פורסם 2007 במרץ 118 שנים שלום,אני עושה פרוייקט מסויים, ואני צריך לבצע פינג בין מספר רב של מחשבים.רציתי לדעת מה הזמן המקובל בין פינג אחד למשנהו.תודה.נ.ב. כשהפרוייקט יהייה מוכן אעלה אותו לפורום ראשי.
פורסם 2007 במרץ 118 שנים מה הכוונה הזמן המקובל, לא נראה לי שיש לזה מדד... מה שכן, אתה יכול להוריד תוכנות של דפדפני משחקים ולראות מה הבררות מחדל שלהם.
פורסם 2007 במרץ 118 שנים לא הבנתי את השאלה כ"כ, אין כזה דבר זמן מקובל לפינג...זה תלוי מאיפה לאיפה אתה מבצע את הבדיקה, ובעוד הרבה פרמטרים...קרא את המסמך הזה :http://rapidshare.com/files/18932446/ping-pdf.pdf.htmlאני מקווה שהוא יהיה לך לעזר (לא נכתב על ידי)
פורסם 2007 במרץ 118 שנים מחבר כרגע כל דקה אני מבצע פינג לכל האנשים ברשימה. בהנחה שאנשים מכל העולם ישתמשו בתוכנה הזו, הMS המקובל הוא בין 300 ל 2000 במצב הגרוע. אולי חצי דקה גם תהייה בסדר?לOMNI - אם אתה מדבר על GAMESPY, הם לא רושמים כל כך זמן הם מבצעים את הפינג.
פורסם 2007 במרץ 118 שנים אתה שואל כמה זמן לחכות בין session אחד של משלוח פינג ל session הבא ?להזכירך, 2000 MS הם 2 שניות, חצי דקה (30 שניות) זה די והותר, קרא את המסמך שצירפתי למעלה, ותבין גם איך לשנות את הזמן שהמחשב שלך ממתין לתשובה מהמחשב המרחוק (ההבדל בין REPLY ל REQUEST TIMED OUT)
פורסם 2007 במרץ 118 שנים התכוונתי יותר בתוכנות כאלו שהם חינמיות / קוד חופשי, למשל:http://www.google.com/codesearch?hl=en&q=+qstat.c+show:PaLFrDHSSjA:jxDB9DL_Gns:aePyNsVFQ4M&sa=N&cd=2&ct=rc&cs_p=http://gentoo.osuosl.org/distfiles/qstat-2.10.tar.gz&cs_f=qstat-2.10/qstat.c#a0חפש שם -maxsim-sendinterval
פורסם 2007 במרץ 218 שנים רק רוצה להעיר שאני משחק במשחק רשת שנקראWarcraft III The Frozen Throneברשת והשרת ממוקדם בשבדיה (TELIA ) פינג לשרת טוב מישראל אצלנו זה נחשב 100-140 פינג גרוע זה 200 ומעלהאני בדרך כלל מקבל פינג 109 או 141
פורסם 2007 במרץ 218 שנים משחק כזה אבל דורש פינגים נמוכים יותר מאשר משחק יריות למשל.גם המשחקים בפועל נעשים בין האנשים ולא דרך השרת (אשר נועד למציאת שותפים רק) לא ?
פורסם 2007 במרץ 218 שנים מחבר כן. המשחקים שאני תומך בהם כעת הם משחקים בין שחקן לשחקן בלי שום קשר לשרת באמצע.בנוסף, הפינג הממוצע משתנה בין משחק למשחק.MAXSIM וSENDINTEVAL לא עזרו לי.חיפשתי ping ו latency אך עדיין לא מצאתי מספר כלשהו שמתאר אז הזמן הבין פינגי.אתה שואל כמה זמן לחכות בין session אחד של משלוח פינג ל session הבא ?בידיוק.ד.א. את הפינג אני לא מימשתי בעצמי, אלא השתמשתי בפקודת הPING של WINXP.
פורסם 2007 במרץ 218 שנים אם אתה משתמש ב ping של xp אז תריץ אותו, כשהוא מסיים (או שהוא קיבל תשובה או לא), אתה יכול להריץ שוב.... (לא הכי ברור מה אתה מנסה לעשות ובאיזה סיטואציה).לגבי הקוד ממקודם, ניתן לראות שהברירת מחדל שלו היא כל 5 מילי שניות לשלוח הודעה חדשה ומספר ההודעות בו זמנית שהוא עוקב אחריהם הוא משתנה של מערכת ההפעלה בשם MAXFD_DEFAULT
פורסם 2007 במרץ 218 שנים מחבר אבל הוא לא שולח בהכרח הודעות PING.אם אני אשלח בידיוק בזמן שקיבלתי זה יעמיס קצת את הרשת.ובקשר למה שאני מנסה לעשות - בדרך כלל הפינג קובע האם המשחק ירוץ בצורה חלקה בין המחשב או שיהיו קטיעות(לאגים בלשון העם). אני רוצה לבדוק את הפינג לפני משחק כדי לדעת האם יהיו לאגים במשחק או לא.
פורסם 2007 במרץ 218 שנים בסדר, אז הוא לא משתמש ב ICMP echo שמשתמש PING, הוא משתמש במנגנון שהמשחקים עצמם משתמשים כדי להגיד מה ה latency לשרת. אם הוא עושה את זה כבר, למה לא להשתמש בקוד שלו ?והודעת פינג היא די קטנה, למה שהיא תעמיס את הרשת (בהנחה שאתה לא מפציץ יותר מדי).
פורסם 2007 במרץ 318 שנים מחבר 1) אם הוא משתמש שמנגנון עצמו של המשחקים, לא בטוח שזה יתאים לכל המשחקים.2) מצד שני, יתכן שיש ראוטרים מסויימים שחוסמים פינגים, אך לא את הפורטים של המשחקים.3) רשמתי בצד קוד משלי לPING(בכלל בUDP, שאני מניח שכך המשחקים מבצעים את הPING). אני מעדיף להשתמש בPING "אמיתי".אני חושש שאם אני אשלח בידיוק כשאני מקבל את הקודם זה יפציץ את הרשת.
פורסם 2007 במרץ 318 שנים א. פשוט תסתכל קצת בקוד שלהם ותראה איך הוא עובד (אחרי הכל זה המטרה שלו, לסרוק משחקים).ב. שיחקת פעם במשחק עם דפדפן פנימי ? תוך פחות מ 10 שניות הוא נותן לך כבר פינגים + נתונים מלאים על 1000 שרתים.ג. אתה מתכוון לעשות את הסריקה הזו כל חמש שניות באופן רצוף או פעם ב...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.