עבור לתוכן

הפרצופים הכחולים לא עוזבים אותי (בעיה עם ביטורנט)

Featured Replies

פורסם

הבעיה היא רק אצל ברק והם עושים את זה בכוונה ללקוחות מסויימים זה חק מהתוכנית שיש לנטווז'ן של להגביל את כמות המידע שאתה מוריד.

מאתמול אחרי שאבא צעק על המנהל תמיכה תכנית של ברק במשך חצי שעה הכל עובד כמו שצריך.

זה הפתרון הכי טוב עד שעוברים לספק אחר...

  • תגובות 99
  • צפיות 13k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

:kopfpatsch:

רבתי עכשיו בערך חצי שעה עם התמיכה טכנית של 013 והם ממשיכים להגיד לי שזה לא בעיה אצלם בוודאות ושבחיים הם לא חסמו פורטים למשתמשים..

מה בדיוק להגיד להם שיתוודו?

פורסם

שהתחברת עם משתמש של חברה אחרת והכל רץ לך מצויין

פורסם

הפתרון שLazyBoy הציע לUtorrent אכן פועל..

עריכה: הוא מזהה את הטראקר והמקורות כמו שצריך על ההתחלה ולא מוסיף מקור או שניים כל כמה דקות.

אבל להתחבר אליהם ולהתחיל להוריד או עדיין בקושי עושה

הבעיה בחיבורים היתה לי גם עם החייגן וגם בלעדיו (עברתי לחיבור ללא חייגן לפני כמה ימים) :bash:

קיצר חבר'ס מה עושים? התנתקות "המונית"? :smile1:

פנייה לYnet או משהו?

יאללה, מה קשה להם להבין מה הם שינו ולהחזיר בחזרה.. :screwy:

והייתי ממליץ לשנות את השם של הת'רד למשהו יותר מתאים.

פורסם

קיצר חבר'ס מה עושים? התנתקות "המונית"? :smile1:

פנייה לYnet או משהו?

גם וגם :yelclap:

פורסם

הפתרון שLazyBoy הציע לUtorrent אכן פועל..

עריכה: הוא מזהה את הטראקר והמקורות כמו שצריך על ההתחלה ולא מוסיף מקור או שניים כל כמה דקות.

אבל להתחבר אליהם ולהתחיל להוריד או עדיין בקושי עושה

לוקח לזה זמן, אבל אחרי כמה דקות הוא תופס תאוצה.

עריכה:

נראה לי שצריך לפתוח דיון (סטיקי) בנושא החסימות המסתוריות של ברק.

פורסם

שהתחברת עם משתמש של חברה אחרת והכל רץ לך מצויין

אמרתי להם.. הם פשוט אטומים.. אחרי שאמרתי להם את זה הם המשיכו לשאול איזה מערכת הפעלה יש לי ואיזה פיירוול :nixweiss:

פורסם
  • מחבר

אני לפני דקה התנתקתי סופית

המכירות של בזק בין לאומי סיימו לעבוד ב 14:00, אז אני פותח שם מנוי ביום ראשון, דבר ראשון על הבוקר

אני מניח שזה ייקח כמה ימים עד שהסיפור יעבור להוט ואני באמת אקבל IP של בזק בין לאומי למודם שלי.

המיזוג בין נטויז'ן לברק לא עשה טוב ללקוחות ברק לדעתי, רק דעה.

גם אני דיברתי איתם היום בבוקר

יום ראשון עובר

בקשר לפתרון שהציעו פה (עם הפרוקסי)

רק הטרקר מנסה לשלוח ולקבל מידע דרכו או שכל ההורדות הם דרך הפרוקסי?

פורסם

אז יאללה, בואו נארגן פנייה קבוצתית לברק ואז לוואי נט!

אפשר לאסוף שמות ו/או מספרי לקוח. הם לא יוכלו להתעלם מפניה כזו...

פורסם

אז יאללה, בואו נארגן פנייה קבוצתית לברק ואז לוואי נט!

אפשר לאסוף שמות ו/או מספרי לקוח. הם לא יוכלו להתעלם מפניה כזו...

נשמע לי טוב..

אם אתם מארגנים משהו אני בפנים

פורסם

כל הכבוד על היוזמה לפנות במרוכז, נשמע טוב.

האמת שאני מחובר דרך 012 וכבלים ואני סובל מבעיה דומה אבל באימיול (אחרי שעתיים נחסמת לי התעבורה עד לשינוי IP )

וגם אני סובל מבעיות פינגים לשרתים באירופה (אי אפשר לשחק ככה משחקי רשת :bash: )

אם זה לא יעזור לכם אני חושב שהפתרון הוא לעבור ל 014

פורסם

אולי שמישהו פשוט ינסה לדבר עם תומך בכיר ולהפנות אותו לדיון פה ?

פורסם

אותה בעיה גם אצלי, 013 בחיבור ADSL עם חייגן 2 מגה.

הפתרון עם הפרוקסי דיי עזר בכל מה שקשור ל Connection timeout. ניסיתי עכשיו, והכל הפך ל OK. אני משתמש ב Azureus, שם אפשר להגדיר שהפרוקסי ישמש רק לתקשורת עם הטראקר, כך שאני לא צופה בעיות בהורדה/העלאה עצמה.

מה שכן, זאת פשוט חוצפה! אם יופיעו בעיות נוספות מעבר לאלה הקיימות אני פשוט עובר לבזק בינ"ל.

עריכה: עכשיו יש בעיות Firewalled! בזק בינ"ל הנה אני בא!

פורסם
  • מחבר
עכשיו יש בעיות Firewalled! בזק בינ"ל הנה אני בא!

כנ"ל

פורסם

מה הכוונה בעיות פייוולד?

דיברתי איתם שוב עכשיו

"תומך בכיר" כן בטח,

"פעם ראשונה שאני שומע על הבעיה הזאת ממך,

אנחנו לא חוסמים שוב פורטים,

אני ממליץ לך לחזור לחיבור עם חייגן,

עשינו לך רענון של המנוי, תנסה בעוד שעה"

ואין להם שום אפשרות להגיע לפה ולקרוא את הדיון... חבל בשבילם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים