אני חושש שיש לי בעיה עם הלוח אם - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אני חושש שיש לי בעיה עם הלוח אם


1900GT

Recommended Posts

שלום,

יש לי בעיה.

יש לי מחשב שקנתי בחופש הגדול ולפני כמה ימים הוא הפסיק עובד.

לפני כמה ימים השתמשתי במחשב והכל עבד מעולה. אבל אחרי שאתחלתי אותו פתאום המחשב הגיע למצב מוזר המחשב עצמו היה דולק (שמעתי את המאווררים והנורות דלקו) אבל המסך הראה שהוא לא מחובר למחשב(הנורית שלו מעבעבת וזה תמיד קורה כאשר אני למשל סוגר את המחשב ומשאיר את המסך דולק) ולא היה מה לעשות לחצתי על כל הכפתורים וכלום לא עזר אז לחצתי ארוך על המתג כיבוי והמחשב נכבה אחרי כמה שניות. אבל כשהדלקתי אותו המחשב התחיל לפעול אבל אחרי שתי שניות בדיוק הוא נכבה.

פתחתי את המחשב וניקיתי אותו מאבק והיה הרבה אבל זה לא עזר , הוצאתי את הבטרייה של הביוס אבל גם זה לא עזר. בדקתי אם הכל מחובר ולא מצאתי משהו חריג , ניתקתי את הכונן וזה לא עזר.בסוף ניתקתי הכל והשארתי רק לוח אם וספק והבעיה המשיכה לקרות.

החלטתי לחבר את כל החלקים מחדש ואחרי שסיימתי הפעלתי את המחשב ופתאום המחשב פעל. הוא נדלק ולא התכבה אבל שום רכיב חיצוני לא מגיב אליו. כלומר המסך מראה שהוא לא מחובר, העכבר לא נדלק (עכבר ליזר), המקלדת היא היחידה שמדליקה אור ברגע שאני פותח את המפסק אבל אחרי זה היא לא מגיבה יותר.

קרוב משפחה שלי עובד עם משחבים וביקשתי ממנו ספק חלופי כדי לבדוק אם הבעיה בו אז הוא הביא לי ספק ג'נרי 500W של חברה IPS אבל חדש ולא צריך להיות בעיה בו. החלפתי את הספק החלופי בספק שלי (ENERMAX LIBERTY 400W) הבעיה הראשונה שבניגוד לספק שלי אין לו חיבור חשמל בנפרד לכרטיס מסך ולכן החלטתי לנתק את הכרטיס מסך ולבדוק אם הווינדוס עולה בעזרת הנורות שבמקלדת ובעכבר. אז המחשב נדלק ונשמע שהוא עובד אבל גם אחרי שחיכיתי כמה דקות המקלדת והעכבר לא הגיבו (כמו עם הספק שלי המקלדת נדלקה לשנייה כאשר חיברתי לחשמל וזהו).

לכן הגעתי למסקנה שהבעיה היא בלוח אבל ליתר בטחון החלטתי לבדוק את הספק שלי (LIBERTY) במחשב הישן (זה שעובד עכשיו) אז החלפתי אותו בספק שלי וכאשר הדלקתי את המפסק של הספק הלד בלוח פעל אבל כשלחצתי על כפתור ההדלקה כלום לא פעל.

עכשיו אני בבעיה גדולה בגלל שאת המחשב קניתי משתי חנויות (גולדטופ וזיגזג) והספק הוא מגולדטופ והלוח מזיגזג ויש לי אחריות השאלה מה אני עושה? הולך לכל חנות ומבקש שיבדקו את החלק הספציפי או שמכניס את המחשב כולו למעבדה?

בעקרון קניתי שלושה חלקים מגלוטופ ובנתיים היו לי שני חלקים עם בעיות ונאלצתי להחליף אותם.

האם יכול להיות שהספק נדפק והוא הרס גם את הלוח אם. מה אני יכול לעשות כדי לבדוק מה הבעיה????

זה נשמע כמו בעיה עם הלוח אם???.

המפרט הוא:

לוח אם M2N-E ASUS

מעבד 3800X2

כרטיס מסך 1900GT 256MB

ארדיסק WD 160GB SATA2

ספק ENERMAX LIBERTY 400W

זכרונות TWINMOS 512X2 667GHZ

מארז 6A19

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...