פיקסל מת במיקום לא נורא ב 2007FP. להחליף? - עמוד 5 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פיקסל מת במיקום לא נורא ב 2007FP. להחליף?


xena

Recommended Posts

תיראה שאתה קונה ביבוא אפור יש לך אחריות אפורה

ואתה גם לא יכול לדעת בדיוק אם המוצר מחודש\משומש וכו בהרבה מאוד מקרים

זה בעצם כמו הימור אולי תרוויח אולי תפסיד

ביבוא רישמי תאורטית זה לא אמור לקרות אבל אתה כן משלם מחיר מלא

אז נכון יש בעלי עסקים שלא נותנים שרות טוב גם שהיבוא רישמי

אבל הסיכוי לזה נמוך יותר אם אתה קונה מרשתות שנחשבות אמינות

אני לדוגמה קניתי רכיבים מחפר ואני לא יודע אם להאשים את גיגביט או תמאניק שמכר לי תרכיבים

והמחשב שלי גוסס היום אחרי הרבה בעיות

גם המניוק מכר לי ארד דיסק מי 2004 שלקחתי תמחשב לתיקון לפני בערך שנה

וגם שאמרתי לו שזה ארד דיסק ישן (היה כתוב 2004 ואפילו היה שבר קטן)

הוא סיבן אותי -לא האמנתי לו אבל היה לי אחריות רק מימנו אז עשיתי כאילו שאני מאמין רק שהמחשב יפעל

בקיצור כל מיני חנויות קטנות או כאלו שאומרים לך שרות זול מהיר וכו לא תמיד עומדות בזה

החנות שאני קניתי מימנה פשטה את הרגל ככה שגם אם היה נשאר אחריות זה כבר לא היה רלוונטי

ואני לא אומר לך לקנות דווקה מרשתות גדולות מסוימות שאחת מתחילה ב-א ושניה ב-K

אלה לבדוק בפורום איזה חנויות מומלצות ולקנות מהם גם אם המחיר לפעמים הרבה יותר גבוה

בעניין יעקב התביעה היתה צריכה להיות מזמן

ואל תיהיה בטוח כל כך שתזכה

השופטים לא בהכרח יבינו תמשמעות של פיקסל שרוף לחובב מחשבים כבד

וליעקב בטח יהיו תרוצים

אתה כבר חצי שנה מברבר עליו במקום לפעול וזה טפשות

לסבול חצי שנה בגלל מסך מחשב :screwy: :screwy: :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גולם תפסיק כבר לבלבל ת'שכל - בניגוד למה שאתה חושב, לא כל מה שעובר לך בראש צריך גם לצאת דרך המקלדת.

לפותח הת'רד - במקרה יצא לי לדבר אתמול עם יעקב בנוגע לרכישת ה-2407-HC אצלו. בסופו של דבר רכשתי מאומניטק בזכות המאמץ שעשה אורי דניאל בקנייה הקבוצתית. בשיחה איתו, יעקב אמר לי שהם יוצאים לחופשה עד יום ראשון ולפיכך לא יהיה איש אצלם במעבדה.

חבל לי מאוד בשבילו שהוא לא טרח לציין בפנייך עובדה זאת - ואני מקווה שזה היה בתום לב.

בכל מקרה, איך שלא יסתדר העניין הזה בסוף, אני מקווה שתצא מרוצה. אל תחשוב אפילו לוותר בעניין הזה - הצדק איתך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל לי מאוד בשבילו שהוא לא טרח לציין בפנייך עובדה זאת - ואני מקווה שזה היה בתום לב.

דווקא טרח. דיבר על לשלוח עובד במיוחד כשאגיע.

