פורסם 2007 בפברואר 1318 שנים בכל מקרה, קרא את חוקי הפורום. לגבי הרמקול - יש לך עוד הרבה מאוד ללמוד. פוטושופ היא לא התוכנה האידאלית בשביל עיצוב ב3D. שקול לעבור לתוכנה יעודית.
פורסם 2007 בפברואר 1318 שנים איך שלי ? לקח לי הרבה זמן... ולא עשיתי את זה בפוטושופ !![attachment deleted by admin]
פורסם 2007 בפברואר 1318 שנים מחבר עזבו יש פה חבורה של מתנשאים שחושבים שהם מבינים הכל יש אנשים שעושים 100% בפוטושפ ב 3D דברים מדהימים וההוא ששאל אם אני באמת רוצה אם יש לו מה להגיד שיגיד כל עוד אלו תגובות בונות שיגיד ככה אני ידע מה לשפר
פורסם 2007 בפברואר 1318 שנים אני לא מקצוען אבל אני גם כן חובב של פוטושופ אבל בכל זאות אני ינסה לעזור.תראה אם אתה רוצה לגרום לרמקול להראות יותר אמיתי השתמש בגרידיאנט טול GRIDIANT TOOL (לא בטוח שכתבתי נכון) ואז תוכל לשחק עם האור והצל יותר...הקו המפריד בן החלק העליון, הצד שמאל והצד הקידמי הוא בולט מידי נסה לעשות אותו יותר דק... אני מביא לך פה דוגמה של קוביה שעשיתי לאיזה עבודה בבית ספר (לא משהו רציני) אבל שים לב לצל שעשיתי (הוא לא מושלם) אבל אתה מבין את הרעיון.[attachment deleted by admin]
פורסם 2007 בפברואר 1318 שנים עזבו יש פה חבורה של מתנשאים שחושבים שהם מבינים הכל יש אנשים שעושים 100% בפוטושפ ב 3D דברים מדהימים וההוא ששאל אם אני באמת רוצה אם יש לו מה להגיד שיגיד כל עוד אלו תגובות בונות שיגיד ככה אני ידע מה לשפראז ככה -1. הפרספקיבה שלך לא בסדר. המקצוע (ה"קו") האנכי האחורי יותר קצת מהקדמי (שזה בסדר), אבל כל הקוים האנכיים הם באותו אורך.בפרספקטיבה כזו, שלושת הקוים שמחברים בין המישור הקדמי של הרמקול לאחורי צריכים להיפגש בנקודה דמיונית.בנוסף - אם מדובר בפרספקטיבה, ורואים את החזית בתור מלבן, לא אמורים לראות בכלל את שאר הרמקול.אם רואים את שאר הרמקול, החזית אמורה להיראות כמו סוג של טרפז (קצת דומה למקבילית, אבל לא בדיוק).2. הגבולות של עצמים הם לעיתים רחוקות בצבע אחר. לא נראה שהמקצועות (ה"קוים") של הרמקול אמורים להיות בצבע אחר.3. יש Aliasing די כבד במקצוע הימני התחתון של הרמקול, וגם בשמאלי העליון. אם אני צריך לנחש, זה בגלל שציירת אותו, ואז צבעת עם flood fill במקום לצייר אותו על layer נפרד, ואז לצבוע מאחוריו, או לפחות עם flood fill עם tolerance קצת יותר גבוה.4. אין קשר בין ההצללה של הרמקול לקוי המתאר. החלק הכהה 'פולש' גם למשטחים אחרים.5. אם כבר אתה מתחיל לעשות הצללה - אז רצוי שתעשה גם את הצל של האובייקט עצמו.הצללה זה נושא בפני עצמו, וצריך לעשות אותה לכל משטח בנפרד (או לפחות לכל זוית של משטח).6. אם אני מבין נכון, העיגולים החיצוניים על הרמקולים אמורים להיות ממתכת. הגרדיינט שאתה אמור לראות יהיה בדר"כ הרבה יותר חד, בדר"כ גם באלכסון (תלוי בזוית הצפייה ומקור האור). בנוסף, על החלק הפנימי של העיגולים הברק יכול להשתנות בנפרד (הזוית משתנה שם).7. העיגולים הלבנים הגדולים שבתוכם לא אומרים לי כלום. אין לי מושג מה הם, והגרדיינט שם לא עוזר להבין.8. כנ"ל העיגולים השחורים שבתוכם.
פורסם 2007 בפברואר 1418 שנים אז ככה -1. הפרספקיבה שלך לא בסדר. המקצוע (ה"קו") האנכי האחורי יותר קצת מהקדמי (שזה בסדר), אבל כל הקוים האנכיים הם באותו אורך.אם כבר נכנסים לעומק..זה אמור להיות אקסונומטריה(או שמה איזומטריה...לא זוכר בדיוק בכל מקרה=)לא פרספקטיבה,ת'אמת? העבודה איומהכדי להמחיש תלת מימד תקרא טיפה חומר על בנושא+חומר על שילוב צבעים+תאורהאם אתה רוצה ביקורות אמיתיות הגעת למקום הנכון.בהצלחה
פורסם 2007 בפברואר 1418 שנים אחי, אנחנו לא מנסים להראות שאנחנו יותר טובים ואתה יותר גרועפשוט אתה צריך יותר להשקיע, תנסה לשפר.. יפה מאוד שאתה מנסהאבל תיקח עוד זמן ותשפר...
פורסם 2007 בפברואר 1418 שנים אם כבר נכנסים לעומק..זה אמור להיות אקסונומטריה(או שמה איזומטריה...לא זוכר בדיוק בכל מקרה=)לא פרספקטיבה,המקום היחידי שבו משתמשים באיזומטריה זה שרטוט טכני. (איזומטריה נקראת גם הטלה אורת'וגרפית)בכל שאר השימושים משתמשים בפרספקטיבה.
פורסם 2007 בפברואר 1418 שנים תראה גם זאת התחלה ובעיקר עם עיצוב גרפי אתה תתאמן תלמד איך לתקן מהביקורות שמביאים לך עם הזמן תשתפרבהצלחה
פורסם 2007 בפברואר 1418 שנים המקום היחידי שבו משתמשים באיזומטריה זה שרטוט טכני. (איזומטריה נקראת גם הטלה אורת'וגרפית)בכל שאר השימושים משתמשים בפרספקטיבה.בכל מקרהבגלל שרואים שהכוונה היא 30/60 מעלות זו לא פרספקטיבהוזה לא נכון שרק בשרטוט טכני משתמשים בנ"לברוב התוכנות יש מבט אקסונומטרי מובנה.
פורסם 2007 בפברואר 1418 שנים אני לא יודע מה אתה רואה, אבל זה לא פרספקטיבה נכונה מהסיבות שהסברתי קודם, וגם לא אורתורגרפיה נכונה (גם את זה הסברתי).אני לא יודע אם BMN התכוון לעשות אחד או השני, או אם הוא בכלל היה מודע להבדלים.בכל מה שנוגע לציור או הדמייה ריאליסטיים (או צילום, אגב) משתמשים בפרספקטיבה (בצילום פשוט אין ברירה).בתוכנות מידול תלת-מימדי משתמשים (לפעמים) באורתוגרפיות כי שם כל שני קוים שהם באותו אורך תלת-מימדי, הם גם באותו אורך על המסך. אבל משתמשים בזה רק במהלך המידול, ולא לתוצאה הסופית (אלא אם המטרה היא תרשים טכני).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.