ASUS A7M266 - עדכון דרייברים לצ'יפסט? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ASUS A7M266 - עדכון דרייברים לצ'יפסט?


Slayer

Recommended Posts

קודם כל, אני חייב לציין שאין לי מושג בכל מה שקשור לצ'יפסטים האלה.. טוב אפשר להמשיך :P

פעם אחרונה שפתחתי את המארז, ראיתי במקרה את הלוגו של VIA איפשהו בלוח אם שלי (ASUS A7M266 כאמור), חשבתי שיש לי צ'יפסט שלהם.. בכל מקרה, רציתי היום להתקין את ה4in1 הזה, כי לפי מה שהבנתי רע זה כנראה לא יעשה..

כמובן, שלא רציתי סתם להתקין ובסוף בכלל יש לי משהו אחר לגמרי, אז הלכתי לאתר של אזוס, וגיליתי שיש לי צ'יפסט בשם -760TM (של מן הסתם),

עכשיו.. אני מניח שבאתר של אזוס הם לא שיקרו, אז כאן באות השאלות שלי.. למה לעזאזל יש לי אז איזה צ'יפ עם לוגו של VIA עליו שם, ואם יש איזה עדכון לצ'יפסט הזה שיש לי?

תודה רבה מראש..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגשר הדרומי (החלק בצ'יפסט שמקשר בין הגשר הצפוני להארד דיסק, חריצי ה-PCI, הכרטיסים שמובנים על הלוח, יציאות ה-USB וכו') שלך הוא מתוצרת VIA, ואילו הגשר הצפוני (החלק בצ'יפסט שמקשר בין המעבד, כרטיס המסך, הזיכרון והשגר הדרומי) הוא מתוצרת . אני לא יודע אם אתה יכול להתקין את ה-4in1.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה.. הבעיה שלי כרגע היא רק מאיפה להוריד.. ראיתי שיש פה באתר את ה4in1, יש משמעות ל'P3' בסוף? (לא נראה לי שזה רק למעבדי פנטיום 3.. אחרי הכל לפי מה שידוע לי הערכות שבבים הן לא רק למעבד אחד מסויים.. אלה עד שיוצאות טכנולוגיות חדשות שהערכות לא תומכות בהן כבר)

ואם מישהו יודע מאיפה מורידים את הAGP של , אני יודה לו מאוד..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...