עבור לתוכן

המאורר של כ.מסך לא עובד,המסך מתכבה

Featured Replies

פורסם

היי

כבר שבועיים שקורה משהו מוזר באמצא משחק המסך היה מתכבה,והמחשב היה ממשיך לפעול

לא הבנתי מה קרה הטמפרטורה של המעבד/דיסק קשיח היו בסדר גמור

מידי פעם זה היה קורה,ניסיתי לבדוק מה קורה בידיוק,בדקתי והכל מחובר ולא ניראה לי שיש קצר.

היום זה קרה מהבוקר כבר 4 פעמים ואני כבר לא מבין מה קורה

פעם בחודש אני מנקה את המאווררים של המחשב והיום ניקיתי

ואז כשהדלקתי את המחשב ראיתי שהמאוורר של הכרטיס מסך לא עובד(לא יכולתי לדעת אין חיישן לכרטיס מסך)

אז האם זה מה שגורם לכל הבעיה,הכרטיס מתחמם ונכבה ובעקבות זה אין אות למסך?

יש לי אחריות עוד שנה לכרטיס מסך

כ.מסך - Sapphire X600PRO

מסך- gigabyte

תודה מראש לעוזרים!

פורסם

נראה שזה קשור, כשחם לכרטיס הוא מפסיק לעבוד...

תנסה לממש את האחריות שלך גם אם זו לא הבעיה, לא בריא לעבוד כשהקירור תקול.

פורסם

כן זאת הבעיה,תממש את אחריות שלך.

פורסם

היי

כבר שבועיים שקורה משהו מוזר באמצא משחק המסך היה מתכבה,והמחשב היה ממשיך לפעול

לא הבנתי מה קרה הטמפרטורה של המעבד/דיסק קשיח היו בסדר גמור

מידי פעם זה היה קורה,ניסיתי לבדוק מה קורה בידיוק,בדקתי והכל מחובר ולא ניראה לי שיש קצר.

היום זה קרה מהבוקר כבר 4 פעמים ואני כבר לא מבין מה קורה

פעם בחודש אני מנקה את המאווררים של המחשב והיום ניקיתי

ואז כשהדלקתי את המחשב ראיתי שהמאוורר של הכרטיס מסך לא עובד(לא יכולתי לדעת אין חיישן לכרטיס מסך)

אז האם זה מה שגורם לכל הבעיה,הכרטיס מתחמם ונכבה ובעקבות זה אין אות למסך?

יש לי אחריות עוד שנה לכרטיס מסך

כ.מסך - Sapphire X600PRO

מסך- gigabyte

תודה מראש לעוזרים!

אל תחשוב פעמיים

כל דבר במחשב שיש לך אחריות עליו ולא עובד 100% מחליפים

:xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

אוקיי אז .....

מה אמור לקרות?

אני אמור לקבל כרטיס חדש/הכרטיס לתיקון/ואם אין את אותו כרטיס אז כרטיס אחר מאותו יצרן?

אני שואל כי אני לא יודע כל כך איך העסק עובד

מה קורה במקרה של תקלה בחומרה מבחינת הסדר עם החנות או היצרן?

תודה רבה על העזרה!!

פורסם

אוקיי אז .....

מה אמור לקרות?

אני אמור לקבל כרטיס חדש/הכרטיס לתיקון/ואם אין את אותו כרטיס אז כרטיס אחר מאותו יצרן?

אני שואל כי אני לא יודע כל כך איך העסק עובד

מה קורה במקרה של תקלה בחומרה מבחינת הסדר עם החנות או היצרן?

תודה רבה על העזרה!!

דבר עם החברה שקנית ממנה ותממש את האחריות. אם אכן לא הצליחו לתקן (לא מנסים בארץ) ו/או לא קיים הדגם על מנת לשלוח לך חדש, לרוב תקבל משהו קרוב מה-RMA או זיכוי. תתדרוש לקבל את אותו המוצר או זיכוי, ואל תתן להם לתת לך משהו חלופי ונחות (לא תאמין כמה זה קורה, אפילו ב-RMA ל-EVGA ישירות עבור 8800GTX KO).

פורסם
  • מחבר

תודה על העזרה!

סליחה על השאלה ,אבל מה זה RMA?

אם אני יבקש זיכוי אני צריך לבקש זיכוי באותו מחיר שקניתי אותו , נכון?

כי לא ניראה לי הגיוני שאני צריך לבקש לא גבוה וכמובן לא נמוך יותר ,לא ככה?

פורסם

תיראה אצלי מתי שקניתי והייתה בעיה,שלחו לבדיקות ואחרי זה נתנו אותו כרטיס אבל חדש,במקרה של מאוורר אני חושב שהם פשוט יחליפו לך לחילופי וזהו.

פורסם

תיראה אצלי מתי שקניתי והייתה בעיה,שלחו לבדיקות ואחרי זה נתנו אותו כרטיס אבל חדש,במקרה של מאוורר אני חושב שהם פשוט יחליפו לך לחילופי וזהו.

כנראה שכן. אבל ייתכן שאין יותר, ואז לבקש זיכוי בשווי בשווי הקניה (לרוב לא עושים בעיות בתטוח קצר).

RMA - http://en.wikipedia.org/wiki/Return_Merchandise_Authorization

ואל תצטער לשאול.

Being ignorant is not so much a shame, as being unwilling to learn.

-Benjamin Franklin

פורסם

:lol:

איזה פיוסופי :jump:

פורסם

:lol:

איזה פיוסופי :jump:

רגע של חולשה...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים