פורסם 2007 במרץ 818 שנים מחבר השליח יצא מכאן עכשיו. החלפתי את המסך עם הפיקסל השרוף במסך החדש שהגיע. המשלוחן לא נתן לי הזדמנות לבצע בדיקת פיקסלים, כך שאולי גם המסך הזה מכיל פיקסל מת. עדיין לא בדקתי. פרט חשוב לידיעתכם: אני שילמתי על המשלוח הזה 100 ש"ח. כן, כן, ההחלפה הזו לא הייתה על חשבונו של יעקב. [br]פורסם בתאריך: 8.03.2007 בשעה 09:33:54 נמצא פיקסל מת. ענק! כמעט באמצע המסך. הפיקסל המת הקוד היה ממש קטן ומאחורי שורת המשימות של וינדוס. מיד הזעקתי את המשלוחן, ביצעתי החלפה, ובעצם החזרתי ליעקב את אותו המסך שהוא שלח לי. אני מעדיף את הפיקסלון הישן שלי. UPS לא זיכו אותי ב 100 ש"ח ששילמתי. ליעקב אין עוד מסכים. השארתי הודעה נזעמת במשיבון של יעקב, שדרך אגב שומע ב LIVE את ההודעות שמשאירים לו (הוא ענה לי פעם באמצע השארת הודעה). נראה מה יקרה עכשיו... (מצורת תמונה להבדלים בין הגדלים של הפיקסלים המתים בין שני המסכים. ולא, זה לא לכלוך [attachment deleted by admin]
פורסם 2007 במרץ 818 שנים מחבר יש לי תחושה שאותו "יעקוב" מביא אותם סוג ב'...שטויות במיץ. אתה טועה.להלן ההתפתחויות עד כה. מצורף מייל מיעקב (תיקנתי שגיאות הדפסה), לאחר ששלחתי לו מייל המתלונן על הפיקסל המת שהוא שלח ועל כך ששילמתי את המשלוח:-----------------------------------------------------אני מחפש אותך השארתי לך הודעה אז כך 1. סליחה על העגמת נפש שהיה לך 2. אני טס ליומיים למזרח אירופה ואני אהיה ביום שלישי כבר במשרד. אני דאגתי שיהיה לך מסך חלופי חדש בדרך כי לי נגמר כבר במלאי ויש לי כפי שאתה יודע 2 מסכים דפוקים שאני מקווה להחליף אותם על הבוקר ביום שלישי. אבל שם הם לא יודעים איזה גירסא הפאנל, וגם אני לא יודע, אז יש לך בעצם 2 ברירות (והכל תלוי מה יהיה ביום שלישי): א. או שהפאנל בסדר אז הכל נגמר משלוח עלי !!!! וזהו ב. ואם אין להם אם הפאנל הטוב אז אתה יכול לבחור בין להחזיק את אחד המסכים שאצלך עד שיגיע המשלוח הבא או להשאר עם המסך שדל יתנו לי או החזר כספי מלא ובאופן מיידי שבת שלום לך יעקב-----------------------------------------------------------------------עד כאן יעקב. יחסית לשירות שנתקלתי בו עד היום בכל הקשור למוצרי חשמל, מדובר כאן בשירות מצוין של יעקב - ללא קשר לשאלה האם יש אחריות של דל או לא. מה שבטוח שאם הוא ימשיך בקו הזה, אני חושב שיש מקום לסמוך עליו שיטפל בבעיות שיצוצו במסגרת האחריות. ההרגשה שלי היא שהוא עושה הכל בכדי לרצות את הלקוח, וזה יפה. אעדכן בהמשך...
פורסם 2007 במרץ 818 שנים ממש מזכיר את השירות של דל בארצות הברית. חבל שבארץ תרבות השירות כל כך גרועה(בכללי).
פורסם 2007 במרץ 818 שנים פותח הדיון אתה מדבר על השרות של היעקוב הזה אבל כרגע יש לך מסך אחד אם פיקסל שרוף שילמתה 100 שקל משלוח וקיבלתה מסך חלופי אם פיקסל שרוף יותר גרוע אז החלפתה בחזרה וכרגע יעקוב נתן לך 2 מסכים אם בעיות ככה שגם אם הוא יצא מצוין בשרות בסופו של התהליך מבחינתי הוא כבר יצא גרוע מבחינת הסחורה אני הייתי מנסה לקבל זיכוי מלא ולקנות ממישהו אחר 2 מוצרים חדשים דפוקים אחד אחרי השני זה לא נתון מעודד בדיוק
פורסם 2007 במרץ 818 שנים פותח הדיון אתה מדבר על השרות של היעקוב הזה אבל כרגע יש לך מסך אחד אם פיקסל שרוף שילמתה 100 שקל משלוח וקיבלתה מסך חלופי אם פיקסל שרוף יותר גרוע אז החלפתה בחזרה וכרגע יעקוב נתן לך 2 מסכים אם בעיות ככה שגם אם הוא יצא מצוין בשרות בסופו של התהליך מבחינתי הוא כבר יצא גרוע מבחינת הסחורה אני הייתי מנסה לקבל זיכוי מלא ולקנות ממישהו אחר 2 מוצרים חדשים דפוקים אחד אחרי השני זה לא נתון מעודד בדיוק מה לעשות שזה מה שקורה אצל כל החברות של המסכים! הטכנולוגייה זהו לא מושלמת ולא קרוב למושלמות. פיקסל מת זה לא קשור לספק או יבואן! זה תהליך יצור לקוי של הפנל.
פורסם 2007 במרץ 818 שנים בסדר ברור שהטכנולוגיה לא מושלמת אבל זה 2 פגומים חדשים לאותו לקוח לך תידע מאיפו הוא משיג תמסכים אולי הוא קונה סוג ב כמו שאמרו? אולי זה מזויף? (לא יודע אם קיים מזויפים של המסכים האלה) אולי הפאנל בעיתי ? אחד שרוצה לצאת אמין צריך לקנות סחורה טובה קודם כל לפני השרות ובמצב של פותח הדיון אם הייתי מחליף תיעקוב הזה הייתי בודק תמסך בפעם השניה לפני המשלוח כדי לא ליצור אכזבה וחשד בצד של הלקוח שקיבל 2 מסכים פגומים
פורסם 2007 במרץ 818 שנים בסדר ברור שהטכנולוגיה לא מושלמת אבל זה 2 פגומים חדשים לאותו לקוח לך תידע מאיפו הוא משיג תמסכים אולי הוא קונה סוג ב כמו שאמרו? אולי זה מזויף? (לא יודע אם קיים מזויפים של המסכים האלה) אולי הפאנל בעיתי ? אחד שרוצה לצאת אמין צריך לקנות סחורה טובה קודם כל לפני השרות ובמצב של פותח הדיון אם הייתי מחליף תיעקוב הזה הייתי בודק תמסך בפעם השניה לפני המשלוח כדי לא ליצור אכזבה וחשד בצד של הלקוח שקיבל 2 מסכים פגומים יש לך בעיה בהבנה! זה אצל כול החברות ככה! אין שום קשר לבנאדם! תקרא על יצור מסכי LCD לפני שאתה קופץ למסקנות! ואולי תבין למה יש את הבעיה הזו!
פורסם 2007 במרץ 818 שנים קראתי על היצור של מסכי LCD וקראתי הרבה מאמרים בנושא והגעתי למסקנה שהיום הבעיה אמורה להיות הרבה פחות נפוצה במסכים איכותים אנחנו לא לפני כמה שנים שמסכי LCD היו חראה בהרבה בחינות
פורסם 2007 במרץ 818 שנים יש סיכוי שמדובר במסכים מוחדשים לקוחות החליפו בארצות הברית והם התגלגלו לכאן בדיל לא נורמלי
פורסם 2007 במרץ 818 שנים אנחנו לא לפני כמה שנים שמסכי LCD היו חראה בהרבה בחינות יש מושג איכות, ויש מושג ביצועים.האיכות הייתה יותר טובה, כלומר היו מיצרים מסכים שנישארו חיים 10 שנים בלי להתקלקל. היום מיצרים מסכים חד פעמיים (לא כולם, אבל הרוב).הביצועים לעומת זאת היו ירודים כי הטכנולוגיה לא הייתה מפותחת מספיק.
פורסם 2007 במרץ 818 שנים לפי דעתי אם שואלים אותי זה סתם בלוף אחד גדול כל היעקב הזה, לפי דעתי עדיף להוציא עוד 100 200 שקל ולקנות מסך מחנות מקצועית כגון נעה פנדה ולהיות בראש שקט ואחריות בטוחה זה מה שאני הייתי עושה,כך תכסף שלך מהבחור תוסיף 200 שקל וקנה חדש מקורי בלי בעיות
פורסם 2007 במרץ 818 שנים מחבר xena המסך "החדש" שהביאו לך היה ממש חדש סגור ארמטי (כאילו סגור כאילו חדש)? כן. סגור. אין לי ספק שמדובר במסך דל מקורי, תוצרת מקסיקו (מאוד נפוץ). גם השני היה סגור לחלוטין. הכל ארוז באופן כזה שברור שלא מדובר בקומבינה. נושא הפיקסלים השרופים אולי פחת אך עדיין מדווחים מקרים של אנשים שהחזירו מסכים פעם שלישית. הייתי מסכים שמשהו חשוד כאןף, קרירין, אם היה מדובר בתקלה אחרת. פיקסלים מתים לא אומרים דבר ולא חצי דבר על איכות היבואן או המוכר. מה שכן... יש לי מחשבות שניות לגבי המסך. כרגע אני חווה איתו כמה בעיות (שפירטתי כאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=232645.msg2149219#msg2149219 )שאני לא מצליח להתגבר עליהן. אני שוקל לבקש מיעקב החזר כספי וללכת על מסך אחר. אבל על מה? שוב להעביר לילות שלמים בקריאה על מסכים?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.