זקוק לייעוץ בקשר ל-LOGITECH Z560 שלי : / - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק לייעוץ בקשר ל-LOGITECH Z560 שלי : /


King Of Action

Recommended Posts

וותיקי הפורום פה בטוח מכירים את הרמקולים המאוד "חמודים" האלה , בטח יחסית לרמקולים של מחשב : )

בכל מקרה , הסאב הפסיק לפעול (לייצר את הבאסים) . הרמקולים שמחוברים דרכו עובדים בסדר גמור (חוץ מבעייה קטנה ששני חיבורים באחורה של הסאב גם הלכו אבל זה פחות קריטי אם כי , מישהו שמבין בכיף יכול להביא עצה מה לעשות בקשר לזה גם) . קצת מוזר לי , שהסאב עצמו שרוף אבל הוא ממשיך לתפעל את הרמקולים אבל מצד שני ...יכול להיות שאלו בכלל שני מעגלים / דברים שונים . אז מה אתם אומרים :

1. לפתוח אם הסאב בעצמי ולראות מה קרה שם בדיוק או שזה מסוכן מדי ( בשבילי ובשביל הסאב : P ) ?

2. יכול להיות שזו רק בעייה של חיבורים או 100% שהדרייבר נשרף ?

3. מה לגבי החיבורים מאחורה ?

או שלחסוך לעצמי את כל הבלאגן הזה ופשוט ללכת לחנות אלקטרוניקה כלשהי ?

דרך אגב , אין כבר אחריות ( 5 שנים עברו מאז יום הקנייה :/ ) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדרייבר לא נשרף כנראה. כנראה שמדובר בעניין של מעגל ההגברה שנמצא בתוך הסאב. אם אתה מבין משהו, תפתח אותו, תחפש סימנים של קרע/נתק/שרפה (סימנים שחורים). אם אתה לא יודע להתעסק עם זה, קח את הסאב למישהו שיודע לתקן ציוד כזה.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב ... אחרי שהוצאתי בסביבות ה-30 אלף ברגים החוצה (יופי של תכנון מוצר לוג'יטק !) ואימצתי את שרירי הידיים שלי שעות נוספות הגעתי למבוי סתום . הפאנל נשלף רק לכמה סנטימטרים ואז אני מרגיש שהוא כאילו קשור למשהו ורק אם אני אפעיל לחץ חזק אני אוכל למשוך אותו לחלוטין החוצה (ובכך לקרוע משהו) . צירפתי כמה , לא באיכות הכי טובה אבל מי יודע אולי יבהירו קצת מה קורה . נחכה מחר לאח שלי שאולי יעז להתעסק עם זה קצת (הוא מבין קצת יותר ממני בחשמל) . בכל מקרה אנטולי , האם ברצונך להוסיף משהו ? : )

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התמונות כל כך חשוכות שלא רואים כלום :)

בכל מקרה, תנסה להאיר פנימה. סביה להניח שזה סך הכל כבל שמחזיק את זה, יש כמה חוטים שמגיעים לפאנל האחורי, בינהם החוטים של הרמקולים מהמגבר והחוט של החשמל, אם הם נשלפים אתה יכול לפתוח את זה, אם לא, אל תתעסק סתם.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא , כמה יעלה תיקון של זה בחנות ? ואפילו אם לא תיקון - בטח רק הבדיקה איזה 100 שקל . וכסף לא צומח מהעצים . ואילו חנויות מוסמכות לטפל בבעייה שכזו ? גם חנויות אלקטרוניקה רגילות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

* עידכון -

טוב הלכתי לארבעה חנויות שמתקנות מוצרי אלקטרוניקה (מיקרוגלים , מערכות סטריאו וכדומה) . מתוכן 3 לא רצו להתעסק עם זה בכלל ואחד אמר שאני אביא את הסאב והוא יראה מה אפשר לעשות . בקיצר אני לא אופטימי . דרך אגב , בניסיונותיי לפרק את הסאב נחתך איכשהו כבל החשמל : P - עניין שכזה בכלל ניתן לתיקון ?

סתם שאלה - האם זה יהיה אפשרי לקנות סאב אחר שיחליף את הסאב הנוכחי שלי ויתאים כמו כפפה ויניע את הרמקולים בצורה האופטימלית בשבילם (בלי לשרוף אותם כמובן : D ) ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

עדכון :

אחרי שהסאב שהה זמן לא מבוטל בחנות אלקטרוניקה כלשהי הבנאדם אמר לי שגם המגבר היה דפוק וגם הוופר עצמו דפוק . את המגבר הוא תיקן ובקשר לוופר הוא אמר שיוכל לקנות לי חלופי (8 אינצ') ב-200 שקל ולהתקין אותו במקומו . יש לי שני שאלות : אני יכול לדעת איכשהו שהוא לא עובד עליי בקשר לוופר ושהוא אכן לא תקין ?

ושתיים , וופר חלופי ב-200 שקל ? יכול להיות וופר נורמלי במחיר שכזה ? איך הוא בהשוואה לוופר שהיה קיים בסאב עד עכשיו ?

תודה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום דרך לדעת שהוא לא עובד עלייך בתאכלס.

ב-200 שקלים אפשר לקנות הרבה וופרים, וסביר להניח שהמקורי עולה גג 200 שקלים גם כן. השאלה היא האם זה וופר שהוא זהה למקורי, ואז התשובה היא כנראה שלא. אם אין ברירה אז שישים, אבל זה לא יהיה בדיוק אותו דבר. זה יכול לשנות לטובה או לרעה.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...