פורסם 2007 במאי 3019 שנים שלום לכולם..יש ברשותי את המשחה התרמית SILVER 5.אני מעוניין לשים אותה על המעבד ובגלל שיש לי מכחול בבית הייתי מעדיף להשתמש בו.רציתי לדעת האם זה יילך טוב או שבגלל שהשמשחה קשה זה לא יילך.. מהי דעתכם בעניין?תומר.
פורסם 2007 במאי 3019 שנים יש את הזלמן שמורחים עם משחה אבל היא יותר "רכה"....יש לך מדריך למריחה באתר והמון מידע בפורום...תרד מהעניין של המכחול...
פורסם 2007 במאי 3019 שנים מחבר יש את הזלמן שמורחים עם משחה אבל היא יותר "רכה"....יש לך מדריך למריחה באתר והמון מידע בפורום...תרד מהעניין של המכחול...כן, את זה אני יודע. העניין הוא שיש לי את הSILVER 5 כבר ובשביל הZALMAN אני צריך לנסוע רחוק.. אז אם כך, ירדתי מהרעיון, בסדר אני ימחרח עם כרטיס מגנטי ישן.
פורסם 2007 במאי 3019 שנים אז אם כך, ירדתי מהרעיון, בסדר אני ימחרח עם כרטיס מגנטי ישן.זה יעבוד מצויין.כרטיס מגנטי = יעבוד מצויין.המשחה שלך יותר סמיכה מאשר זאת של זלמן. מכחול לא יעזור כאן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.