ניובי קריקין? מי סובל? ??? המסך תקין. הפיקסל לא נראה. כמה פעמים צריך לומר לך את זה? :bash: עד כמה שאני מבין, פיקסלים זה לא ויראלי. אף אחד לא הולך להידבק מהמת. יעקב? אני כבר אסגור איתו עניינים. יש לי את המותרות להיות סבלני איתו כי המוצר ה"תקול" משרת אותי ברגעים אלו. נראה לך שהייתי יושב וכותב כאן אם המסך היה תקול ברמה שאי אפשר לעבוד איתו? :screwy:

תקשיב, הניסיון שלך נשמע מאוד מצומצם, ונראה גם שהאינטואיציה שלך לא משהו. מה גם שאתה מסיק מסקנות על בסיס מקרים בודדים בהם רכשת מחשב. יש הבדל גדול בין דיסקשיח שמגיע בשקית לבין מסך של שמגיע סגור וארוז ומיד אפשר לראות אם מדובר במוצר יד שנייה. בקיצור, האנאלוגיה שלך אינה מתאימה למקרה שלי. אני אדם דיי זהיר ברכישה ולעולם לא ארכוש חלקים ממקום שאינני סומך עליו (אגב, בעברי הרחוק היה לי עסק של מכירת מחשבים כך שלפחות הניסיון שלי מעט יותר עשיר משלך. שמספר הכוכבים שלי לא ישלו אותך :P). האם אני מצטער על הרכישה מיעקב? ממש לא. דווקא נחמד לקבל את גרסת A04 אחרי חצי שנה של שימוש :P

ואם אתה מדבר על החברות הגדולות, דע לך שאני קניתי עשרות אם לא מאות חלקים משתי חברות כאלו - הזכרת אחת מהן, ובאופן קבוע חלקים מהחברה האחת מתקלקלים אחרי זמן מה (כל רכישה מתקלקל משהו, ממסכים ועד כרטיסי מסך), ואילו עוד לא נתקלתי בתקלה אחת מהחברה השנייה. לא מגזים. ממש ככה. אפילו היו כמה מקרים של קניית אותו מפרט משתי החברות (בגלל מחסור במלאי שלהן). לך תדע, אולי זה קשור לאופן שבו הם מתנהגים עם המלאי במחסן. אחריות? לא תעזור במקרים כאלו שהתקלות צצות אחרי שנה. אלה דברים שחשובים לי, והניסיון שלי מאפשר לי לדעת אותם. אני לא זוכר שהשתמשתי באחריות אפילו פעם אחת עם החברה ה"טובה", שאגב, מדברים עליה לפעמים לשימצה כאן בגלל השירות הנורא שלה. והוא אכן נורא.

אז מה היה לנו? שרות, אחריות, תקינות מוצרים ועוד. אתה לא יכול להיתפס רק על אחריות. אתה חייב לשקלל את כל אלו. אני מעדיף לקנות ממקום שהמוצרים שלו מחזיקים עם אחריות חרא מאשר מקום עם אחריות טובה ומוצרים שלא מחזיקים. חשוב על דיסקשיח. כשהוא מת, והמידע שעליו מתנדף, הבאסה לא עוברת רק בגלל שהוא באחריות (אגב, מעולם לא מת לי דיסקשיח. אני מתמיד בקנייה. עברו תחת הידיים שלי אישית במחשב הפרטי שלי משהו כמו 15 קשיחים. ותאמין לי שהם עובדים קשה מאוד כאן).

טוב, אני מרגיש שאני מעט חוזר על עצמי, אז אני מסיים איתך כאן. אעדכן בהמשך לגבי יעקב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקשיב, הניסיון שלך נשמע מאוד מצומצם, ונראה גם שהאינטואיציה שלך לא משהו. מה גם שאתה מסיק מסקנות על בסיס מקרים בודדים בהם רכשת מחשב. יש הבדל גדול בין דיסקשיח שמגיע בשקית לבין מסך של שמגיע סגור וארוז ומיד אפשר לראות אם מדובר במוצר יד שנייה.

לא קניתי מאות מחשבים ואני רחוק שנות אור מבעלות של 15 ארד דיסקים זה נכון

עצלי עברו רק 4 ארד דיסקים ב7 שנים אחרונות ולפני זה לא היה לי מחשב אם ארד דיסק

היה לי ולפני זה מחשב בלי ארד דיסק

ככה שכן בעניין הזה לך יש יותר נסיון אבל דיברתי בכלליות ולא רק על מחשבים

כך לדוגמה את רוכשי הדירות שקנו דירות על הנייר מחפציבה

כן זה הגזמה אבל זה גם אומר שאתה מהמר זה יכול ללכת לשתי הכיוונים ולא רק לצד אחד

אני קניתי PW201 אם אחריות לפיקסל שרוף אחד לשנה ובכללי 3 שנות אחריות

קניתי את זה ב200 שקל יותר כדי לקנות מחנות שנחשבת אמינה וגם קרובה עלי

אז יכולתי לקחת סיכון ולקנות מחנויות ואולי להרוויח אולי לא אבל אני אישית לא אוהב סיכונים כאלו

רוצה לקחת סיכונים? לפחות תילמד לקבל פגיעות כמו שצריך ולפעול מתי שצריך

היעקב הזה מסבן אותך כל כך הרבה זמן ובן אדם צריך לדעת מתי לגמור אם הסיבונים

או תביעה או וויתור בלי פקה פקה -אתה לא תרנגול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון:

הנה לשון הדברים בהתכתבות עם יעקב, אשר בסופה סוכם שאקבל החזר כספי. אני מקווה שזה יהיה הסוף לסאגה הזו. אגב, אם תרצו, אשמח לפרסם את ההתכתבות בינינו במלואה.

דבר נוסף חשוב מאוד: אני רואה שאנשים מקשרים לת'ראד הזה כדוגמא להתנהלות כושלת של יעקב או חברת NEXTOP. לי חשוב לציין שאי אפשר להתעלם מהעובדה שהסיפור עדיין לא נגמר, ואם הוא יסתיים בהחזר כספי אחרי חצי שנה שהמסך אצלי בשימוש - אמנם באישור יעקב, זהו סיום נדיב מצידו של יעקב. כמובן ישנו את עניין הזמן שבו טופל כל הנושא, אך כדאי לשים דברים על דיוקם. במשך הזמן הזה היה ברשותי מסך חלופי תקין למעט פיקסל מת ששירת אותי נאמנה. מה גם שאני לא בטוח שישנו אפילו עוד מקרה אחד כמוני. אני מייצג כאן את התסריט הגרוע ביותר (והחזר כספי זה לא ממש גרוע), ויהיה זה נחפז מאוד להסיק מהמקרה שלי שכל הרוכש בחנות זו נידון לתסריט כזה.

=============================

שלום יעקב,

שמחתי לשמוע ממך בטלפון. לגבי החלפת המסך: האם אוכל לשלוח שליח ירושלמי במקומי? הנה הסידור שאני מציע. השליח (חברה שלי) יבחר מסך ללא פיקסל מת (הוא יבצע את הבדיקה), הוא ימסור לי את המסך, וברגע שאקבל את המסך, אשלח לך ב UPS את המסך הישן שאצלי. כל זה כדי שלא אתקע ללא מסך בכל הזמן הזה. מה דעתך?

בברכה,

נימרוד

====================================

לאחר שיחה טלפונית בה אמר יעקב שיחשוב על זה ויחזור אליי, ולא קיבלתי טלפון חזרה באותו היום, כתבתי את זה:====================================

יעקב,

אני לא הולך לרדוף אחריך. אם אינך חוזר אליי עד מחר (חמישי) בנוגע להגעה לחנותך לבדיקת מסך חדש, אני מבקש החזר כספי ונסגור את כל הבלגן הזה. מספיק היה לי קשה להשיג שליח שיגיע עד אליך, בכדי לחסוך ממך משלוח, ואתה עוד "חושב על זה". אני מבקש שמהיום תיצור איתי קשר רק דרך האימייל.

בברכה,

נימרוד

===================================

(נשלח היום מיעקב)

שלום ושבוע טוב

הינך מוזמן לתאם איתי בכל זמן ועת להחזיר את המסך ולקבל את מלוא כספך בחזרה

על המסך להגיע באופן פיזי אלי על מנת שברצוני לוודא שאין בו כל פגם !!!

יעקב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

סוף הסיפור הגיע.

לפני זמן מה החלטתי לרכוש 2407, והתברר שליעקב יש מלאי של גרסת ה HC. פניתי אליו ומצורפת התכתובת.

=======================================

שלום יעקב,

ראשית תודה על ההחזר הכספי. אגיע אליך במהלך שבוע הבא בתיאום מראש. יש לי שאלה אחרת. אני שוקל בימים אלה לרכוש מסך של 2407WFP-HC ואני מבין שאתה היחיד שמחזיק בו. המחיר שאתה מציע לחברי הפורום הוא 3500 ש"ח, וההחזר שמגיע לי ה 2165 ש"ח. אני מעוניין להוסיף לך את ההפרש בכדי לרכוש את ה 24" של - 1335 ש"ח. האם הסידור מקובל עליך?

=======================================

(יעקב השיב)

ככה ככה אני לא יודע עוד מה לעשות איתך !!!

צור קשר מחר ונראה איך סוגרים את הסיפור !!!

=======================================

קצת התבאסתי על התגובה, שכן חשבתי שאני הצד הנפגע בסיפור הזה. כנראה שלקוח שעומד על שלו זה דבר לא נעים. יצרתי קשר טלפוני עם יעקב ושוב קיבלתי את ההרגשה שאני מבקש משהו מוגזם (יעקב: "מה אני אעשה איתך"). לאחר שאמרתי שאין לי בעיה לקבל זיכוי ולרכוש את המסך במקום אחר, שכן חשבתי שהוא ישמח לסוף כזה, יעקב אמר שאגיע לחנות לרכוש את ה "24. נסעתי ליעקב היום להחזיר את המסך הישן, להוסיף את ההפרש ולקחת 2407. ליעקב נותרו שני מסכים כאלה. הראשון שפתחתי היה עם פיקסל שרוף. משום מה יעקב אמר שהוא לא יכול לתת לי לבדוק את המסך השני ולכן הוא רק יזכה אותי כספית על המסך הישן. שתקתי ולא התווכחתי. באמת שלא היה אכפת לי לרכוש במקום אחר. לאחר כמה ניסיונות לבצע זיכוי, יעקב אמר פתאום משהו כמו, "נו טוב, תבדוק את המסך האחרון שלי, אחרי הכל הגעת מרחוק". בדקתי את המסך, הוא היה תקין לחלוטין (באמת מסך מדהים. מומלץ לכל המתלבטים!). לקחתי, שילמתי, לחצתי יד וחזרתי.

לדווח על חווית קנייה נעימה לא אוכל. ההרגשה אצל יעקב הייתה שאני לקוח בעייתי. לא הרגשתי ולו לרגע אחד שמפצים אותי על משהו. להיפך. מצד שני הוא לא היה חייב לתת לי את המסך האחרון. באמת שלא ברור לי היעקב הזה. הנה כל המידע כאן לפניכם. עשו איתו כרצונכם. מצידי אפשר לנעול את הת'ראד.

תם ונשלם!

נ.ב.

לכל הקרירינים שיתחילו לברבר על איך קניתי שוב מיעקב, אל תשכחו את סוף הסיפור. נראה אתכם מוצאים חנות שתתן לכם להישאר עם מסך חצי שנה, ולאפשר לכם לשדרג למסך אחר על ידי החשבת המסך הישן במחירו המקורי. התסריט שלי הוא החמור ביותר, ומהבודדים ברכישה אצל יעקב. מי יודע, אולי עוד חצי שנה אחליף ל 27" :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

xena

ליעקב יש יותר מידי פיקסלים שרופים במסכים שלו מעניין למה...

ולקח לך חצי שנה להיות מרוצה מהרכישה

אז יופי שברתה אותו אחרי חצי שנה אז מה?

למרות שישתמשתה במסך חצי שנה זה ברור שלא הייתי מרוצה כי אחרת היתה מוותר מזמן

אני מעריך שיעקב מוכר מסכים מחודשים\פגומים

פשוט קונה אותם בזול ומוכר יחסית בזול

אני הייתי מחפש איזה שריטה או כפתור או משהו פגום אחר במסך שקניתה

לך תידע אולי הסיפור לא ניגמר ;D ;D ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...