בעיית מציאת רשתות בפוקט פיסי - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית מציאת רשתות בפוקט פיסי


ohyeah

Recommended Posts

חברים יקרים אני נורא מתוסכל. יש לי בעיה מעיקה במיוחד.

יש ברשותי מכשיר פוקס פיסי mio180.

רכשתי כרטיס SD WIFI והכל עד עכשיו טוב ויפה.

מדובר בכרטיס SDIO 802.11g של חברת just mobile.

אני מחבר את הפוקס למחשב, active sync מתחבר הכל יפה, מתקין את הדרייבר, מסיים להתקין מנתק את המכשיר מהמחשב השולחני , מכניס את ה SD WIFI.

המכשיר לא מזהה שום רשת אלחוטית פוטנציאלית ולא נעליים, ויש בביתי רשת אלחוטית קומפלט, שתחתיה שני מחשבים שולחניים ועוד לאפטופ.

התקשקשתי עם 012 בטלפון וכל מה ששמעתי מהם זה אדוני, מצטערים, אנחנו פשוט לא מבינים בפוקס פיסי. כל מה שהם עשו זה הכניסו את ה NUMBER לנתב וגם זה לא פתר דבר. ניסיתי גם במקומות אחרים בעלי אלחוטית, לא דובים ולא יער, המכשיר לא מזהה שום ושום דבר. השירות לקוחות של החברה שדרכה רכשתי את ה WIFI חובבני בטירוף והם לא פותרים לי את הבעיה. הבעיה העוד יותר גדולה היא שיום ראשון אני טס לבריטניה לעבוד לתקופה ארוכה, וכמו שזה נראה הדבר הזה לא הולך לעבוד. מה עושים חברים ?אם יש איזה בחור מבין עניין בתחום שיעזור לי, אהיה פשוט חייב לו. לדעתי מדובר באיזושהי הגדרה מקושקשת בפוקט עצמו בלי קשר ל WIFI אבל אין לי מושג בעצם...

תודה אדירה מראש, אייל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים ממה שהצלחתי להבין, המכשיר כנראה תקוע על מצב flight mode.

ברגע שאני לוחץ על האייקון של האנטנה(connectivity) בזמן שה SD WIFI בפנים, יש לי שורה כחולה כזאת שרשום בה turn of flight mode.

גם אם אני לוחץ על זה וחוזר חלילה עדיין אותו דבר, מה שאומר שכנראה המכשיר לא מצליח לבטל את הפלייט מוד.

בכל מקרה מדובר ב mobile 2003. אני טס יום ראשון לתקופה ארוכה לבריטניה וזה לא עובד, החברה שמספקת את השירות על המכשיר עצמו לא תורמת דבר וזה כרוך בלהכניס את המכשיר למעבדה ואין סיכוי שזה יהיה פחות משבוע או משהו בסביבות, זה פשוט אבדון הסיפור הזה, לאף חברה אין מענה ראוי, טכנאים פשוט לא מבינים כלום זה לא ייאמן.

מי שיצליח לפתור לי את הבעיה עד יום ראשון, עד חצי המלכות, מה שאוכל לתת בתמורה, לעזור או כל דבר אחר.

בתודה וייאוש רב, אייל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...