Ipod מיני 4GB - הבטריה מתרוקנת מהר, שמעתי על טריידאין,מישהו יודע איפה? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Ipod מיני 4GB - הבטריה מתרוקנת מהר, שמעתי על טריידאין,מישהו יודע איפה?


AloN(-)KiLLeR

Recommended Posts

תוכנית החלפת סוללה של iPod שאינו תחת אחריות

שאלות נפוצות ותשובות

מהי תוכנית החלפת סוללת ה-iPod?

אם ה-iPod שלך נזקק לשירות רק בגלל שהסוללה שלו נחלשה והיא כבר לא נטענת, מעבדת ידע תחליף את ה-iPod שלך. וודא שעברת על כל הצעדים לפתרון בעיות נפוצות בסוללה לפני שהגשת טופס להחלפת הסוללה תחת תנאי התוכנית

איך אוכל להשתתף בתוכנית?

אם אתה מבחין בבעיות הקשורות בסוללת ה-iPod, הבא את ה-iPod למעבדת ידע ברחוב העמל 17, פארק אפק, ראש העין (לקוחות שרכשו את ה-iPod מידע יוכלו למסור אותו במשרדי Apple Center, ברחוב יגאל אלון 159, תל אביב. לקוחות שרכשו את ה-iPod בחו"ל יחויבו בדמי משלוח). אל תשכח להביא איתך את חשבונית הרכישה של ה-iPod. טכנאי מטעם ידע יבדוק את ה-iPod ויקבע האם הוא עומד בתנאי תוכנית החלפת הסוללה.

האם המידע המאוחסן ב-iPod שלי ישמר?

לא, השירים והקבצים שלך לא יועברו אל ה-iPod החלופי. דאג לגבות את כל החומרים החשובים לך, והסר את כל המידע מה-iPod לפני שתשלח אותו אלינו. מהי תוכנית החלפת סוללת ה-iPod?

אם ה-iPod שלך נזקק לשירות רק בגלל שהסוללה שלו נחלשה והיא כבר לא נטענת, מעבדת ידע תחליף את ה-iPod שלך. וודא שעברת על כל הצעדים לפתרון בעיות נפוצות בסוללה לפני שהגשת טופס להחלפת הסוללה תחת תנאי התוכנית.

כמה עולה להשתתף בתוכנית?

עלות החלפת ה-iPod היא 390 שקלים, כולל מע"מ. המחיר לא כולל הובלה אל בית הלקוח (ניתן להשאיר ולאסוף את נגני ה-iPod במשרדי ידע, רח' העמל 19, פארק אפק, ראש העין, או ב-Apple Center ברח' יגאל אלון 159, תל אביב, ללא תוספת תשלום).

ה-iPod החלופי עשוי להיות חדש, משומש או מחודש. התוכנית אינה תקפה אם ה-iPod שלך ניזוק או תקול.

http://yeda.co.il/Support/iPod/batteryreplace_faq.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...