חלמתם על R600XT בלילות שיגיע וינצח את G80 ? אז אל תחלמו יותר :\ - עמוד 10 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חלמתם על R600XT בלילות שיגיע וינצח את G80 ? אז אל תחלמו יותר :\


assafiles

Recommended Posts

  • תגובות 176
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

דבר ראשון הם דיברו על TMU בfudzilla דבר שני אני לא בטוח שזה נכון, ושוב עוד ROP לא מחדש שום דבר, bruteforce כפי שכבר ציינתי.

יותר TMU נותן לך יותר tex ops במחזור שעון, כלומר יותר קריאה של מידע מטקסטורות, ושוב לX1950 יש 16TMUים ככה שאני לא בטוח שלא הוסיפו לR600 לפחות עוד 8...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זוכרים שאמרתי לכם, R600 יהיה חזק יותר במשחקים עתידיים DX10, ו-8800GTX יותר חזק במשחקי DX9.

אז הינה דעה שמחזקת את התאוריה שלי.

"Nvidia has a big advantage as its Stream processors work at 1.35 GHz and this really goes well versus the 320 Stream processors or Multiply-accumulate units at 800 MHz. R6xx GPUs can easily be faster in future games like Crysis or Unreal Tournament 2007. This might only happen if these companies decides to go for the complex Shaders all the time. So far no one made such a Shader.

Nvidia's G80 can process more simple Shaders as its stream processor can process a single instruction or dimension. Nvidia G80 hardware can be seen as 128/4 or 32 4D VEC4 Shaders but each of these 32 units can work parallel. That is how you end up with 128 Stream processors all the time. Nvidia's Shaders are so flexible so Nvidia can take as much units it wants and calculate as many dimensions in vector as you like. It can always do 128 stream processor instructions per clock while ATI in the worst case scenario does 64 and in the best case it can do even 320."

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=733&Itemid=1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

לא אומר הרבה, ואם כבר זה לא טוב.

זה תלוי איך מפתחי המשחקים יפתחו את המנוע הגראפי שלהם, ומה שנקבל זה שבמשחק מסויים לR600 יהיה יתרון גדול על G80 ובמשחק אחר לG80 יהיה יתרון גדול על R600...

לא טוב לנו בכל אופן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זוכרים שאמרתי לכם, R600 יהיה חזק יותר במשחקים עתידיים DX10, ו-8800GTX יותר חזק במשחקי DX9.

אז הינה דעה שמחזקת את התאוריה שלי.

"Nvidia has a big advantage as its Stream processors work at 1.35 GHz and this really goes well versus the 320 Stream processors or Multiply-accumulate units at 800 MHz. R6xx GPUs can easily be faster in future games like Crysis or Unreal Tournament 2007. This might only happen if these companies decides to go for the complex Shaders all the time. So far no one made such a Shader.

Nvidia's G80 can process more simple Shaders as its stream processor can process a single instruction or dimension. Nvidia G80 hardware can be seen as 128/4 or 32 4D VEC4 Shaders but each of these 32 units can work parallel. That is how you end up with 128 Stream processors all the time. Nvidia's Shaders are so flexible so Nvidia can take as much units it wants and calculate as many dimensions in vector as you like. It can always do 128 stream processor instructions per clock while ATI in the worst case scenario does 64 and in the best case it can do even 320."

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=733&Itemid=1

לא קראת את ההמשך?

בכל מקרה עידן הmacro shaders מת עם Doom3.

שוב פעם G80 יכול לנצל אחוזים מאוד גבוהים מהליבה כל הזמן כיוון שהALUים שלו מאוד בסיסיים, כפי שכבר הסברתי כאן. כל ALU מורכב מ4 mini ALU's מה שהם קוראים להם steam proccessors.

הR600 מציג ALU מורכבים שיכולים לעבד פקודות הרבה יותר מורכבות, אולם אם הקוד לא דורש זאת חלקים מהליבה לא יהיו מנוצלים לחלוטין, הVEC5+Scalar גורם לחברה של הGPGPU ממעבדה הגראפיקה של סטאנטפורד לחלומות רטובים, אולם ב3Dmark כרגע הוא לא נותן הרבה. ככל שהקוד יותר מורכב הR600 יעבוד טוב יותר עד כמה שזה נשמע מוזר, אבל מי יודע אולי דרייברים יסדרו את זה, זה לא בעייתי מידי לדחוף כמה שיידרים פשוטים לpass יחיד אם מפתחי הדייברים של ATI ימצאו דרך לעשות זאת בקלות אז השיפור בביצועים יהיה דיי נכבד, או לסירוגין הpath של הR600 במשחקים עתיידיים יכיל יותר macro\master shaders בשביל לנצל יותר טוב את החומרה, אבל זה כבר עניין של יחסי ציבור ו$$.

גם זה שהTMU של הR600 יכול להוציא stream output וכך לחסוך op של ROP בשביל render to texture מאוד נחמד, השאלה היא עד כמה זה יינוצל.

כמו רוב הכרטיסים של ATI גם זה מקדים את זמנו, אבל בשונה מיצירות אומנות גם אחרי תקופתו אף אחד לא יעריך אותו, הR600 יכול להיות כרטיס מעולה עוד שנה וחצי עכשיו זה too much too early. עוד שנה כאשר ההבדלים יתחילו לצוץ אף אחד כבר לא יסתכל לכיוון של הכרטיסים האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו לא נימאס ?

מתי תבינו שהכול שקרררררררררר

וכול מי שקנה 8800 בסופו של דבר יבין שעשה טעות :nono:

למה טעות? לי יש אחד ואני מאוד מרוצה ממנו, גם אם ה-R600 יהייה בסופו של דבר יותר חזק (ואני מקווה שכך), זה לא הופך את ה-8800GTS 320 שלי לפחות חזק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...