בעיה בחיבור דיסק קשיח, חושש שנשרף - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בחיבור דיסק קשיח, חושש שנשרף


bezangeloo

Recommended Posts

שלום. חיברתי דיסק 160 למחשב, ג'ימפרתי כ"סלייב", וחיברתי ללוח ולספק (לספק דרך כמה מאווררים). כשהדלקתי את המחשב הוא נעצר על המסך השחור של (נעצר, לא נתקע. הסרגל הכחול רץ כרגיל) ואז הרחתי ריח שרוף. כיביתי מיד את המחשב, ניתקתי את ההרדיסק, וכשנגעתי בו הוא היה חם מאוד. מה עשיתי לא נכון?

{הכי בעסה בסיפור הזה זה שזה לא הרדיסק שלי, של שכן שנתן לי לגבות אותו :kopfpatsch:}

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נגיד ככה, לא סתם השכן רצה לגבות את הדיסק.

תחזיר לו את הדיסק ותגיד לו שאתה לא יכול לגבות אותו.

צודק.

יכול להיות אפילו אם זה סיכוי קלוש שהשכן עשה לך תרגיל ושהוא ידע שיש מצב שיקרה משהו כזה

ואולי תרגיש עם זה לא נח ותרגיש צורך לפצות אותו

השאלה עד כמה אתה מכיר אותו (ושלום שלום פעם ב.. לא נחשב)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא עבד עלי בטוח. אני מכיר אותו הרבה זמן, והתכנון היה שאני אקבל את ההרדיסק הזה אחרי שאני אגבה אותו. (הוא אמר לי שלפי מה שהוא יודע הוא תקין)

ניסיתי לחבר את הדיסק לשני מחשבים שונים, ועכשיו ניסיתי לחבר לאחד מהם עוד פעם, כבר אין ריח (יכול להיות שזה היה מאבק שהיה על החיבורים של הדיסק? אני מקווה...), אבל המחשב לא מזהה את שני הדיסקים כשהדיסק המדובר (להלן "המדובר") מחובר (פתאום הביוס לא מזהה את שניהם). הוא מג'ומפר נכון.

תודה, בז'נגלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אחזור על דברי שוב,

אין כל סיבה בעולם שבנאדם פתאום יגבה את המידע שנמצא על הדיסק הקשיח שלו (או יתן אותו למישהו שיגבה עבורו את החומר), ואח"כ יזרוק אותו (או שיתן את הדיסק לאותו מישהו) חוץ מהסיבה הברורה מאליה.

אולי תשאל את השכן אם יש לו אולי מחשב מבוסס על C2D, שצריך גיבוי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני אסביר... :)

דיברתי איתו שאני לפני יומיים שאני צריך הרדיסק ואין לי ממש כסף לקנות כרגע אחד, והוא אמר לי "תשמע, יש לי הרדיסק שאני לא משתמש בו, קח אותו, תגבה לי ממנו כתובת אימייל שיש עליו, ותשתמש בו עד שאני אבקש אותו חזרה." אז לקחתי אותו. (לבן אדם לא חסר כסף)

עכשיו אני פחות מודאג שההרדיסק נשרף, כי כבר אין ריח שרוף כשאני מחבר אותו. אז או שהוא פשוט נשרף לגמרי ואין מה לעשות, או שמשהו הסתדר... (הגיוני שזה אבק נשרף?). תוכל לענות לי בקשר לזה שהביוס לא מזהה את ההרדיסקים (הנוכחי וזה המדובר) כשה"מדובר" מחובר גם הוא?

תודה, בז'נגלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...