פורסם 2007 במרץ 2718 שנים שלום לכולם,בבעלותי נייד HP Pavilion DV6186EA, שקניתי לפני כחודשיים. ביום חמישי המחשב נכבה לי לפתע (לא Shut Down של חלונות, פשוט נכבה ישר) ולאחר מכן הוא לא נדלק. כאשר לחצתי על כפתור ההדלקה כל הנורות נדלקו וכבו מיד ללא תגובה נוספת מהמחשב. חשבתי בהתחלה שאולי הבעיה היא בסוללה (היא הייתה מלאה ובהטענה בזמן שזה קרה), אז הוצאתי אותה, חיברתי אותו לחשמל בלעדיה והוא עבד במשך כ-20-30 דקות ולאחר מכן נכבה שוב.כיוון שזה היה ביום חמישי בערב מוקד התמיכה הטכנית כבר היה סגור, אז חיפשתי פתרונות אפשריים באינטרנט ונכנסתי לצ'אט עם טכנאי HP בינלאומי. זה לא עזר המיוחד, כי הוא כל הזמן הנחנה אותי להכניס את דיסק השחזור, כאילו שזה לא מובן שהמחשב בכלל לא נדלק, אבל אחד הדברים שהוא אמר לנסות זה להוציא את הסוללה ולהחזיק את כפתור ההדלקה לחוץ כ-30 שניות , להכניס בחזרה את הסוללה ולנסות שוב להדליק אותו. שמתי לב שהוא נדלק לכמה שניות הפעם ולאחר מכן נכבה. בסופו של דבר לא העתי לשום מקום עם הטכנאי אז החלטתי לחכות ליום א' ולהתקשר לתמיכה טכנית.ביום א' דיברתי אתם וכל מה שאמרו לי זה לשלוח אותו לתיקון שזה תהליך של 7 ימי עבודה. ניסיתי עוד פעם את הטריק עם הסוללה ולהחזיק את כפתור הכיבוי, הדלקתי את המחשב, נכנסתי ישר ל-BIOS, עשיתי חזרה לברירת מחדל, שמרתי והפלא ופלא המחשב נדלק. הרצתי אנטיוירוס ומחקתי לכל הרוחות ויסטה Dual Boot שהיה לי כשזה קרה לראשונה, והמשכתי לעבוד, הכל טוב ויפה, עד היום, כשזה קרה שוב. הפעם, גם הטריק של כפתור הכיבוי לא עוזר בכלל.האם למישהו יש עצה או ניסיון עם תקלה כזאת? אשמח מאוד לשמוע כמה לפני שאני מוסר אותו למעבדה ולא רואה אותו עד אחרי החג.* אגב, דבר אחד שהיה במשותף לקריסות האלה, שאני לא יודע אם זה קשור או לא, זה שהן קרו במהלך התקנה של משחק דרך WiFi מהמחשב הנייח שלי. פעם ראשונה, כאמור קרתה בויסטה, היום זה קרה ב-XP Home. לא מדובר באותו משחק, ובוודאות לא מעורבים בזה וירוסים - בדקתי.תודה רבה לכל העוזרים.
פורסם 2007 במרץ 2818 שנים לא הית צריך למחוק את הווינדוסעכשיו הטכנאי יכול להגיד לך שזה אשמתך כי מחקת את הווינדוס המקוריעכשיו יש להם דרך מוצא להתנער ממךחבל :'(
פורסם 2007 במרץ 2818 שנים jackhammer השירות של HP זה לא השירות של אייבורי. אני דווקא מרוצה מאוד מהשירות של HP הם החליפו לי שתי מדפסות בלי שום בעיה.
