מה ההבדל בין פריצת תוכנה לאקס בוקס 360 לה ציפ GLOBE 360 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה ההבדל בין פריצת תוכנה לאקס בוקס 360 לה ציפ GLOBE 360


shlomi767

Recommended Posts

והאים הציפ GLOBE 360יפעל יותר טוב משחקים צרובים מאשר פריצת התוכנה?

ההסבת תוכנה היא זולה יותר ופחות מסוכנת למכשיר מבחינת הביצוע שלה. לא ידוע על משהו שיותר טוב מהשני או ההיפך. לצ'יפ יש אולי יתרון בזה שאפשר לבטל או להפעיל אותו לפני חיבור הקונסולה לאינטרנט ובכך אולי להתחמק מחסימה של למרות שיתכן ומיקרוסופט יחסמו את כל הקונסולות שמתחברות אליה מישראל כיוון שישראל לא קיימת בתור איזור רשמי בחיבור לאינטרנט LIVE של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אתה צריך להבין מה מאפשרת הפריצה של הxbox360.

נכון להיום, היכולת המרכזית היחידה שהפריצה מאפשרת היא לשחק בדיסקים לא מקוריים (משחקים צרובים) על גבי הקונסולה. כל יכולת אחרת (בעיקר הרצת קוד שלא נחתם על ידי מיקרוסופט) אינה אפשרית.

את הפריצה הנוכחית ניתן ליישם באמצעות תוכנה או חומרה.

באמצעות תוכנה - מריצים קוד על גבי כונן הדי וי די של הקונסולה (אני לא אפרט כאן איך ניתן לבצע את זה, אבל לכל מי שמעוניין לדעת שיחפש בגוגל) שמעדכן את הדי וי די ומאפשר להריץ משחקים לא מקוריים.

באמצעות חומרה - מחברים רכיב פיזי אל תוך הקונסולה שמתחבר אל הכונן די וי די ומאפשר לעדכן את כונן הדי וי די בקלות יתרה בכל פעם שהמשתמש רוצה לשדרג את הפריצה שמותקנת על גבי הקונסולה (לעיתים רחוקות יוצאות גרסאות חדשות לפריצה), ובנוסף מאפשר "לכבות" את הפריצה ולהחזיר את הכונן למצב ההתחלתי.

ובכן, כמו שניתן לראות 2 האפשרויות מבצעות בעצם את אותו הדבר רק שישנם כאלו שיאמרו שהרבה יותר נוח הפריצה באמצעות חומרה כי כך ניתן בקלות לעדכן את גירסאת הפריצה כשצריך. אתה כבר תחליט בעצמך מה יותר נוח לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...