CATALYST 3 is out ... - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

CATALYST 3 is out ...


NetSpider

Recommended Posts

לא הבנתי עדיין

מי שיש לו כרטיס כמוני של R9700PRO של ג'יגה בייט צריך PBA או BBA ?

כי הרי הם לא שינו כלום ???

למרות שכביכול הם לא שינו הרבה בכלל עדיין יש צורך בדרייברים שהם אך ורק PBA כדי להמנע מבעיות רבות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חייביים את הDX9 בשביל ה-3?

ומישהו ניסה כבר להתקין את הDX9 + הקאטאליסט 3?

א. בהחלט, אלו ל-Dx9.

ב. לא נראה לי.. אלא אם כן למישהו בקהילה יש R300 מקורי של ATI, אני מחכה כרגע לדרייברים של Powered By ATI.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני התקנתי DX9 ו CAT3.0 לכרטיס 9700 של GB שברשותי. איבדתי 400 נקודות ב משום מה (בד"כ מאבדים 100-200 מקס') וגם היה לי stutter נורא ב OGL. ה stutter נפתר ע"י כיבוי וביטול animated icons ב systray. לא ראיתי הבדלים קרדינליים בין 2.5 ל 3.0 מבחינת איכות תמונה או ביצועים.

לא ברור לי למה לחכות לדרייברים של POWERED BY ATI, מה השוני? הכרטיסים, לדעתי, זהים לכרטיסים של ATI בכול נקודה עקרונית (3D). ההבדלים יכולים להיות באיכות הזכרונות, רכיבי 2D ויציאות נוספות והבנדל. אם כבר אז דרייבר המקור תמיד עדיף על זה של היצרן ביחוד משום שהיצרן מחדש דרייברים פעם ב... וראה משל . יכול להיות שבכרטיסי ATI ו POWERED BY ATI הם כולכך שונים?

מישהו יודע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי,

שמעתי לעצתכם והתקנתי את הגירסה של קאטאלייסט 3 ל-9700/9500..

עד כה על פני השטח הכל נראה בסדר ועובד (בדקתי רק את הדמואים..).

בהמשך הערב אני אמסור כאן תוצאות ביצועים.

ולבינתיים שאלות,

א. מישהו יודע כיצד ניתן להגדיר בדמואים הטכנולוגית של ATI רזולוציה, AA, FA וכו'? (אם בכלל כמובן).

ב. מישהו ניסה להריץ את הדמו שנקרא: NPR Hatching? אשר עושה שימוש איטנסבי ב-Pixel Shader החדש?

ג. עד כה התנסתי בבעיות Shutter רק במשחקים ב-D3d .. וכיצד ביטלת אנימציה של ה-Systray..?

ד. קרא את הציטוט הבא, הוא נלקח מהביקורת האחרונה (והכי בשלה ברשת לדעתי שנעשתה על ה-9700) שפורסמה ב-Rage3d:

http://www.rage3d.com/reviews/ati9700p/?page=10

Issues

The 9700 Pro isn't completely without problems, for example there's a flickering shadow thing in the games Mafia and Operation Flashpoint (probably others as well) that still persists on even the newest Catalyst 2.5 drivers. There's the lack of 16bit FSAA that, while it doesn't bother me since I don't play games at 16bit color depth, many people still want. Finally, there's the now infamous "stutter" problem which many people seem to be getting with their Direct3D games - people say that the game Rallisport Challenge seems to exhibit it clearest, though I don't get any stuttering here at all.

ATI has committed to fixing all those problems of course. The next driver release (let's call it Catalyst 2.6) is rumored to have fixed the "stutter" issue as well as have some huge performance increases all across the board. There will also probably be an OpenGL refresh lock feature similar to the one that already exists for Direct3D. The driver release after the Catalyst 2.6s will possibly see 16bit FSAA, and there's still hope for Super-Sampling Anti-Aliasing or at least ATIs implementation of Multi-Sampling that they claim can apply anti-aliasing to alpha textures.

ה. מה דעתכם על זה? : http://www.nvnews.net/#1040671920 , מישהו ניסה, התנסה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...