האם DVI מעביר HD - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם DVI מעביר HD


joker8834

Recommended Posts

יש לי סרט על המחשב HDTV 720P, אם אני יחבר את המחשב לטלוויזיה עם כבל DVI לDVI האם אני יראה בטלוויזיה ,שתומכת HD כמובן, בHD?:)

הכרטיס מסך שלי לא תומך HD אני חושב ::) יש לי PX7600GT

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון, כל כרטיסי המסך תומכים בHD בגלל שהרזולוציה שלהם מספיק גבוהה. אתה רק צריך להגדיא את הרזולוציה מעל 720 שורות.

העניין נהיה יותר מורכב כשרוצים לחבר טלויזיה/מקרן עם חיבור קומפוננט (כי אז צריך כרטיס מסך עם יציאה כזאת) או אם רוצים לחבר כונן HD-DVD (כמו הכונן של הXBOX שעובד גם בויסטה וXP) או BLU RAY, ואז צריך כרטיס שתומך בHDCP (וגם שהטלויזיה תתמוך בHDCP). בלי תמיכה כזאת פשוט רואים מסך שחור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

EShy לא הבנתי הרבה ממה שכתבת sorry. בשורה התחתונה, אם אני יחבר את הכבל Dvi-Dvi ולא Dvi- לטלוויזיה אז אני יראה בHD ישר או שאני צריך להגדיר הגדרות מסויימות בכרטיס מסך כמו הרזולוציה? ואם צריך להגדיר רזולוציה אז על כמה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל היחידי בין לבין DVI זה ש סוחב איתו גם קול 5.1 באותו הכבל וה DVI סוחב רק את הוידאו.. לכן צריך כרטיס מסך או לוח אם שיש להם יציאה אופטית כדי לקבל את כל החוויה אם אתה מישתמש בכבל DVI. למי שלא הבין זה אותה איכות כמו DVI. :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיברתי אתמול את הכול וראו יופי אבל יש לי בעיה אחת. הטלויזיה שלי זה 37LC2R ושחיברתי את המחשב אליה רק רזולוציה אחת עבדה 1360 על משהו, לא זוכר בדיוק מה... כל רזולוציה אחרת כמו 1920:1080 לא עובדת כמו שצריך, מתחילים לראות גווני שחור כהים בכל המסך והשולחן עבודה יוצא מגבולות המסך.

למה זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי הרזולוציה הטבעית של המסך שלך היא 1360 על 700 ומהשהו

אתה לא יכול לפעיל רזולוציה מעבר לזה..כי מעל זה פשוט זה יפעיל אבל שטח העבודה יהיה אמצע של הרזולוציה אתה תוכל לטייל עכם העכבר בכל המסך לכל אורך הרזולוציה כאילו אתה גולש באיזה אתה ומשחק עם הגלגלת כזה וזה לא נוח

הינה אני הפעלתי על מסך 32 אינץ' ברזולוציה הטבעית שלו סרט HD 720P ורואים ממש יפה הכל חד וכל זה...ממש כייף ליראות ככה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני הפעלתי סרט 720P וראו מצויין אבל זה נראה לי מוזר שברזולוציה של 1080p רואים מוזר למרות שהמסך תומך ברזולוציה הזאת...

יש לי עוד שאלה, שאני מפעיל משחקים שמוגדרים על רזולוציה של המסך הקודם (LCD 19 אינץ) אז המשחק עולה ואז כתוב לי על הטלוויזיה No Signal ואני לא יודע איך לשנות מהווינדוס את הרזולוציה לפני שאני נכנס למשחק אז אני בבעיה :S .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...