פורסם 2009 באפריל 1716 שנים הגזמת... לא צריך יותר גדול... בקרב שיש בו הרבה יחידות ומבנים מתפוצצים זה סתם יפריע...
פורסם 2009 באפריל 1716 שנים הבדלי הגובה היו גם בראשון... היה אפשר לשים איזה טנק על גבעה ולהוריד חצי צבא עד שהורסים אותו... אלו לא היו באמת הבדלי גובה אלא יותר כמו מכשולים, אם הייתה שם במקומם גדרות זה היה פחות יפה אבל עובד באותה צורה. בזמן שפה להבדלי הגובה יש משמעות וזה חלק מהאסטרטגיה למשל עבור הREAPERS ה COLOSSUS כמו כן זה משנה חלק מהSTATS שלך בנוסף את יש גם הגבלות לשדה הראיה למשל העצים וכו ... יש לא מעט מוטיבים מרד אלרט 3 מגדלי התצפית יחידות קרקע שיכולות לקפוץ מעל הבדלי גובה בשטח (אבנים, צוקים) (לא יחידות מוטסות) יחידות שיכולות לשנות מצב בין מוטס לקרקעי (והנשק משתנה בהתאם) אם אני אזכר בעוד אני אוסיף. אני כמובן לא טוען שום דבר לגבי העתקה, ואני בטוח שהמוטיבים האלה היו קיימים גם בהרבה משחקי עבר. אגב, לדעתי הגרפיקה נראית דווקא נחמדה מאוד ולא מצועצעת מדי. אהבתי את ה gore של הדם המתפזר כשמבנה של ה Zerg נהרס - זה אמנם היה גם ב SC המקורי אבל כאן הוא גדול הרבה יותר, ואני אשמח אם הוא אפילו יהיה יותר ממה שהוא עכשיו. אם כבר ל3RED ALERT יש לא מעט מוטיבים מSC (אפילו נראה לי ש SC הוכרז קודם ועבד בשיטוף עם הקהילה לגבי כל הדברים הללו) תאמת לRED ALERT3 יש לא מעט "מוטיבים" מהמון משחקים בכל התחומים, פעם ראשונה שראיתי את הסרטון שלו חשבתי איזה RIPOFF. אבל בין כה וכה אני משווה פה רק מבחינת הגרפיקה כי מבחינת אסטרטגיה אין מה להשוות ל RED ALERT שהוא משחק חביב וכיפי עם כל קטעי מעבר וכו... אבל כמשחק אסטרטגיה הוא פשוט בדיחה. ולגבי הגרפיקה, אני פשוט לא מסכים איתך היחידות בSC עם הגרפיקה העלובה של לפני עשור נראות לי יותר מציאותית מהגרפיקה של SC2 ואני לא יודע אם זה סגנון האיור החדש הפופולארי בימינו או מה
פורסם 2009 באפריל 1716 שנים אני מקווה רק שהמשחק לא יצא מתוסבך מדי, יש רמה מסויימת שפשוט כמעט אי אפשר לעקוב אחרי הכל.
פורסם 2009 באפריל 1716 שנים אלו לא היו באמת הבדלי גובה אלא יותר כמו מכשולים, אם הייתה שם במקומם גדרות זה היה פחות יפה אבל עובד באותה צורה.בזמן שפה להבדלי הגובה יש משמעות וזה חלק מהאסטרטגיה למשל עבור הREAPERS ה COLOSSUSכמו כן זה משנה חלק מהSTATS שלךבנוסף את יש גם הגבלות לשדה הראיה למשל העצים וכו ...אתה טועה.הבדלי הגובה היו משמעותיים. יכולת לבנות\ למקם יחידות במקומות גבוהים. בנוסף, יחידות הגובה המוך לא יכולו לפתוח שדה ראיה על המקומות הגבוהים, והיית רואה שם משהו רק אם היחידה\ מבנה ממש קרובים לקצה או יורים עליך...גם הירי על יחידות בגובה היה פחות מדוייק...
פורסם 2009 באפריל 1716 שנים אתה טועה.הבדלי הגובה היו משמעותיים. יכולת לבנות\ למקם יחידות במקומות גבוהים. בנוסף, יחידות הגובה המוך לא יכולו לפתוח שדה ראיה על המקומות הגבוהים, והיית רואה שם משהו רק אם היחידה\ מבנה ממש קרובים לקצה או יורים עליך...גם הירי על יחידות בגובה היה פחות מדוייק...אולי אבל אני שחקתי במשחק הרבה מאוד ובחיים לא שמתי לב להבדל שווה התיחסות, לא הייתה לזה שום השפעה על המשחקיות (מעבר ל"גדרות", בעיקר אם נתחשב בטווחי הירי של היחידות ... ) מעבר לזה המטרה העיקרית הייתה הCHOKE POINTS ברמפות.פה כל כל הרעיון שזה חלק חשוב מהאסטרטגיה הבניה של המפות מאפשר כמה נקודות גישה, כבר יחסית בהתחלה יש לך יחידות שיכולות להתעלם מהםוהמשאבים היקרים יותר מחיבים אותך לעקוב אחרי המצב ולשחק בצורה דינמית[br]פורסם בתאריך: 17.04.2009 בשעה 15:06:37אני מקווה רק שהמשחק לא יצא מתוסבך מדי, יש רמה מסויימת שפשוט כמעט אי אפשר לעקוב אחרי הכל.מספר היחידות די זהה, ולגבי מסובך מידי, אין דבר כזה כל עוד אתה משחק נגד שחקן ברמה שלך ...
פורסם 2009 באפריל 1916 שנים ממש לא.עכשו יש להם queen שאפשר לבנות בשלב מוקדם, ושמאפשרת ייצור מוגבר של לארוות שמהם אפשר ליצר יחידות... השחקן בסרטון לא משהו... הוא יכול הייה לחסל את הטראנים די בקלות... ברגע שהיו לו הרבה זרגלינגים ולטראן כמעט לא הייה כלום הוא הייה צריך לשלוח את כל היחידות שלו לתקוף (כולל חצי מהבנאים), להקיף את הטראנים ועל טהרת הכמות בלבד לחסל אותו... זה ששחק בטראן פשוט שיחק חכם- העמיד חיל בין שני מבנים- לא נתן לזרגים לעבור ולא נתן ליותר מזרגלינג אחד\ שניים לתקוף אותו בכל פעם...
פורסם 2009 באפריל 1916 שנים לדעתי הצבא שהכי כיף לשחק איתו זה הZERG במיוחד ביגלל שאתה יכול לייצר צבא ענק תוך זמן קטן ואז זה הרבה יותר כיף לראות אותם נהרגים בכל מצב ... לא גילו את רוב היחידות של ה ZERG ואני מאמין שיש עוד כמה ... כמו התולעת הזו שנותנת לך להעביר נחילים בכל מקום במפה אני חושב או החרקים שמתחפרים בחול הגדולים ... וואלה התקנתי את STARCRAFT הראשון ואני מת לשחק עם אנשים ברשת ... יש הצעות ?! P:
פורסם 2009 באפריל 1916 שנים הראו כבר את התולעת בסרטון שבו הראו את COLOSSUS (או איל שקוראים לו)אם אני זוכר נכון היא נראת בדיוק כמו התולעת הזאת מסרט אימה ישן שהיתה מגיבה לתנודות ואוכלת אנשים (מי שהו זוכר על מה אני מדבר?)
פורסם 2009 באפריל 1916 שנים משהו יודע אם ימשיכו את העלילה של BR? הרי אמור להיות גזע חדש שהופיע במשימת בונוס?
פורסם 2009 באפריל 1916 שנים הראו כבר את התולעת בסרטון שבו הראו את COLOSSUS (או איל שקוראים לו)אם אני זוכר נכון היא נראת בדיוק כמו התולעת הזאת מסרט אימה ישן שהיתה מגיבה לתנודות ואוכלת אנשים (מי שהו זוכר על מה אני מדבר?)היה שני סרטים כאלה אחד זה חולית, השני זה סרט אימה קומי משנות התשעים לא זוכר את שמו..
פורסם 2009 באפריל 1916 שנים השני זה - http://www.imdb.com/title/tt0100814/סרט טפשי...(לעומת חולית שהוא סרט ענק והולך לצאת רימייק שלו בשנה הבאה כנראה http://www.imdb.com/title/tt1160419/)
פורסם 2009 באפריל 1916 שנים והתולעת המדוברת היא עקלתון חולות.תודה שהבאת את הרימייק לידיעתי. עשית אותי מאושר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.