פורסם 2007 ביוני 119 שנים התקנתי את חבילת הקודקים CCCP, ועכשיו יש דיליי של כחצי שניה באודיו בניגון קבצי Xvid.כיצד ניתן לפתור את הבעייה?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.