פורסם 2007 באפריל 2919 שנים אין תכנונים לOC רק שימוש רגיל של סרטים, אינטרנט וקצת משחקים. עדיף בכמה שפחות כסף.כרגע אני עובד עם אינטרנט ומוסיקה ויש לי טמפ' ממוצע של מעל 70 מעלות.
פורסם 2007 באפריל 3019 שנים הכי זול שתמצא.יהיה הGIGABYTE G-POWER....http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=504וגם הוא לא נחשב לשיא הביצועים..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.