עבור לתוכן

פינג במשחקי רשת בין מחשבים שונים

Featured Replies

פורסם

שלום,

אני עושה פרוייקט מסויים, ואני צריך לבצע פינג בין מספר רב של מחשבים.

רציתי לדעת מה הזמן המקובל בין פינג אחד למשנהו.

תודה.

נ.ב. כשהפרוייקט יהייה מוכן אעלה אותו לפורום ראשי.

פורסם

מה הכוונה הזמן המקובל, לא נראה לי שיש לזה מדד... מה שכן, אתה יכול להוריד תוכנות של דפדפני משחקים ולראות מה הבררות מחדל שלהם.

פורסם

לא הבנתי את השאלה כ"כ, אין כזה דבר זמן מקובל לפינג...

זה תלוי מאיפה לאיפה אתה מבצע את הבדיקה, ובעוד הרבה פרמטרים...

קרא את המסמך הזה :

http://rapidshare.com/files/18932446/ping-pdf.pdf.html

אני מקווה שהוא יהיה לך לעזר (לא נכתב על ידי)

פורסם
  • מחבר

כרגע כל דקה אני מבצע פינג לכל האנשים ברשימה. בהנחה שאנשים מכל העולם ישתמשו בתוכנה הזו, הMS המקובל הוא בין 300 ל 2000 במצב הגרוע. אולי חצי דקה גם תהייה בסדר?

לOMNI - אם אתה מדבר על GAMESPY, הם לא רושמים כל כך זמן הם מבצעים את הפינג.

פורסם

אתה שואל כמה זמן לחכות בין session אחד של משלוח פינג ל session הבא ?

להזכירך, 2000 MS הם 2 שניות, חצי דקה (30 שניות) זה די והותר, קרא את המסמך שצירפתי למעלה,

ותבין גם איך לשנות את הזמן שהמחשב שלך ממתין לתשובה מהמחשב המרחוק (ההבדל בין REPLY ל REQUEST TIMED OUT)

פורסם

רק רוצה להעיר שאני משחק במשחק רשת שנקרא

Warcraft III The Frozen Throne

ברשת והשרת ממוקדם בשבדיה (TELIA )

פינג לשרת טוב מישראל אצלנו זה נחשב 100-140

פינג גרוע זה 200 ומעלה

אני בדרך כלל מקבל פינג 109 או 141

פורסם

משחק כזה אבל דורש פינגים נמוכים יותר מאשר משחק יריות למשל.

גם המשחקים בפועל נעשים בין האנשים ולא דרך השרת (אשר נועד למציאת שותפים רק) לא ?

פורסם
  • מחבר

כן. המשחקים שאני תומך בהם כעת הם משחקים בין שחקן לשחקן בלי שום קשר לשרת באמצע.

בנוסף, הפינג הממוצע משתנה בין משחק למשחק.

MAXSIM וSENDINTEVAL לא עזרו לי.

חיפשתי ping ו latency אך עדיין לא מצאתי מספר כלשהו שמתאר אז הזמן הבין פינגי.

אתה שואל כמה זמן לחכות בין session אחד של משלוח פינג ל session הבא ?

בידיוק.

ד.א. את הפינג אני לא מימשתי בעצמי, אלא השתמשתי בפקודת הPING של WINXP.

פורסם

אם אתה משתמש ב ping של xp אז תריץ אותו, כשהוא מסיים (או שהוא קיבל תשובה או לא), אתה יכול להריץ שוב.... (לא הכי ברור מה אתה מנסה לעשות ובאיזה סיטואציה).

לגבי הקוד ממקודם, ניתן לראות שהברירת מחדל שלו היא כל 5 מילי שניות לשלוח הודעה חדשה ומספר ההודעות בו זמנית שהוא עוקב אחריהם הוא משתנה של מערכת ההפעלה בשם MAXFD_DEFAULT

פורסם
  • מחבר

אבל הוא לא שולח בהכרח הודעות PING.

אם אני אשלח בידיוק בזמן שקיבלתי זה יעמיס קצת את הרשת.

ובקשר למה שאני מנסה לעשות - בדרך כלל הפינג קובע האם המשחק ירוץ בצורה חלקה בין המחשב או שיהיו קטיעות(לאגים בלשון העם). אני רוצה לבדוק את הפינג לפני משחק כדי לדעת האם יהיו לאגים במשחק או לא.

פורסם

בסדר, אז הוא לא משתמש ב ICMP echo שמשתמש PING, הוא משתמש במנגנון שהמשחקים עצמם משתמשים כדי להגיד מה ה latency לשרת. אם הוא עושה את זה כבר, למה לא להשתמש בקוד שלו ?

והודעת פינג היא די קטנה, למה שהיא תעמיס את הרשת (בהנחה שאתה לא מפציץ יותר מדי).

פורסם
  • מחבר

1) אם הוא משתמש שמנגנון עצמו של המשחקים, לא בטוח שזה יתאים לכל המשחקים.

2) מצד שני, יתכן שיש ראוטרים מסויימים שחוסמים פינגים, אך לא את הפורטים של המשחקים.

3) רשמתי בצד קוד משלי לPING(בכלל בUDP, שאני מניח שכך המשחקים מבצעים את הPING). אני מעדיף להשתמש בPING "אמיתי".

אני חושש שאם אני אשלח בידיוק כשאני מקבל את הקודם זה יפציץ את הרשת.

פורסם

א. פשוט תסתכל קצת בקוד שלהם ותראה איך הוא עובד (אחרי הכל זה המטרה שלו, לסרוק משחקים).

ב. שיחקת פעם במשחק עם דפדפן פנימי ? תוך פחות מ 10 שניות הוא נותן לך כבר פינגים + נתונים מלאים על 1000 שרתים.

ג. אתה מתכוון לעשות את הסריקה הזו כל חמש שניות באופן רצוף או פעם ב...

פורסם
  • מחבר

כל חמש שניות באופן רצוף, הרי הפינג משתנה לעיתים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים