עבור לתוכן

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)

Featured Replies

פורסם

גם לא כדאי לבקש לחתוך פיצה ולבקש לחתוך את זה ל- 6 מכיוון שהמוכר הטיפש יכול לשים שם סימן קריאה ולהפוך את זה ל- 16. זה לא מתחלק ב- 3!!!(ל- 1113, שימו לב!).

אבל זה לא כל כך קשור.

קניתי מZZ כמה חלקים - מאוורר, 2 ספקי כוח(למספר מחשבים) ומנורת UV.

מנורת הUV התקלקלה מספר פעמים, הלכתי אליהם והם החליפו אותה(לא הייתה בשימוש אפילו יום). בפעם האחרונה שהיא התקלקלה כבר לא היה לי כוח ללכת וויתרתי.

  • תגובות 402
  • צפיות 58.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

יש לי ניסיון עם כמה "חנויות" (חדרונים בעליות גג של פיצוציות\ דירות פרטיות שהוסבו לצורך העניין) בבאר שבע: c- גרופ וג'יגה ביט (או משהו כזה).

חיפשתי בהתחלה עכבר של לוגיטק (משהו פשוט...) וזיכרונות פלאש.

משתי החנויות האלה קיבלתי רושם של אנשים לא הכי מקצועיים ולא הכי סימפאטיים (בג'יגה ביט יש איזה מוכר מפחיד כזה :P).

ואני לא מדבר על המלאי :bash:

מדיה קום בטבריה: יקר, אבל שרות סבבה, מקצועיות לא הכי הכי אבל סבירה, מבחר נורמאלי- אם כי הרוב הגדול זה מוצרים ג'נריים... לפני איזה שנתיים רציתי לקנות ספק של HEC וכמו כולם הם ניסו לדחוף לי את הTT והמוכר בכלל לא הכיר את HEC. אחרי כמה חודשים הם קיבלו איזה ספק שלהם והתלהבו ממנו בטרוף ;D

מאז הם עובדים עם ספקים של HEC (נכון לפעם האחרונה שבדקתי)

פורסם

ודרך אגב , אם יוצא לכם להזמין פיצה , ואתם מקבלים אותה לא חתוכה , אל תתקשרו לפיצריה בהצעות יעול מוזרות , אנשים עלולים להתעצבן מזה .

למה לא? אם זה פיצריה מספיק קטנה אולי פעם הבאה שהם יזמנו הם יקבלו תוספת אחת חינם...

:spermat: :spermat: :spermat:

עריכה: זה גם נותן מחשבות לגבי לובריקציה של מאווררים...

פורסם

מישהו התקשר אליכם ואמר שפעם הבאה אתם צריכים לחתוך את המחשבים שאתם מרכיבים למשולשים? :s05:

לא

אבל ביקשו עם תוספות :silly:

פורסם

יש לי מה להוסיף על נעה מחשבים.

רציתי לקנות 6A19, אז עשיתי סקר שוק (למי יש במלאי/קרוב/משלוחים/מחירים והכי חשוב מה המארז כולל- כלוב נשלף חיבור כרטיסים ללא ברגים והתעסקות במארז ללא מברגים), ראיתי באינטרנט תמונות של המארז עם קליפסים לכרטיסי הרחבה...

דיברתי בטלפון עם נעה מחשבים וגם חבר התקשר לברר איתם, ונאמר לי שהמארז מגיע עם כל מה שצריך להרכבה ללא ברגים ומברגים (tool-free assembly),

לאחר שטעו בכתובת ושלחו לעיר אחרת, תיקנתי את המשלוח והובטח לי שיגיע יום ראשון שלאחר סוף השבוע (זה היה ביום חמישי).

יום ראשון אני מתקשר לברר מתי יגיע המחשב ואופס הוא שוב נשלח לאותה כתובת מיום חמישי...

כשהמארז הגיע אני בהתלהבות מוציא מהארגז (ומגלה שלא כמו בתמונה ולא כמו שראיתי ב KSP אין קליפסים בדלת לפתיחה מהירה- קצת מאכזב אבל בקטנה)

פותח את הדלת ומגלה שאין שום דבר tool-free assembly כולל הכונני DVD שצריך להבריג להם את המסילות... אכזב קשות...

