פינג במשחקי רשת בין מחשבים שונים - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פינג במשחקי רשת בין מחשבים שונים


Ghosthunter

Recommended Posts

שלום,

אני עושה פרוייקט מסויים, ואני צריך לבצע פינג בין מספר רב של מחשבים.

רציתי לדעת מה הזמן המקובל בין פינג אחד למשנהו.

תודה.

נ.ב. כשהפרוייקט יהייה מוכן אעלה אותו לפורום ראשי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי את השאלה כ"כ, אין כזה דבר זמן מקובל לפינג...

זה תלוי מאיפה לאיפה אתה מבצע את הבדיקה, ובעוד הרבה פרמטרים...

קרא את המסמך הזה :

http://rapidshare.com/files/18932446/ping-pdf.pdf.html

אני מקווה שהוא יהיה לך לעזר (לא נכתב על ידי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע כל דקה אני פינג לכל האנשים ברשימה. בהנחה שאנשים מכל העולם ישתמשו בתוכנה הזו, הMS המקובל הוא בין 300 ל 2000 במצב הגרוע. אולי חצי דקה גם תהייה בסדר?

לOMNI - אם אתה מדבר על GAMESPY, הם לא רושמים כל כך זמן הם את הפינג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה שואל כמה זמן לחכות בין session אחד של משלוח פינג ל session הבא ?

להזכירך, 2000 MS הם 2 שניות, חצי דקה (30 שניות) זה די והותר, קרא את המסמך שצירפתי למעלה,

ותבין גם איך לשנות את הזמן שהמחשב שלך ממתין לתשובה מהמחשב המרחוק (ההבדל בין REPLY ל REQUEST TIMED OUT)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התכוונתי יותר בתוכנות כאלו שהם חינמיות / קוד חופשי, למשל:

http://www.google.com/codesearch?hl=en&q=+qstat.c+show:PaLFrDHSSjA:jxDB9DL_Gns:aePyNsVFQ4M&sa=N&cd=2&ct=rc&cs_p=http://gentoo.osuosl.org/distfiles/qstat-2.10.tar.gz&cs_f=qstat-2.10/qstat.c#a0

חפש שם

-maxsim

-sendinterval

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק רוצה להעיר שאני משחק במשחק שנקרא

Warcraft III The Frozen Throne

ברשת והשרת ממוקדם בשבדיה (TELIA )

פינג לשרת טוב מישראל אצלנו זה נחשב 100-140

פינג גרוע זה 200 ומעלה

אני בדרך כלל מקבל פינג 109 או 141

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחק כזה אבל דורש פינגים נמוכים יותר מאשר משחק יריות למשל.

גם המשחקים בפועל נעשים בין האנשים ולא דרך השרת (אשר נועד למציאת שותפים רק) לא ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן. המשחקים שאני תומך בהם כעת הם משחקים בין שחקן לשחקן בלי שום קשר לשרת באמצע.

בנוסף, הפינג הממוצע משתנה בין משחק למשחק.

MAXSIM וSENDINTEVAL לא עזרו לי.

חיפשתי ping ו latency אך עדיין לא מצאתי מספר כלשהו שמתאר אז הזמן הבין פינגי.

אתה שואל כמה זמן לחכות בין session אחד של משלוח פינג ל session הבא ?

בידיוק.

ד.א. את הפינג אני לא מימשתי בעצמי, אלא השתמשתי בפקודת הPING של WINXP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה משתמש ב ping של אז תריץ אותו, כשהוא מסיים (או שהוא קיבל תשובה או לא), אתה יכול להריץ שוב.... (לא הכי ברור מה אתה מנסה לעשות ובאיזה סיטואציה).

לגבי הקוד ממקודם, ניתן לראות שהברירת מחדל שלו היא כל 5 מילי שניות לשלוח הודעה חדשה ומספר ההודעות בו זמנית שהוא עוקב אחריהם הוא משתנה של מערכת ההפעלה בשם MAXFD_DEFAULT

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל הוא לא שולח בהכרח הודעות PING.

אם אני אשלח בידיוק בזמן שקיבלתי זה יעמיס קצת את הרשת.

ובקשר למה שאני מנסה לעשות - בדרך כלל הפינג קובע האם המשחק ירוץ בצורה חלקה בין המחשב או שיהיו קטיעות(לאגים בלשון העם). אני רוצה לבדוק את הפינג לפני משחק כדי לדעת האם יהיו לאגים במשחק או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסדר, אז הוא לא משתמש ב ICMP echo שמשתמש PING, הוא משתמש במנגנון שהמשחקים עצמם משתמשים כדי להגיד מה ה latency לשרת. אם הוא עושה את זה כבר, למה לא להשתמש בקוד שלו ?

והודעת פינג היא די קטנה, למה שהיא תעמיס את הרשת (בהנחה שאתה לא מפציץ יותר מדי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) אם הוא משתמש שמנגנון עצמו של המשחקים, לא בטוח שזה יתאים לכל המשחקים.

2) מצד שני, יתכן שיש ראוטרים מסויימים שחוסמים פינגים, אך לא את הפורטים של המשחקים.

3) רשמתי בצד קוד משלי לPING(בכלל בUDP, שאני מניח שכך המשחקים את הPING). אני מעדיף להשתמש בPING "אמיתי".

אני חושש שאם אני אשלח בידיוק כשאני מקבל את הקודם זה יפציץ את הרשת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. פשוט תסתכל קצת בקוד שלהם ותראה איך הוא עובד (אחרי הכל זה המטרה שלו, לסרוק משחקים).

ב. שיחקת פעם במשחק עם פנימי ? תוך פחות מ 10 שניות הוא נותן לך כבר פינגים + נתונים מלאים על 1000 שרתים.

ג. אתה מתכוון לעשות את הסריקה הזו כל חמש שניות באופן רצוף או פעם ב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...