מחפש תוכנה שמשלבת טיפול כללי במחשב ומשנה את המראה הכללי של הXP - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש תוכנה שמשלבת טיפול כללי במחשב ומשנה את המראה הכללי של הXP


e-d-a

Recommended Posts

היי ניסיתי את TuneUp Utilities שיהא משלבת שינוי כללי למראה וטיפול די יסודי במערכת אבל אני לא מרוצה ממנה היא מתערבת במחשב ומשנה דברים קטנים ומעצבנים.

ניסיתי גם את StyleXP והיא רק משנה את המראה אבל אני חייב להגיד שהיא עושה את זה בצורה עלובה ביותר.

מה שאני מחפש שהתוכנה תשנה במראה היא שאני יוריד theme והוא ישנה את הרקע את הboot screen הwelcome screen והvisual style ושזה יהיה יחד.

ובטיפול שתעשה disk cleaner וregistry cleaner וכמו בתמונה פה:

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה בקשר לSystem Mechnic 7 גם כבדה ככה ולא מומלצת?

האמת שהתוכנה השנייה שהבאת נראית די טוב בתמונות אבל מאוד הסתבכתי איתה, וצריך להוריד לה ים תוספות, וכל סקין עולה כסף, והתוכנה והתוספים עולות הרבה לא נראה לי כזה ראלי. (אם בא לך לעזור לי בקשר לתוכנה הזאת בפרטי אני ישמח)

יש תוכנות יותר נוחות? אבל עדיין שיבצעו הרבה (כמו הTuneUp Utilities)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער, אין לי ניסיון עם אף אחת מהתוכנות הללו. דיברתי מתיאוריה גרידא. אני רק לומד מאחרים ויודע שהתוכנות של stardock הם שם דבר בתחום ה-eye candy. אני אישית מאמין שזה סתם מכביד על המחשב ומרערע את יציבותו. כך גם לטעמי לא מצאתי צורך אמיתי עדיין בתוכנות מסוג ה-TuneUp למרות שראיתי שהרוב ממליצים עליה לכן היא תהיה הראשונה שאני אנסה במידה ויתעורר הצורך. כאשר יהיה לי מחשב מהיר מאוד, אז אדע ללכת על התוכנה הכבדה יותר System Mechanic ואולי גם אשתעשע ב-eye candy בתקווה שעל מהירה ביותר (בעתיד) הוא כבר יציב מספיק ולא מעיק בצורה מעצבנת. אני סתם אוהב לדעת לאן פניי מועדים. כרגע המחשב שלי (לאפטופ) פשוט איטי מדי לניסויים הללו.

סורי על התגובה הלא עוזרת בעליל. מן הסתם יש פה משתמשים אמיתיים של התוכנות המוזכרות (או אחרות יותר טובות בתחומן) שאולי יכולים לתרום לשיחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרמטתי עכשיו את המחשב מכל מיני סיבות...

אז עכשיו חשוב לי למצוא את שתי התוכנות האלו אם יש מישהו שיש לו נסיון עם התוכנות אני ישמח, ולא רק אלו אני בטוח שיש עוד המון. (רק לא להצליץ על שום דבר של סימנטק לא מתקרב לשום דבר שקשור אליהם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...