נייד HP נכבה בפתאומיות ולא נדלק - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נייד HP נכבה בפתאומיות ולא נדלק


The Arcane

Recommended Posts

שלום לכולם,

בבעלותי נייד HP Pavilion DV6186EA, שקניתי לפני כחודשיים. ביום חמישי המחשב נכבה לי לפתע (לא Shut Down של חלונות, פשוט נכבה ישר) ולאחר מכן הוא לא נדלק. כאשר לחצתי על כפתור ההדלקה כל הנורות נדלקו וכבו מיד ללא תגובה נוספת מהמחשב. חשבתי בהתחלה שאולי הבעיה היא בסוללה (היא הייתה מלאה ובהטענה בזמן שזה קרה), אז הוצאתי אותה, חיברתי אותו לחשמל בלעדיה והוא עבד במשך כ-20-30 דקות ולאחר מכן נכבה שוב.

כיוון שזה היה ביום חמישי בערב מוקד התמיכה הטכנית כבר היה סגור, אז חיפשתי פתרונות אפשריים באינטרנט ונכנסתי לצ'אט עם טכנאי HP בינלאומי. זה לא עזר המיוחד, כי הוא כל הזמן הנחנה אותי להכניס את דיסק השחזור, כאילו שזה לא מובן שהמחשב בכלל לא נדלק, אבל אחד הדברים שהוא אמר לנסות זה להוציא את הסוללה ולהחזיק את כפתור ההדלקה לחוץ כ-30 שניות , להכניס בחזרה את הסוללה ולנסות שוב להדליק אותו. שמתי לב שהוא נדלק לכמה שניות הפעם ולאחר מכן נכבה. בסופו של דבר לא העתי לשום מקום עם הטכנאי אז החלטתי לחכות ליום א' ולהתקשר לתמיכה טכנית.

ביום א' דיברתי אתם וכל מה שאמרו לי זה לשלוח אותו לתיקון שזה תהליך של 7 ימי עבודה. ניסיתי עוד פעם את הטריק עם הסוללה ולהחזיק את כפתור הכיבוי, הדלקתי את המחשב, נכנסתי ישר ל-, עשיתי חזרה לברירת מחדל, שמרתי והפלא ופלא המחשב נדלק. הרצתי אנטיוירוס ומחקתי לכל הרוחות ויסטה Dual Boot שהיה לי כשזה קרה לראשונה, והמשכתי לעבוד, הכל טוב ויפה, עד היום, כשזה קרה שוב. הפעם, גם הטריק של כפתור הכיבוי לא עוזר בכלל.

האם למישהו יש עצה או ניסיון עם תקלה כזאת? אשמח מאוד לשמוע כמה לפני שאני מוסר אותו למעבדה ולא רואה אותו עד אחרי החג.

* אגב, דבר אחד שהיה במשותף לקריסות האלה, שאני לא יודע אם זה קשור או לא, זה שהן קרו במהלך התקנה של משחק דרך WiFi מהמחשב הנייח שלי. פעם ראשונה, כאמור קרתה בויסטה, היום זה קרה ב- Home. לא מדובר באותו משחק, ובוודאות לא מעורבים בזה - בדקתי.

תודה רבה לכל העוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הניידים של ידועים כתנורים במסווה של מחשב נייד. רוב הסיכויים שהמחשב שלך התחמם מידי וכדי למנוע מהמעבד להפוך לשלולית סילקון, הוא מכבה אוטומטית את המחשב כדי לקרר אותו. (-מניסיון, הHP שלי עומד על ארבע מתאמי ADSL של ומאוורר ביתי מכוון עליו 24\7 בעוצמה מלאה. :-\)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

jackhammer השירות של זה לא השירות של אייבורי. אני דווקא מרוצה מאוד מהשירות של הם החליפו לי שתי מדפסות בלי שום בעיה.

מה קשור עכשיו אייבורי

איפה שאני עובד אם מישהו מתקשר אלי ואומר שיש לו בעיה והוא עשה ככה וככה וככה כדי לנסות לסדר אותו אני ישר מבקש ממנו את מס' הרשיון טכנאי מוסמך שלו

אם אין לו הוא לא מקבל שירות

ככה זה

הטיעון הוא "מי אתה שתגע במחשב ללא הסמכה"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המערכת המקורית היא Home, התקנתי ויסטה ב-Dual Boot וב- לא נגעתי. מוזר לי שהוא התחמם כי לא עשיתי שום דבר אינטנסיבי באותו רגע. גם ראיתי לפני כן עשרות פרקים של סדרות וכד' גם דרך ה-WIFI ומוזר ששום דבר לא קרה אז.

תודה לכל המגיבים, אבל כבר מסרתי אותו למעבדה. קיוויתי לפתרון לפני כן, אבל לא נורא.

חג שמח לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מס' הרשיון טכנאי מוסמך שלו

סתם מתוך סקרנות, איזה הסמכה נראית לך לגטימית? איזה הסמכה לאדוני? איפה אתה עובד שיש בו שירות כזה, על-מנת שאני אדע לא לקנות שם? אין בשום מקום בחוזים אשר חותמים עליהם בעת קניית מחשב התניה אשר אומרת שהתעסקות עם תוכנה תפגע באחריות בכל דרך שהיא! גם לו הייתה כזו, הרי שאינה חוקית בהיותה "תנאי מקפח בחוזה אחיד"! מעבדות וחנויות מחשבים רשאים להתנות על התעסקות עם חומרה בלבד, וגם זה במידה מוגבלת ע"י החוק הקיים.

אין שום בעיה עם זה שמחקת את הווינדוס, ולא צריכה להיות שום סיבה שלא יתקנו לך את הבעיה, שהרי מדובר בבעית חומרה ולא תוכנה. בכל מקרה אל תתן שיערבבו אותך שם. שיתקנו מה שלא תקין ולא יבלבלו לך את המוח בעניין התוכנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב קודם כל אני לא גר בארץ אז אתה יכול להרגע

גם אם היית בא לקנות אצלי לא הייתי מוכר לך אז אתה יכול לעוד יותר להרגע

ודבר שני אני לא יכול להגיד את השם של החברה על זה חברה גדולה!!!! יותר גדולה מHP

ובקשר למס' הרשיון אני מתכוון כמובן למס' הרשיון של טכנאיי החברה

ואם אתה רוצה להווכח אתה מוזמן לעשות זאת עם עצמך

זה עובדה אני לא ממציא

ככה מלמדים את כולם לענות

ברגע שיש תקלה אתה אמור להפעיל את האחריות (הרי בשביל זה יש לך אותה לא?)

הרי איך החברה אמורה לדעת אם התקלה שהיא אמורה לתקן קרתה באמת הוא שהמשתמש ניסה לסדר משהו והרס משהו אחר

כל זה אני מדבר איתך לפי החוק

אבל בתכלס מה שקורה זה שאתה ממשיך לדבר אם הבנאדם ומנסה לסדר לו את זה בכל מקרה

ומקס' אם הבעיה יותר מדי גדולה אתה אומר לו שישלח את המחשב למעבדה או שבאים לביתו לקחת את המחשב למעבדה

בגלל שזה בעיץ תוכנה שמקס אפשר לפרמט את הווינדוס וגמרנו

אבל אם זה בעיה חומרה והמשתמש נגע במשהו הוא מאבד את האחריות באותו הרגע!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...