עבור לתוכן

יתרון ב-FPS<25

Featured Replies

פורסם

די דייי תפסיקו אתם פשוט לא קולטים, הא.... איזה אנשים מרובעים אתם תחשבו על זה קצת אפילו תתקינו תמשחק ותיווכחו שיש הבדל במהירות של המשחק! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אתה אומר חוסר כישרון? אז בוא אני יגיד לך דבר כזה עם המחשב העלוב שהיה לי... לפני שנה וחצי בערך הייתי PRO בCSS אפילו שהיה לי 15-50FPS אז אל תגיד לי חוסר כישרון מה חוסר כישרון אני אומר את מה שאני אומר באובייקטיביות מלאה וללא כל הסתייגות! FPS משנה תמהירות של המשחק נקודה! זאת עובדה - שוב פעם אני אומר נגיד לא רואים את זה בעין אבל עדיין המהירות משתנה אין לך מה לעשות....

במשחק הספציפי של CS 1.6(לא CSS) תיקח דוגמא את ה- AWP, תשים לעצמך 20FPSMAX תנסה לירות הכי מהר שאתה יכול כולל לפתוח תכוונת.... אחרי זה תעשה את זה עם 60FPS ואז עם 100FPS תמדוד זמנים תגיד לי בכמה FPS עשית את זה הכי מהר....

  • תגובות 37
  • צפיות 2.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם המסך שלך עובד בקצב רענון של נגיד 60HZ, אתה לא תראה יותר מזה.

במצב הזה גם אם מאוד מאוד תרצה לא תראה הבדל בין 60FPS לבין 120000FPS.

לא מתווכחים עם עובדות.

פורסם

כמה מריבות בדיון אחד מסריח...

לפי דעתי CS זה המשחק היחידי (לפחות מאלה שאני מכיר) שמרגישים ב 60+ (כולל CRT).

משחקים אחרים פשוט אין הבדל ! אני חושב שזה בגלל שאת הרקיול הוא מודד לפי FPS,כאילו: כל 10 פריימים תיסגר 1 מילמטר

ואז יכול ליהיות שלמי שיש FPS גבוהה יותר מכוון טוב יותר והבכוונת שלו "נסגרת" מהר יותר.

ולמי שאמר פה שהוא היה PRO עם 20 FPS,אם היית על 100FPS היית עוד יותר טוב ! (לא ממש יותר טוב פשוט הכוונת תיסגר יותר מהר)

פורסם

עשיתי עכשיו בדיקה ב-CS 1.6:

הגבלתי את ה-FPS ל-30: המשחק קירטע, יורה לאט ויש איטיות רבה עד שהכוונת חוזרת למצבה הרגיל.

הגבלתי את ה-FPS ל-60: המשחק רץ חלק, יורה יחסית מהר (שמתי לב לקרטועים קטנים עד שהכוונת חוזרת למצב הרגיל).

הגבלתי את ה-FPS ל-100: המשחק רץ חלק (לא שמתי לב להבדלים בין 60 ל-100), יורה מהר מאוד וכך גם הכוונה חוזרת מהר מאוד.

אלו ההבדלים ששמתי לב אליהם.

ב-CSS כשאני משחק על 60-30 אני בקושי שם לב לשינוי כלשהו. מ-30 ומטה זה נהיה איטי מאוד. בין 60 ל-100 אני לא מרגיש בשום הבדל בכלל.

פורסם

OK אני רואה שעשיתם פה סמטוחה גדולה.

אז אני אכתוב את זה מהזוית שלי כגיימר, דבר ראשון במשחקים לעומת וידאו אין קשר בכלל למה שהעין יכולה לקלוט,

כשצופים בוידאו אז מספיק 30FPS, אבל במשחקים חשוב להגיע ל-FPS60-80 בגלל העובדה שלמשחק יש דינמיקה של שינויים רנדומליים, לדוגמא:

אם אתה משחק במקום סגור על 60 FPS, ואז אתה יוצא למרחב פתוח FPS יצנח נניח ל-30 עדיין תרגיש את המשחק זורם, אבל עם כרטיס חלש הצניחה תהיה ל-15FPS אז תרגיש הבדל משמעותי בביצועים. עכשיו למה חשוב להגיע ל-80 FPS, כי אם משחקים במרחב פתוח יחד עם המון שחקני אויב, אלמנטים של סביבה, נשקים מאסיביים, ה-FPS צונח משמעותית, לכן כרטיס חזק ישריין את המשחק עם 30-60FPS במקרים כאלו, הגיימר יוכל להמשיך להנות ממשחק ללא לאגים ותקיעות.

זהו זאת הסיבה למרוץ על FPS.

פורסם

לא לא לא אתם לא מבינים פשוט מה אני מנסה לומר! ! ! !

המשחק פועל יותר מהר נקודה סוף פסוקקקקקקקקקק אין ויכוח!!!!!

כן רואים לא רואים זה לא משנה! המשחק CS 1.6 ו CSS במיוחד פועל יותר מהר עם FPS יותר גבוההההההההה (כמובן שזה נגמר ב100FPS ב1.6 בגלל זה ההגבלה של החברה היא ל100) וזה עובדההה אז כן מרגישים לא מרגישים זה אתם פשוט לא משחקים כנראה מספיק זמן על 100FPS כדי להרגיש כמה 60 FPS פשוט עלובבבבבבב ומגעיל לשחק ככה

ואני לא מדבר על הדרופים שאורי דיבר עליהם שיוצאים החוצה וכו כי במחשב ממוצע כיום זה לא קיים בCS 1.6, למרות שבCSS לכמות היישויות שהמשחק מציג יש השפעה מאוווודדדדדדד ניכרת על ביצועי הכרטיס... לדוג' כרטיס חלש ביותר ויישן מאוד כמו ה5200FX בגירסתו הכי מוחלשת מהסטוק מסוגל עם הגדרות מסויומות (GAME CONFIG) לסגור מאה חלק במשחק ללא כל ישויות אחרות במפה ממוצעת לדוג' DE_DUST2....

אך ברגע שמוסיפים עוד 2 ישויות הכרטיס לא מסוגל לעבוד ת80FPS ומגיע בדרופים ל15-20 FPS בזמן שימוש בנשק...

פורסם

לא לא לא אתם לא מבינים פשוט מה אני מנסה לומר! ! ! !

המשחק פועל יותר מהר נקודה סוף פסוקקקקקקקקקק אין ויכוח!!!!!

כן רואים לא רואים זה לא משנה! המשחק CS 1.6 ו CSS במיוחד פועל יותר מהר עם FPS יותר גבוההההההההה (כמובן שזה נגמר ב100FPS ב1.6 בגלל זה ההגבלה של החברה היא ל100) וזה עובדההה אז כן מרגישים לא מרגישים זה אתם פשוט לא משחקים כנראה מספיק זמן על 100FPS כדי להרגיש כמה 60 FPS פשוט עלובבבבבבב ומגעיל לשחק ככה

ואני לא מדבר על הדרופים שאורי דיבר עליהם שיוצאים החוצה וכו כי במחשב ממוצע כיום זה לא קיים בCS 1.6, למרות שבCSS לכמות היישויות שהמשחק מציג יש השפעה מאוווודדדדדדד ניכרת על ביצועי הכרטיס... לדוג' כרטיס חלש ביותר ויישן מאוד כמו ה5200FX בגירסתו הכי מוחלשת מהסטוק מסוגל עם הגדרות מסויומות (GAME CONFIG) לסגור מאה חלק במשחק ללא כל ישויות אחרות במפה ממוצעת לדוג' DE_DUST2....

אך ברגע שמוסיפים עוד 2 ישויות הכרטיס לא מסוגל לעבוד ת80FPS ומגיע בדרופים ל15-20 FPS בזמן שימוש בנשק...

אתם מתווכחים סתם, כל אחד רואה את זה מזווית אחרת, זה תלוי כמה הוא שיחק? על איזה FPS הוא שיחק? איזה משחק? וכו'...

פורסם

כמובן שהת'רד הזה כבר גלש לנושא אחר לגמרי... והוא CS... אם לא הבנת... אנחנו מדברים על המשחק COUNTER STRIKE 1.6 ו-

COUNTER STRIKE:SOURCE ואני אומר את זה מניסיון של שנים... ראיתי עשרות מחשבים שבהם המשחק משוחק ושיחקתי עם כל סוגי הגדרות המשחק בכל מיני מחשבים... אני לא אומר זאת סתם...!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים