עבור לתוכן

פיקסל מת במיקום לא נורא ב 2007FP. להחליף?

Featured Replies

פורסם

עכשיו יותר קל יש מאמר טוב בשני חלקים על מסכים באתר

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 82
  • צפיות 21.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

שימו לב חברים וחברות... ההקפצה הזו חשובה.

אתם מוזמנים לקרוא מתחילת הת'רד את השתלשלות העניינים בין יעקב (NEXTOP) לביני. שימו לב שההודעה האחרונה שבה דיווחתי על תגובה מיעקב הייתה ב 8 למרץ. מאז דממת אלחוט. הבטיח שיחליף לי את המסך בגלל הפיקסל המת, או שיתן לי החזר כספי. מאז אני ממתין עד היום.כבר שבועיים שאני מנסה להשיג אותו - מייל, טלפון, הודעות בתא קולי - שום דבר. אין קול ואין עונה. בחנות לוקחים ממני את הפלאפון כבר פעם שלישית בהבטחה שיחזור אליי, וכלום.

אני לא אסיק כאן מסקנות לגבי העובדות הללו. רק פורס לפניכם עובדות. יכול להיות שהוא יקום מקברו ויחליף את המסך.

בינתיים אני מאוד מרוצה מהמסך. הפיקסל המת נמצא בשורת משימות וזו שחורה, כך שאני ממש לא רואה אותו. העניין עם יעקב באמת הפך להיות עניין כמעט עקרוני בשבילי. אמר שמחליף אם יש פיקסל מת, אז שיחליף. עד כה רק דיבורים בלי מעשים.

נ.ב.

ואין צריך לומר שלא קיבלתי תעודת אחריות.

פורסם

מה מישהו הוציא לך את השכל מהמקום ודפק בו 20 נבוטים? בטח שלהחליף

פורסם
  • מחבר

יופי של טיעון. :-X

פורסם

אפילו אני קיבלתי תעודה אחראיות... זה בהתחשב שקניתי את המסך במחיר זול יותר מהחנות שלו 0_ס

פורסם
  • מחבר

ממשיך להשאיר הודעות אצל נציגים שלו, כל יום הוא מקבל טלפון ממני, ושום דבר. אין תגובה מיעקב.

אני מתחיל להבין מה שווה האחריות של יעקב. אני דווקא הייתי מאלו שלא רצו להיות ספקנים מלכתחילה לגבי יכולות האחריות הפרללית של יעקב. אני מתבדה.

פורסם

חשבת על אולי ללכת לשם .

פורסם
  • מחבר

ומה אעשה שם? ארביץ לו? אני נשאר עם המסך שקיבלתי, ואם יעקב לא ישלח מסך או החזר כספי בזמן הקרוב, אתבע אותו בתביעות קטנות וזריזות (יש לי הרבה ניסיון בנושא). ברור שאם המסך היה תקול לגמרי, הייתי מתייצב שם, אבל המסך תקין עם פיקסל מת. ולי יש סבלנות.

יעקב לא יוכל להתחבא לנצח. אני יודע שהוא גם קורא קבוע כאן וודאי קורא גם את השורות האלה. עד היום הוא דאג לצוץ כאן בכל פעם שנשמעה מילה רעה עליו. הפעם: שתיקה.

אגב, נראה לי שאתעקש על החזר כספי. מישהו יודע על חנות עם מלאי של 2007FP?

פורסם

שמעת אותי אומר להרביץ לו ? או משהו בסגנון .

תלך לשם אם המסך ותסגור את העניין . הוא אמר החזר כספי או מסך חדש . אם אין מסך החזר כספי ואם יש מסך לשיקולך לקחת או לא לקחת.

פורסם
  • מחבר

אין :lol:?

בכל אופן, תודה על ההצעה.

פורסם

חחח למה לא,

בואו נעשה חמולה ונלך לפרק לו את החנות...

פורסם
  • מחבר

היום נמסר לי מהחנות שיחליפו לי מסך כשיגיע מלאי בעוד שבוע (כן...כן... גם אני שוכב על הרצפה ו :lol:)

פורסם

בהצלחה !!

מה שמבדיל בין חנויות זה רק השירות

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדכון:

עדיין לא הוחלף המסך. בימים אלו אני מנהל תכתובת באימייל עם יעקב - בעל החנות NEXTOP. אעדכן בעובדות שהעניין יסתיים.

לפני זמן מה זה נכתב:

מי שלא קיבל תעודת אחריות שיגיד את השם שלו המלא פה בפורום ולא יתחבא מאחורי טענות סרק !!!!

ואני אומר: אני!

פורסם

אחרי כל כך הרבה זמן אתה עדיין מתעסק אם זה?

מציק לך כל כך לך לבית משפט לתביעות קטנות או תגיש תלונה למועצה לצרכנות או משהו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים