קנון A530 מול הסוני DSC P-100 שלי - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנון A530 מול הסוני DSC P-100 שלי


weissby

Recommended Posts

בבעלותי (יותר נכון בבעלות של אחותי, היא בעיקר משתמשת במצלמה) סוני P-100 ואנחנו די מרוצים ממנה (אם אנלא טועה זה דגם שלא היה בארץ והזמנו אותו באנטרנט) זאת של 5.1 MP וזום אופטי X3

וצילמנו במצלמה של מישהו שאנחנו מכירים - הקנון A530 שהיא 5.0 מגה פיקסל וזום אופטי X4, היא נחמדה אבל מה שלא אהבתי בה זה שהיא עושה יותר "רעש" בתמונה אם אנלא טועה

ממה זה נובע? אולי פשוט סוסים :P ? או שיש איזה פרט בסוני שלי ששכחתי, או שהתוספת 0.1 הזו בסוני שלי באמת משפיע כל כך לעומת הקנון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום משמעות לתוספת של 0.1 מ"פ.

כדי שנוכל להבין על איזה הבדלים אתה מדבר, כדאי שתצלם את אותו נושא עם שתי המצלמות ושתעלה לכאן מוקטנות + קרופים בגודל מלא של חלקים מתוכן. כדי שיהיה להשוואה הזו ערך כלשהו, תצטרך לוודא ששתי המצלמות מוגדרות באופן זהה - אותו אורך מוקד (זום), אותו ISO, ואותו WB.

באופן עקרוני ההבדלים לא אמורים להיות מאוד גדולים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי חיפוש קצר בגוגל ל P100 יש הפחתת רעש דיי רצינית ולכן התמונה יוצאת עם פחות רעש אבל גם עם פחות פרטים.

בכלליות סוני ממש לא "סוסים" כמו שעושים מהם בארץ יש להם דגמים טובים אבל יש חברות יותר טובות.

Image Noise: Very low noise, but somewhat heavy-handed noise-suppression. Overall, I was surprised and impressed by how "clean" the P100's images were, as its noise levels were lower than I'd generally expect from a five-megapixel camera, let alone a compact model. BUT, the low noise came at the cost of flattended subject detail in areas of subtle contrast. (Very visible in Marti's hair and features, on the Outdoor Portrait test.) There was also some odd behavior in areas where a bright, highly-saturated color abutted a dark area, almost a "glow" fuzzing out from the colored region. (And no, it wasn't lens flare, nor was it a focusing issue.) I give the P100 high marks for low noise levels, but wince at how much subject detail is swallowed up by its noise-suppression processing.

עריכה:

עוד ציטוט מעוד ביקורת (הפעם של CNET)

images weren't as as they should have been. Combined with excessive postprocessing on very detailed areas, such as grass, complex photos are suitable for only scaled-down screen display, and prints up to 8x10 should be considered on a case-by-case basis.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...