פורסם 2007 ביוני 418 שנים אני מנוי עם הוט, חיבור חייגני. יש לי מודם תומסון, שמחובר לראטור של 3COM, דגם 100-75.שני מחשבים ברשת, אחד קווי והשני נייד אלחוטי.כבר חצי שנה, שפעם ב... יש ניתוקים, כל המנורות נכבות במודם, חוץ מנורת ה-internet, שמתחילה להבהב. אני נתקל בזה בסביבות ה-6 פעמים בשבוע.6 פעמים יכול להשמע כלא הרבה, ובעיית ניתוקים שאפשר להתעלם ממנה, אבל זה לפעמים קורה לי באמצע דברים די חשובים וזה ממש מעצבן.בהתחלה הוט האשימו את המחשב, אחרי זה את הספק, ואחרי כמה נידנודים אמרו שאולי התקלה מאצלם ושהם שולחים טכנאי. תיאמו איתי בערך 3 טכנאים, כשכל פעם המוקד טכנאים רואה שהנתונים טובים ומתקשר אליי לבטל אותו (המציאו גם כל מיני שטויות כדי שאני לא אפריע להם, שיקרו ואמרו שהייתה תקלה אזורית שתוקנה!).בקיצור התקלה נמשכת, ועכשיו הם אומרים שאם ישלחו טכנאי וימצא שאין תקלה, אני אחוייב ב-99 שקלים.ב-99 שקלים אני מתקין קו של בזק בעוד חודש ועובר אליהם, אבל בשביל הסקרנות שלי, בתמיכה של הוט טענו גם שהניתוקים נגרמים בגלל הראוטר.ראוטר יכול להפיל מודם שלם, ולהשאיר רק מנורה אחת מהבהבת?
פורסם 2007 ביוני 418 שנים המודם יוצא מסנכרון > זאת בעיה של הוטדיברת עד עכשיו עם נציגים חסרי אחריות כנראה או לא חכמים מספיקתתקשר שוב, תתעקש על טכנאי, שמגיע לך ובחינם, כי אתה יוצא מסכרון כל יום נקודה.
פורסם 2007 ביוני 418 שנים מחבר אין טעם להתקשר אליהם שוב. התקשרתי קרוב לעשר פעמים, וכל פעם נתקלתי בנציג יותר מפגר מהשני, והם התייעצו עם בכירים שיותר מפגרים מהם כנראה.הם פשוט הכשילו אותי בהצעה שהראוטר מפיל את המודם וגורם לכל המנורות להיכבות, כי לא הייתי בטוח ב-100% שזה לא יכול לקרות. בגלל זה שאלתי אם זה יכול לקרות.הפתרון הכי טוב, זה פשוט להתנתק מהם אחרי שתסתיים ההתחייבות ביולי. חמש שנים הייתי בסבבה, וכשצריכים את התמיכה שלהם, מגלים עד כמה שהחברה הזאת מקולקלת.
פורסם 2007 ביוני 418 שנים הראוטר שלך לא גורם למודם לצאת מנסכרוןתתקשר שוב ותתעקש לקבל טכנאי , דבר עם אחראי אם צריך.
פורסם 2007 ביוני 418 שנים אתה לא צריך לחכות לשום סיום התחייבות.הם לא ממלאים את ההתחייבות שלהם כלפיך - לספק לך גלישת אינטרנט תקינה, אתה לא מחוייב.תסביר להם את זה.ברגע שתשנה גישה, אני בטוח שיעבירו אותך לאחראי משמרת ויסגרו את הנושא.
פורסם 2007 ביוני 418 שנים מחבר אין לי כוח . זה כמו לדפוק את הראש בקיר, הם מביאים טענה מפגרת, אני מפריך אותה, עוברים לבאה שאני מפריך גם, והם ממשיכים פשוט לזרוק דברים. התקלה מאצלם, את זה ידעתי גם מההתחלה, אבל הם ממש לא שווים את ה-30 דקות שאני אבזבז בשיחת אחראי וויכוחים. הגישה שלי שיש דברים יותר חשובים, ולעבור לבזק זה הפיתרון הכי טוב. תודה על העזרה
פורסם 2007 ביוני 418 שנים מחבר :-\ב-99 שקלים אני מתקין קו של בזק בעוד חודש ועובר אליהם, אבל בשביל הסקרנות שלי, בתמיכה של הוט טענו גם שהניתוקים נגרמים בגלל הראוטר.ראוטר יכול להפיל מודם שלם, ולהשאיר רק מנורה אחת מהבהבת?
פורסם 2007 ביוני 418 שנים מחבר לא חשבתי שהם כל כך מטומטמים, וינסו לזרוק את האשמה על הראוטר, אז לא הייתה לי סיבה להגיד שאין במיוחד כשמדובר בנפילות עם חוסר סנכרון.בסופו של דבר, זה גם לא משנה, כי מה שהם מעוניינים לעשות, הוא לשלוח לי טכנאי בתנאי אחד, שאם הטכנאי לא יגלה תקלה, אני אשלם 100 שקלים מה שלא מתאים לי (טכנאי בא, בודק נתונים כמו הנציגים שדיברתי איתם, והולך. אז בטח שהוא לא מגלה תקלה בגישה כזו, ואני אשלם כסף לחינם).
פורסם 2007 ביוני 518 שנים תגיד מה הספיפור לבדוק עוצמה על DB בבית??עריכה: כי לרוב אתה יודע שהמודמים לא עושים תקלות מהסוג הזה (במיוחד לא המודם הזה).
פורסם 2007 ביוני 518 שנים מחבר מחר יבוא טכנאי מהוט, לקראת הצהריים, ויבדוק מה התקלה, אחרי שהתקשרתי שוב והתעקשתי.גם ביטלו את הסעיף שאני אצטרך לשלם אם הוא לא ימצא תקלה.מקווה שהוא לא יבוא לחינם, אבל לפי מה ששמעתי על הטכנאים שלהם, אני לא מצפה לגדולות, אולי מקסימום יחליף מודם.בכל מקרה, הזמנתי קו קל של בזק, אמורים להתקין ב-17 לחודש ואינטרנט בסוף יולי (אחרי שתגמר ההתחייבות עם הוט).
פורסם 2007 ביוני 618 שנים מחבר עדכון: טכנאי של הוט עזב הרגע את הבית, אחרי שפתר את התקלה. יצא שחצי מהבניין (וגם כל השכונה!) מחובר בצורה פירטית, וגרם לזליגות באינטרנט ובטלוויזיה , אחרי שניתק את כל הבניין וברח מהר (ניתק לעבריינים), העוצמות במודם הרבה יותר תקינות עד שהשכנים שוב יחברו את הפיראטי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.