2 הארדיסקים תקולים, של WD ושל Seagate מה לעשות? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

2 הארדיסקים תקולים, של WD ושל Seagate מה לעשות?


MeTaLhAmMeR

Recommended Posts

לפני שלושה שבועות בערך במקום שאני עובד בו קנו 2 מערכות מחשבים זהות רק שבמחשב אחר שמו HD של 160GB בחיבור SATA ו HD נוסף עם אותם נתונים רק של WD בחיבור SATA גם הוא (מכיוון שלא היה לחנות במלאי נוסף הבוס שלי קנה במקום הסיגייט).

המחשב השני עם ה בהתחלה עבד כמו שצריך (מע' הפעלה הגיעה מותקנת) עד שיום אחד המחשב הזה לא הפסיק לעשות רסטארטים אוטומטים.

חשבתי שאולי יש בעיה של דרייברים או בעיית חום כלשהי כי התקנתי כרטיס רשת אלחוטי חדש אבל זאת לא הייתה הסיבה מכיוון שביטלתי את הרסטארט האוטומטי (לפני שהבעיה התחילה) ועדיין XP סירב לעלות והמשיך ברסטארטים האוטומטים.

לא הייתה לי ברירה מלבד לפרמט (מה שהיה לוקח פחות זמן מאשר לעלות על התקלה), אחרי הפרמוט הכל עבד כמו שצריך, כל הדרייברים עודכנו כולל הXP ושוב לאחר כמה ימים הסיפור הזה חזר על עצמו. בשלב הזה כבר הייתי בטוח שאחד מהרכיבים תקול אז פשוט התחלתי לבדוק את החלקים של המחשב עם ה (התקול כביכול) במחשב השני (עם הסיגייט) וליראות מה לא בסדר, לאחר בדיקה מעמיקה הגעתי למסקנה שהבעיה היא בHD עצמו של (שלא סמכתי עליו מהתחלה כי יש לי כמה נסיונות רעים איתם). נסעתי לחנות שממנה נקנתה המערכת (הרי לשם כך יש אחריות לא?) וביקשתי מהם שיחליפו לי לHD של סיגייט מכיוון שההארדיסק הזה של WD בעייתי. החנות הסכימה, שילמתי 18 שקל על ההפרש, חזרתי לעבודה, ניסיתי דרך Partition Magic לפצל את ה-HD החדש של סיגייט אבל זה לא היה מזוהה לא בלוח אם ולא דרך התוכנה עצמה!

בשלב הבא יצרתי דיסקט RAID וניסיתי להתקין את הסיגייט החדש דרך ההתקנה של וזה לא זיהה אותו בכלל. בדקתי אם קיים שינוי שניתן לעשות בג'אמפרים אולי אבל לא היה שום דבר, בדקתי את הסיגייט החדש במחשב השני שעובד (שהגיע עם HD של מהתחלה) וזה לא זיהה אותו בכלל ולא ראה אותו בשום דרך וצורה.

הבעיה היא בהארדיסקים או שיכול להיות שמסיבה כלשהי מערך ה SATA/RAID שבלוח נדפק בצורה פתאומית כזאת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק, את ההארדיסק החדש לא המחשב הראשון ולא השני מזהים.

בדקתי את ההארדיסק החדש של על המחשב הראשון (זה שהגיע עם מההתחלה) והוא גם לא זיהה אותו בכלל.

כשהכנסתי למחשב השני את הסיגייט מהמחשב הראשון הוא עבד כמו שצריך בלי שום בעיות.

יכול להיות שזה פשוט עניין של מזל שככה נפלתי על 2 HD תקולים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...