פורסם 2007 במאי 2419 שנים שלום,יש לי PS3 שמחובר עם ראוטר אלחוטי למחשב,במחשב יש WINXP אני מעוניין לדעת איך אני מגדיר אותו כשרת DLNA ע"מ להזרים תוכן לPS3תודה מראש
פורסם 2007 במאי 2519 שנים זה יותר מתאים לפורום רשתות ואינטרנט ואני מאמין ששם יוכלו לעזור לך יותר, מועבר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.