שאלה חשובה לגבי אינטרנט אלחוטי - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה חשובה לגבי אינטרנט אלחוטי


Drek Boy

Recommended Posts

יש לי בבית מערכת אלחוטית עם ראוטר של trendnet וכרטיס רשת של שקיבלתי עם הלוח אם... אז הקטע הוא שזה עושה לי מלא בעיות כל הזמן.. וזה מתנתק לפעמים סתם או אם יש קצת עומס... ובכלל כל הקטע הזה של פורטים שצריכים לפתוח כל שניה משגע אותי.. כי עכשיו לא משנה מה אני עושה אני לא מצליח להוריד מביטורט ומאימיול... אנשים שמביניפ במחשבים טוב ניסו לפתור את זה כמה פעמים וזה לא עזר..

אז השאלה שלי היא אם אני אחליף את הראוטר לאחד בלי פיירוואל בתוכו לא יהיו את הבעיות האלו (אם קיים ראוטר כזה בכלל) או שזה בגלל שהראוטר והכרטיס רשת במחשב צריך להיות מאותה חברה כמו הראוטר :nixweiss: לא יודע לפעמים זו הבעיה...

אני גם זוכר פעם מלפני איזה שנתיים שזה עבד קצת אז הראוטר היה קורס אם הייתי מפעיל את הביטורט מהאימיול ביחד... זה בגלל שהראוטר ג'נרי או שזה פשוט ככה.?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי חר עם של TRENDNET, שאוכל חרא ממנו מהיום הראשון. אמנם הוא מצליח לפתוח פורטים (או ליתר דיוק אני מצליח לפתוח בשבילו), אבל הוא סובל מאיטיות, ניתוקים ומה לא. שלא להזכיר את העובדה שממשק ההגדרות של הנתב הוא הכי מפגר שנתקלתי בו, לא אינטואיטיבי ומלא בבאגים.

אז דעתי על TRENDNET לא טובה בכלל, והייתי ממליץ לנסות מוצר של חברה אחרת (EDIMAX,LINKSYS). לי יש ניסיון מצוין עם EDIMAX והממשק שלו פשוט מאוד.

אין הכרח שכרטיס הרשת והנתב יהיו מאותו יצרן. מה גם שהצ'יפסטים בין כה וכה מיוצרים ע"י מישהו אחר. אמנם ניתן לצפות שהיצרן עושה בדיקות תאימות לפחות בין המוצרים שלו ולכן הסיכוי לתפקוד טוב במשותף עולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...