שאלה על מעבדי 32 ו64 ביט וווינדוס 32 ו64 ביט....(אם זה לא קשור אני מצטער :( ) - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה על מעבדי 32 ו64 ביט וווינדוס 32 ו64 ביט....(אם זה לא קשור אני מצטער :( )


the crazy boy

Recommended Posts

השינוי הוא בפוינטרים של התוכנה

ובמקום להשתמש ב4 ביתים היא משתמש לכל הפוינטרים ב8 ובכל התוכנות גם בקטנות יש המון פינטרים ככה שהצריכה של הזיכרון עולה

בלי קשר לאם היא תיצטרך או לא

זה גם הסיבה שמערכות ההפעלה של 64 ביט צורכות יותר זיכרון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב ש-INT עבור רוב הקומפיילרים עבור 64 ביט הוא 64 ביט (בניגוד ל-32 ביט בדר"כ). מה שמעלה את צריכת הזיכרון עבור כל המשתנים שהוגדרו כ-INT (תחת ההנחה שלא בוצעה אופטימיזציה לתפיסת פחות מקום עבור משתנים שלא צריכים את זה).

בקיצור, התוכנה צריכה לתפוס איפשהו בסדר גודל בין 100% ל-200% מהמקום שתפסה התוכנה ב-32 ביט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב ש-INT עבור רוב הקומפיילרים עבור 64 ביט הוא 64 ביט (בניגוד ל-32 ביט בדר"כ). מה שמעלה את צריכת הזיכרון עבור כל המשתנים שהוגדרו כ-INT (תחת ההנחה שלא בוצעה אופטימיזציה לתפיסת פחות מקום עבור משתנים שלא צריכים את זה).

בקיצור, התוכנה צריכה לתפוס איפשהו בסדר גודל בין 100% ל-200% מהמקום שתפסה התוכנה ב-32 ביט.

זה לא בהכרך משתנים פשטנים כגון int,char,.... לא חייבים להשתנות ואם אני לא טועה נשארים 32 (לפחות כיום)

מה שכן משתנים מסוג פיינטרים שמצבעים על האובייקט, זוכרים את הסוג שלו ואת המיקום בזיכרון.

במערכות של 64 ביט הפינטר חייב להיות 64 ביט כדי להכיל את כל הכתובות האפשריות עבור המערכת לכן הם גדלים ל64 במקום 32

אף על פי שזה באמת מגדיל את צריכת הזיכרון הוא לא בכאלה אחוזים אם אני זוכר נכון זה משהו באזור ה20% או משהו כזה

לכן זה גם דבר שצריך לקחת בחשבון עם היעילות של ריצה תחת 64 ביט

קודם כל תודה על התגובות!! :)

עכשיו יש לי מעבד D 930

יהיה הבדל גדול?

נ.ב

סליחה על השגיעות - כתבתי מהר... :)

לפי דעתי עדיין לא הגיע השלב שצריך לעבור ל64 לכן עדיף להישאר בסביבת ה32 המוקרת והטובה

אם אתה מתכנן על קניית מערכת הפעלה אז זה כבר משהו אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השינוי הוא בפוינטרים של התוכנה

ובמקום להשתמש ב4 ביתים היא משתמש לכל הפוינטרים ב8 ובכל התוכנות גם בקטנות יש המון פינטרים ככה שהצריכה של הזיכרון עולה

בלי קשר לאם היא תיצטרך או לא

זה גם הסיבה שמערכות ההפעלה של 64 ביט צורכות יותר זיכרון

ברוב התוכנות אין כמות כזאת של מצביעים כדי לשנות את הצריכה בצורה משמעותית

אני חושב ש-INT עבור רוב הקומפיילרים עבור 64 ביט הוא 64 ביט (בניגוד ל-32 ביט בדר"כ). מה שמעלה את צריכת הזיכרון עבור כל המשתנים שהוגדרו כ-INT (תחת ההנחה שלא בוצעה אופטימיזציה לתפיסת פחות מקום עבור משתנים שלא צריכים את זה).

בקיצור, התוכנה צריכה לתפוס איפשהו בסדר גודל בין 100% ל-200% מהמקום שתפסה התוכנה ב-32 ביט.

זה תלוי-שפת תכנות ולא מצב עבודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלונות 64 ביט משתמש במודל ה LLP64 בו int ו long עדיין 32 ביט ורק הפוניטרים גדלים ל 64 ביט כדי לשמור על תאימות לאחור בממשק שלו. אבל יש כמה וכמה סוגי מודלים שניתן להשתמש בהם מכל הסוגים (וזה תלוי קומפיילר, לא שפת תכנות, למשל C לא מגדירה מה הגדלים של המשתנים האלו בכלל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב שפות התיכנות מגדירות בעצמן את גודל המשתנה ביחס לסביבת העבודה

כלומר שאותה שפה על פלטפורמת windows או לא בהכרח ייתנו גודל משתנה זהה

בשפת C עד כמה שזכור לי יש "הסכמה" מסוימת בין רוב כותבי הקומפיילרים לגבי גדלי משתנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...