פורסם 2003 בפברואר 122 שנים לא ממש קשור אבל עוד מישהו שם לב למספרים?16 ליונאר השיגור16 יום בחלל265 הקפות (מתחלק ב16)16 שעות עבודה ביום16:16 ניתוק הקשר עם המעבורת265 לא מתחלק ב 16אולי התכוונת ל 256 שזה 16 בריבועיופי עכשיו עם המספרים ופלסטין יקומו לנו66484864 נוסטרדאמוסיםגדולים טובים וחכמים מאיתנו ינתחו אנו נשתתף בצער המשפחה והאומהיהי זכרם ברוך! :'(
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים מחבר לפי מה שמוסרים עכשיו אז החללית קיבלה כבר בהמראה מכה הכנף השמאלית ונאס"א כניראה לא ניתחה נכון את הסיכונים בכיסה לאטמוספירהואז לפי גלאי חום שהיו על החחלית היה התפתח חום בכיוון הכנף השמאלית ואז הקשר נפסק
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים אולי אתם לא יודעים אבל זה שיגרתי שהמעבורת נכנסת לכדור הארץ מתנתק הקשר... ואז אחרי כמה דקות הקשר חוזר....לכן NASA בהתחלה היא לא נלחצה....
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים אולי אתם לא יודעים אבל זה שיגרתי שהמעבורת נכנסת לכדור הארץ מתנתק הקשר... ואז אחרי כמה דקות הקשר חוזר....לכן NASA בהתחלה היא לא נלחצה....יופי.. ילד שראה את אפולו 13 מנסה ללמד אותנו :-X
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים מחבר תאמין לי שדווקא כול המומחים של נאס"א היו יותר לחוצים כי הם ידעו בדיוק את כול התאליך ומה שצריך לקרות וכבר שהשעון עצר היה על00:00 אז הם ידעו שמשהו כבר לא בסדר בגלל שהיה צריך להשמע בום על קולי( שלא נשמע) ורק אנחנו דליי הידע החזקנו בתקוות שנגזוכבר הרבה ליפני ואני בטוח שנאס"א ידעה שמשהו ממש לא טוב קרה הרבה ליפני שאנחנו ידענו בכלל שיש בעיה
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים אולי אתם לא יודעים אבל זה שיגרתי שהמעבורת נכנסת לכדור הארץ מתנתק הקשר... ואז אחרי כמה דקות הקשר חוזר....לכן NASA בהתחלה היא לא נלחצה....יופי.. ילד שראה את אפולו 13 מנסה ללמד אותנו :-Xסליחה? למי אתה קורא ילד? מה זה החוצפה הזאת? ואני לא ראיתי את הסרט המדובר ! אני אומר את זה מידע אישי...ואתה תירגע... למה בכלל אתה קורא לי ילד? למה מי אתה חושב את עצמך?
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים מחבר אולי אתם לא יודעים אבל זה שיגרתי שהמעבורת נכנסת לכדור הארץ מתנתק הקשר... ואז אחרי כמה דקות הקשר חוזר....לכן NASA בהתחלה היא לא נלחצה....יופי.. ילד שראה את אפולו 13 מנסה ללמד אותנו :-Xסליחה? למי אתה קורא ילד? מה זה החוצפה הזאת? ואני לא ראיתי את הסרט המדובר ! אני אומר את זה מידע אישי...ואתה תירגע... למה בכלל אתה קורא לי ילד? למה מי אתה חושב את עצמך?צודק ! הכן הקשר מתנתק כאשר החללית נכנסת לאטמוספירה
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים אגב, לא יודע אם זה הזמן להזכיר, אבל ב86'- תקרית הצ'לנג'ר, היו מהנדסים שהזהירו מהמזג אויר וההחלטה לבצע את השיגורהיתה במפורש החלטה ניהולית.אף אחד לא הועמד לדין, למרות שנמצאו האשמים.
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים תפסיקו להתעסק בספקולציות. טיסה לחלל זה לא דבר בטוח בכלל. להוכחה, יוצרו 5 מעבורות חלל, הצ'אלנג'ר והקולומביה שהתרסקו, האטלנטיס שקורעקה לתקופה ארוכה מאוד (אולי היא כבר לא מקורקעת, לא יודע) והאנדוור והדיסקברי, שעדיין פעילות. שתיים וחצי מחמש זה לא אחוז טוב בכלל.
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים דרך מאוד מגמתית לעשות סטטיסטיקה , גם 105 טיסות מוצלחות מתוך 107 לעומת 2 לא מוצלחות מתוך 107 זו סטטיסטיקה נכונה - אבל אומרת בדיוק ההפך ממה שאתה אומר אבל נכון - טיסה לחלל זה בטח לא דבר בטוח , סיכונים מטורפים, אבל לא רק בגלל שהלכו 2 מעבורות מתוך 5 (מה לעשות שבשביל לייצר מעבורת אחת צריך המון כסף ומאמץ אבל להרוס אחת אפשר כמו כלום).
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים דרך מאוד מגמתית לעשות סטטיסטיקה , גם 105 טיסות מוצלחות מתוך 107 לעומת 2 לא מוצלחות מתוך 107 זו סטטיסטיקה נכונה - אבל אומרת בדיוק ההפך ממה שאתה אומר אבל נכון - טיסה לחלל זה בטח לא דבר בטוח , סיכונים מטורפים, אבל לא רק בגלל שהלכו 2 מעבורות מתוך 5 (מה לעשות שבשביל לייצר מעבורת אחת צריך המון כסף ומאמץ אבל להרוס אחת אפשר כמו כלום). 2 טיסות שבהן האסטרונאוטים מתו מתוך 107 טיסות זה סיכוי של כימעט 2 אחוז למות! 2 אחוז זה המון!!!
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים דרך מאוד מגמתית לעשות סטטיסטיקה , גם 105 טיסות מוצלחות מתוך 107 לעומת 2 לא מוצלחות מתוך 107 זו סטטיסטיקה נכונה - אבל אומרת בדיוק ההפך ממה שאתה אומר אבל נכון - טיסה לחלל זה בטח לא דבר בטוח , סיכונים מטורפים, אבל לא רק בגלל שהלכו 2 מעבורות מתוך 5 (מה לעשות שבשביל לייצר מעבורת אחת צריך המון כסף ומאמץ אבל להרוס אחת אפשר כמו כלום). 2 טיסות שבהן האסטרונאוטים מתו מתוך 107 טיסות זה סיכוי של כימעט 2 אחוז למות! 2 אחוז זה המון!!! וכשאתה הולך ברחוב יש לך סיכוי של 30%-70% למות בפיגוע/להדרס ע"י מכונית/להיות קורבן לשוד/אונס/חבורת ביריונים שיכורים עם סכינים ועוד המון דברים. חלאס, מוות זה דבר טבעי.. זה חלק מהחיים.
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים אני כל כך התרגשתי בהמראה ראיתי איך המעבורת ממריאה ואיך אומרים: כן יוסטון המעבורת קולמביה יוצאת לדרךלפני האסון בNASA אמרו שזו כמעט המשימה הכי טובה בתולדות NASA ופתאום הכול התפוצץ בפרצוף וסתכלו מה איזה תמונה מצאתי באינטרנט ושמתי כחתימה שליhttp://forums.nana.co.il/files/Message1982854_.gif
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים מספר תיקונים:א. בחלליות ישנות יותר כמו סדרת הג'מיני והאפולו אכן הקשר עם המעבורת היה מנותק במשך כל זמן הנחיתה. משלב הכניסה ועד אשר החללית היתה נוחתת בים. ב. במעבורות החלל החדשות יחסית ישנן לפעמים התנתקויות של מספר שניות שנובעות כתוצאה מהפלסמה שנוצרת בשלב הכניסה ומקיפה את המעבורת. נאס"א לא יכולה להרשות לעצמה התנתקויות קשר לזמן יותר ארוך במעבורת מכיוון שמדובר בשלב מהקריטיים במהלך כל הטיסה.וע"פ כל נהלי נאס"א יש "להעביר" את השליטה ממחשב מרכז הבקרה למחשב המעבורת רק במקרים כאלו.בנוגע להערתו של maCr0T - אסונות קרו ואסונות יקרו גם בעתיד, למען האמת החישוב שנתת איננו מדויק כלל, אל תשכח שכל מעבורת עוברת לא מעט טיסות בתנאים קיצוניים למדי. החישוב שלך טמון בכל שרק חמש מעבורות נבנו, הרשה לי להצביע על כך שאמנם רק חמש מעבורות נבנו, אך הן עשו את עבודתן של 15 מעבורות, ומעבורות חדשות לא נבנו פשוט מכיוון שאין צורך בהן. אך עם זאת ללא קשר למספר המעבורות, אסונות קרו גם עוד לפני שיגור המעבורות, ויקרו עוד גם ללא קשר למעבורות אלא בחלליות כמו הפרוגרס. הרשה לי להפנות אותך לסטטיסטיקה של התרסקויות מטוסים, ושם תראה שלמרות התנאים ההרבה פחות קיצוניים התרסקויות מטוסים הרבה יותר שכיחות (בערך 3-4 מטוסי נוסעים בשנה).nice-1 - לפי חקירת אסון הצ'אלנג'ר המעבורת לא התרסקה בגלל מזג אוויר קיצוני ביום השיגור, אלא מכיוון שהדלק הנוזלי במצבו הטבעי גרם לאחד הצינורות להסדק. הבעיה היתה ידועה ליצרני אותה מערכת (בלוקאיד-מרטין או בואינג כמדומני) והם אכן הזהירו את נאס"א. נאס"א בחרו להתעלם ייתכן משיקולים מוצדקים ויתכן שלא, וסופה של המעבורת ידוע לכולנו.ייתכן, שגם באסון זה תתגלה טעות נוראית של אחד ממהנדסי נאס"א, ובכל מקרה יחקר ההקשר בין המיסבים במנוע שדובר עליהם לא מעט לפני ההמראה. את התוצאות חבל לברר
פורסם 2003 בפברואר 222 שנים איני יודע מה הקשר בין מזג אויר לתקלה, אבל אני יודע בוודאות שהזהירו (ואני מתכוון כאן לצ'לנג'ר) מראש שהחללית כנראה שלא תמריא.המהנדסים שעבדו חששו שזה יקרה, וזה קרה, והמנהלים התנערו מאשמה.אף אחד אפילו לא בא אל מול בית משפט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.