פורסם 2007 במרץ 2818 שנים הניידים של HP ידועים כתנורים במסווה של מחשב נייד. רוב הסיכויים שהמחשב שלך התחמם מידי וכדי למנוע מהמעבד להפוך לשלולית סילקון, הוא מכבה אוטומטית את המחשב כדי לקרר אותו. (-מניסיון, הHP שלי עומד על ארבע מתאמי ADSL של בזק ומאוורר ביתי מכוון עליו 24\7 בעוצמה מלאה. :-\)
פורסם 2007 במרץ 2818 שנים jackhammer השירות של HP זה לא השירות של אייבורי. אני דווקא מרוצה מאוד מהשירות של HP הם החליפו לי שתי מדפסות בלי שום בעיה.מה קשור עכשיו אייבוריאיפה שאני עובד אם מישהו מתקשר אלי ואומר שיש לו בעיה והוא עשה ככה וככה וככה כדי לנסות לסדר אותו אני ישר מבקש ממנו את מס' הרשיון טכנאי מוסמך שלואם אין לו הוא לא מקבל שירותככה זה הטיעון הוא "מי אתה שתגע במחשב ללא הסמכה"
פורסם 2007 במרץ 2818 שנים מחבר המערכת המקורית היא XP Home, התקנתי ויסטה ב-Dual Boot וב-XP לא נגעתי. מוזר לי שהוא התחמם כי לא עשיתי שום דבר אינטנסיבי באותו רגע. גם ראיתי לפני כן עשרות פרקים של סדרות וכד' גם דרך ה-WIFI ומוזר ששום דבר לא קרה אז.תודה לכל המגיבים, אבל כבר מסרתי אותו למעבדה. קיוויתי לפתרון לפני כן, אבל לא נורא.חג שמח לכולם.
פורסם 2007 במרץ 2818 שנים יכול לךהיות באמת כמו ש Renegader אמר שהם מתחממים מאוד (אני לא היה לי נסיון עם HP אז אני לא יודע)
פורסם 2007 במרץ 2818 שנים מס' הרשיון טכנאי מוסמך שלוסתם מתוך סקרנות, איזה הסמכה נראית לך לגטימית? איזה הסמכה לאדוני? איפה אתה עובד שיש בו שירות כזה, על-מנת שאני אדע לא לקנות שם? אין בשום מקום בחוזים אשר חותמים עליהם בעת קניית מחשב התניה אשר אומרת שהתעסקות עם תוכנה תפגע באחריות בכל דרך שהיא! גם לו הייתה כזו, הרי שאינה חוקית בהיותה "תנאי מקפח בחוזה אחיד"! מעבדות וחנויות מחשבים רשאים להתנות על התעסקות עם חומרה בלבד, וגם זה במידה מוגבלת ע"י החוק הקיים. אין שום בעיה עם זה שמחקת את הווינדוס, ולא צריכה להיות שום סיבה שלא יתקנו לך את הבעיה, שהרי מדובר בבעית חומרה ולא תוכנה. בכל מקרה אל תתן שיערבבו אותך שם. שיתקנו מה שלא תקין ולא יבלבלו לך את המוח בעניין התוכנה.
פורסם 2007 במרץ 2818 שנים טוב קודם כל אני לא גר בארץ אז אתה יכול להרגעגם אם היית בא לקנות אצלי לא הייתי מוכר לך אז אתה יכול לעוד יותר להרגעודבר שני אני לא יכול להגיד את השם של החברה על זה חברה גדולה!!!! יותר גדולה מHP ובקשר למס' הרשיון אני מתכוון כמובן למס' הרשיון של טכנאיי החברהואם אתה רוצה להווכח אתה מוזמן לעשות זאת עם עצמךזה עובדה אני לא ממציאככה מלמדים את כולם לענותברגע שיש תקלה אתה אמור להפעיל את האחריות (הרי בשביל זה יש לך אותה לא?)הרי איך החברה אמורה לדעת אם התקלה שהיא אמורה לתקן קרתה באמת הוא שהמשתמש ניסה לסדר משהו והרס משהו אחרכל זה אני מדבר איתך לפי החוקאבל בתכלס מה שקורה זה שאתה ממשיך לדבר אם הבנאדם ומנסה לסדר לו את זה בכל מקרהומקס' אם הבעיה יותר מדי גדולה אתה אומר לו שישלח את המחשב למעבדה או שבאים לביתו לקחת את המחשב למעבדהבגלל שזה בעיץ תוכנה שמקס אפשר לפרמט את הווינדוס וגמרנואבל אם זה בעיה חומרה והמשתמש נגע במשהו הוא מאבד את האחריות באותו הרגע!!!!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.