פורסם 2007 בפברואר 1518 שנים תרים טלפון בכל מקרה לתמיכת ADSL 1800-340-340(כשעונה המזכירה תלחץ סולמית ואז 2, תגיע ישר לתור לתמיכה טכנית)ותבקש בדיקה לאיכות קו, בטענה שמתנתק לך כל הזמן.
פורסם 2007 בפברואר 1518 שנים לבטל את הUPNP? אני יודע איך מכבים אותו בתוכנות שמתשמשות בו או בנתב אבל לא בכל המחשב בו זמנית, איפה מסתתר הכפתור שמכבה את זה?אתה מצחיק... תבטל אותו בנתב, ובכל התוכנות שמתשמשות בו...
פורסם 2007 בפברואר 1618 שנים מחבר אתה מצחיק... תבטל אותו בנתב, ובכל התוכנות שמתשמשות בו... לצערי אני לא מארגן את התוכנות שלי לפי האם הן משתמשות בUPNP אני אסגור את זה בנתב ונראה מה יהיה. תרים טלפון בכל מקרה לתמיכת ADSL 1800-340-340 (כשעונה המזכירה תלחץ סולמית ואז 2, תגיע ישר לתור לתמיכה טכנית) ותבקש בדיקה לאיכות קו, בטענה שמתנתק לך כל הזמן. הייתי צריך לעשות את זה מלכתחילה אני אתקשר אליהם כשיהיה לי כח להמתין שעה על הקו
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.