבוע את הטסלטציה לכל אובייקט מחדש בכל רגע נתון, כלומר פוליגון פשוט של עץ במצב סטאטי יכול להיות מורכב מ2 משולשים, וכאשר תרצה לפרקו לגופים קטנים יותר מ20...

אם החומרה תומכת בדברים אחרים, כמו לדוגמא r2vb אתה יכול לעשות דבר דומה אומנם בצורה גסה יותר, אבל בהתחשב שיש לך כוח עיבוד נוסף כיוון שאתה יכול להשתמש בPixel units שלך בשביל החישובים לbrute force זה מספיק בהחלט...

סביר מאוד להניח שבמצב DX9 העצים ישברו בצורה הרבה יותר פשוטה, ואם הם לא ישתמשו בgeometry instancing גם רוב העצים הרחוקים יהיו spriteים ולכן בכלל לא תיהיה לך גאומטריה לשבור. האם אפשר לעשות את זה אחרת כן, אבל בהתחשב שאתה לא תעשה אופציה לשנות את מורכבות העצים בהגדרות הגראפיות של המשחק, וכמו כל משחק של EA הוא מכוון תמיד למסה האפורה כלומר למכנה המשותף הנמוך ביותר, הrender path לDX9 ברמתו הבסיסית יהיה סטאנדרטי ברובו, HDR, צללים, טקסטורות לא יותר מזה במיוחד לכיוונונים, אבל אני מקווה שכמו עם farcry אפשר כמעט יהיה לכוונן כל דבר בעזרת הiniים שלו או מצב הdeveloper של הsetup...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים