אוקי, המון מידע. כמה שאלות בנוגע לרכישת קונ&#1 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוקי, המון מידע. כמה שאלות בנוגע לרכישת קונ&#1


SugarFreeBoy

Recommended Posts

לאחי הקטן יש בעוד זמן קצר יומולדת.

לפני כמה ימים הוא התוודע לPS2 והתלהב מאוד, מאוד מטקן 5.

אמא שלי החליטה לצ'פר את הבחור בקונסולה חדשה.

כמובן שאני עליתי על הסוס, והצעתי את ההשתתפות שלי אם נרכוש משהו רציני יותר (WII,PS3,360).

קראתי המון בפורום בנוגע לאיכויות השונות של כל קונסולה, מחירים, ותאימות לשוק הישראלי ובכל זאת נשארו לי לא מעט שאלות;

1) המחשב הנוכחי שלי חזק (8800, C2D), אבל בכל זאת ההרגשה היא שהקונסולות פשוט מוחקות אותו בתור פלטפורמה ראויה למשחקים. דעתכם?

2) המחיר הוא פאקטור רציני, מה שפוסל את הPS3?

3) האם המולטיפלייר (שירות הלייב, בפרט) מהווה חלק גדול כלכך בקונסולה? בתור מישהו שלא משחק הרבה אוןליין, תהיה סיבה אמיתית בשבילו?

4) איזורים. הבנתי שלכל קונסולה (וה360, בפרט) יש איזורים, לכל משחק יש איזור, והם חייבים להתאים. השאלה היא איזו גרסא עדיפה מבחינת ה360 והWII בהנחה שלא כל המשחקים יהיו מקוריים?

בנימה הזו כדאי לציין שאני נגד הורדת משחקים, בעיקר במובן הטווח הרחוק שבו רק הצרכן נפגע ממשחקים טובים פחות, אבל עדיין לא טלית שכולה תכלת.

אז מה אתם אומרים? יש סיבה ל360 בישראל ע"פ מחשב חזק? ולWII?

מסתמן שקונסולה חדשה (גם אם זו תהיה PS2) נכנסת הביתה, לפחות נפיק את המירב.

תודה על הקריאה והתגובות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) תלוי איזה משחקים אתה משחק ואם אתה מעדיף את סגנון עכבר + מקלדת על סגנון השלט של הPS2/PS3/XBOX360 או הסגנון של השלט של ה WII (שונה מאוד ).

2) ה PS3 עדיין לא בשלה מספיק אין לה מספיק משחקים הרגע בכל מקרה

3) משחקיות רשת מעלה את ערך המשחקיות חוזרת (replay value ) של משחק. יש משחקים שבנויים להיות רק ברשת או בעיקר ברשת ויש כאילו שלא.

4) אם אתה הולך לקנות משחקים אני חושב שהמשחקים של ה NTSC יותר זולים כי לרוב המחירים באירופה ובארה"ב זהים במספר אבל המטבע באירופה הוא יורו שיותר יקר מהדולר. אומרים שה WII האמריקאי יותר טוב משהו עם אמולטור אבל לא בטוח. בכלל בארץ רוב ה WII הם אמריקאים ועדיף גם לקנות אמריקאי כמו שהזכרתי בגלל מחיר המשחקים (שאתה יכול להשיג ב לא כדאי לקנות מהגזלנים בארץ).

ה360 היא קונסולת דור הבא האידאלית כי יש לה הרבה משחקים וגם רשת אונליין טובה אבל עדיף שתנסה אותה לפני שאתה קונה.

לי יש WII בבית והוא מקבל הרבה מאוד צומת לב גם ממני וגם מאשתי. ה WII מציעה משחקיות שונה בגלל שהשלטים גם מרגישים תנועה וגם מצביעים על המסך . המשחקים לWII לרוב קלילים ולא מסובכים מדי ומאוד אינטיאטיבים. אני חושב שעדיף כבר WII וPC אבל זה עניין של טעם לפי מה שהבנתי ה MORTAL KOMBAT החדש לWII צריך להיות ממש טוב. וגם SMASH BROTHERS הולך להיות להיט . הבעיה של ה כרגע דומה לבעיה של הPS3 - בגלל שהיא לא מזמן יצאה אין לה הרבה משחקים.

מבחינת איפה לקנות קונסולה אפשר לנסות ב.EBAY על ה לא חובה שתחסוך הרבה כי המכס על קונסולות זה 12% + 15.5% מע"מ אולי תחסוך בEBAY 100$-150$ שזה גם כסף. את ה קשה להשיג בכל העולם ובגלל זה הוא נמכר בערך 100$ מעל המחיר בחנות. ה360 וPS3 נמכרים בערך ב60$ פחות ממה שהם נמכרים בחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה תלוי מה אתה רוצה להוציא מהקונסולה שלך

בps3 יש לך את הקורא של הblueray אבל סביר להניח שעוד מעט יצא אחד גם למחשב אז לא ציך להשקיע הרבה רק בשביל זה

בxbox360 יש את הפיצר של הlive אבל לאחיך אני מניח שזה לא יתאים ואם אתה לא רוצה לשחק באינטרנט עם שחקנים נוספים אז עדין יש המון משחקים טובים בxbox. קח בחשבון שיש שמועות שמיקרוסופט לא תאפשר את הlive בארץ.

אם אתה שואל אותי הwii הכי מתאים לילד בן 5.

בקשר לאזורים בארץ השיטה היא pal קח בחשבון שאם הקונסולה לא תואמת את האזור של הטלוויזיה או שהטלוויזיה היא לא multisystem אז תהיה לך בעיה.

אם אתה קונה אז קח גם בחשבון שכנראה לא יהיו משחקים בארץ אלא רק ביבוא אישי שיגדיל לך את המחיר של המשחקים.

אם אתה שואל אותי תישאר אתה עם המחשב שלך ושאח שלך ישאר עם הps2 זו קונסולה טובה ואין סיבה שלא לתת למחירים של שאר הקונסולות לרדת.

אם אתה בכל זאת מתכוון לקנות את xbox360 אז עדיף שתחכה עד שתיצא הגירסה החדשה בעוד כמה חודשים כיוון שלנוכחית יש בעיות התחממות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה בשביל אח שלך הקטן ( בן כמה בכלל? ), אז אני מציע לך לתת לו להרגיש את ה- ולהתנסות בו, ולתת לו לבחור אם הוא אוהב, אם כן אז שיקח, אבל אויל הוא יעדיף שלט רגיל ( אני יודע שזה יהרסו את ההפתעה, אבל עדיף מאשר לקחת סיכון ).

בקשר ל-360, אם אתה מחכה, לפי מה שהבנתי צריך לחכות עד לסוף השנה שזה עוד חצי שנה... ( אם מישהו יודע על תאריך מדויק יותר או אחר, אז שיתקן אותי )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...