עבור לתוכן

עזרה בPerfect suite בVP930

Featured Replies

פורסם

קניתי את המסך לפני שבועיים והוא באמת מדהים, עכשיו שיחקתי עם ה-Perfect suite קצת בהתחלה ועכשיו החלטתי ששווה לראות את איך משחקים עם ההגדרות ב-Perfect suite.

עכשיו שאני ניכנס לתוכנה אני לא יכול לבחור בשום אפשרות פרט ל-OPTION..עשיתי כנראה משהו שנעל את זה, ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש אבל זה לא עזר.

272908163nb.jpg

פורסם

אולי אתה מחובר ב DVI ויש דברים שזה יכול לבטל...תבדוק את זה

פורסם
  • מחבר

אז זהו, שזה לא שינה גם עם חיברתי את זה בD-SUB.

פורסם

הי דביר,

לי יש את אותה בעיה בדיוק. למען האמת הרמתי ידיים מהתוכנה הזאת, אני מכייל את המסך בעזרת ADOBE GAMMA LOADER.

יכול להיות שאצלי הבעיה נעוצה בכרטיס מסך מיושן (Intel 82830M On-Board), והעובדה שהמסך מחובר ליציאת VGA אנלוגית ולא DVI.

זה די מתסכל, כי המסך אמור לעבוד בצורה מושלמת עם התוכנה הזאת.

התכתבתי ארוכות עם PORTRAIT, החברה שמייצרת את התוכנה של ויוסוניק, הסיכום מופיע להלן:

Hi Baruch,

Thank you for the reply. The PerfectSuite requires that you are able to send signals to and from the monitor on the DDC/CI channel. If this DDC signal is not present the software will default to the options tab.

When the PerfectSuite is not able to communicate with the monitor we first try updating the display drivers. If that fails we ask that you try another cable if one is available. Short of that the next steps would be to try hooking the monitor to another system. If it works, then the problem is on the system.

If it still fails then it could be a problem with the cable/monitor. If you can exchange the monitor, you may be able to determine if the problem is with the one you currently have or a problem with the system.

You can of course continue to use the monitor with the current configuration but the PerfectSuite will not work. The ViewSonic monitor without PerfectSuite is basically the same as any other monitor. PerfectSuite provides you with the Auto Rotation function as well as easy access to the monitor controls normally accessed from the buttons on the right side of the monitor.

I wish we had more information for you but that is the most we can tell from this end. If you do determine where the problem lies, please do let us know. If you have any questions regarding further troubleshooting feel free to ask. We will do what we can to assist.

Regards,

Tech Support Team

Portrait Displays Inc.

www.portrait.com

אתה מוזמן לכתוב להם מייל ל:

tech@portrait.com

בהצלחה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים