בעיית גישה לאתרי אינטרנט - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית גישה לאתרי אינטרנט


TUCG

Recommended Posts

עוד מישהו פה מחובר לכבלים דרך אינטרנט זהב וסובל מבעיות גישה להרבה אתרים לאחרונה? דוגמאות: ynet, icq.com, .com ועוד הרבה מאוד. מה שקורה הוא שאני נכנס לאתר, הוא נטען ממש המון זמן ובסוף אני מקבל עמוד עם gateway error או שזה מפנה אותי ל-OpenDNS.com, כאילו האתר הזה בכלל לא קיים (תסכימו אותי ש-ynet והאתר של מיקרוסופט קיימים...). לחלק מן האתרים האלו אני מצליח להיכנס אם אני משתמש באתר פרוקסי (למשל hidemyass.com הידוע). זו בוודאות לא בעיה במחשב כי פירמטתי 3 פעמים וזה עדיין קורה. זו גם לא בעיה של המודם. אז איך שאני רואה את זה: או שהאינטרנט זהב התחילה לחסום כל מיני אתרים או שכל מיני אתרים התחילו לחסום גולשים של זהב.

אני גם מוריד די הרבה (10-12 GB) כל חודש בתוכנות P2P. יכול להיות שהחסימה הזו נובעת מניסיון כלשהו להגביל את כמות התעבורה ושימוש באינטרנט שלי בחודש, המהווה עומס על הספק?

אם למישהו יש איזו מילה להאיר על העניין, אני אשמח לשמוע כי אני כבר די נואש. מה שדי חשוב לי לדעת זה אם יש עוד מישהו שמחובר לאינטרנט זהב בכבלים וסובל מבעיות כאלו.

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, התקשרתי לתמיכה והם נתנו לי הוראות מסוימות ועכשיו אני מצליח להיכנס לכל האתרים שלא הצלחתי קודם. מה היו ההוראות? לשים את שרת הפרוקסי שלהם בהגדרות של האינטרנט שלי. מה אתם אומרים על זה? לגלוש עם הפרוקסי יאט את הגלישה שלי ואת ההורדות שלי? כי זה משום מה לא נשמע לי פתרון נורמלי לבעיה כזו, לגלוש עם פרוקסי. כדאי להתקשר אליהם ולטרטר אותם קצת על זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...