יש לציין שחוץ מהמקרה הזה נתקלתי ביחס אדיב מקצועי ואמין ולמרות שאני מבואס מהמארז קצת לא אומר שאפסיק לקנות שם...

פורסם

הקליפס לא מגיע עם ה 6A19 גם ב KSP, גם בפאנדאס, וגם בזיגזג. ככה זה בכל מקום.

-אגב, בנעה ה 6A19 מגיעים עם מאווררים של Yate Loon, לא ג'נריים מסריחים. באמת הופתעתי שהם לא רעשו, אמרו לי שהמאווררים שמגיעים עם ה 6A19 רועשים.

פורסם

PC Now

?09:51 ?12/?11/?2006

התקשרתי לחנות PC Now, דיברתי עם רוני, המייצג את החנות, שאלתי אותו האם יש במלאי:

  • כרטיס מסך Innovision® GEFORCE 6800 128MB
  • כרטיס טלוויזיה FlyTV
  • כרטיס קול Audigy2 ZS

לאחר בדיקה קצרה, אמר רוני כי את הכרטיס מסך והכרטיס טלוויזיה יש במלאי ואפשר לבוא ולקחת במקום, אך לגבי כרטיסי קול יש בעיה ואין את המוצר, ניתן להזמין ותוך יום-יומיים המוצר יגיע.

כמו כן, המליץ רוני לבצע מיידית הזמנה באתר כי כך המחיר יוצר יותר זול ב-20% מאשר בחנות וגם כדי שהמוצר יישמר לי.

מיד ביצעתי הזמנה באתר ולאחר התארגנות קלה יצאתי לדרך.

?12/?11/?2006 12:00

הגעתי לחנות PC Now, המקום נראה מוזנח, בלשון המעטה, קירות מלוכלכים ובלאגן שלם, אך מה שמעניין אותי זה השירות, שעד כה היה מצויין.

התיישבתי מול רוני וביקשתי לקבל את המוצרים.

רוני הסתכל על ההזמנה ועשה מבט של "אוי" ואמר: "דווקא את ה-6800 הזמנת, בדיוק אין אותו".

הזכרתי לו את השיחה שלנו בבוקר.

אמר שאולי יש ושחבל כי יש 7600 שהוא יותר טוב ועדיף לי לקחת אותו.

הסברתי שאני יודע מה עדיף לי ואני מעוניין ב-6800 שלגביו דיברנו בבוקר.

רוני ביקש מס' רגעים וניגש אל "מאחורי הקלעים", לאחר מס' דקות חזר ואמר כי יש לו 6800 לא חדש מהקופסא והוא מעדיף שלא אקח אותו אלא אזמין 6800 חדש או אקח את ה-7600.

מששאלתי כיצד יתכן הדבר, כי לפני כשעתיים היה את המוצר במלאי, הזמנתי אותו כדי שישמר לי, ופתאום אין.

ענה: "עכשיו לקחו אותו, עכשיו היה פה מישהו ולקח אותו, אני מוכר 60 כרטיסים כאלה ביום".

לאות הוכחה ומתוך כעס, ביקשתי את המס' של אותו אדם שרכש את הכרטיס "שלי", וקיבלתי תשובה יפה ושירותית "אני לא חייב לך כלום".

כמו כן ציין כי את הכרטיס טלוויזיה יש במלאי ואוכל לרכוש אותו.

משהתייאשתי, שאלתי בכמה ימכור לי את ה-6800 ה"לא חדש" וכמה זמן אחריות אקבל עליו.

אמר כי הכרטיס "פתוח וחשוד" ולא מעוניין למכור לי מוצר כזה.

הסברתי לו שהגעתי מרחוק וזה לא בסדר שבטלפון מוסרים מידע שגוי.

אמר בקרירות "מתנצל".

קמתי והלכתי.

פורסם

^^

שיטת ה-"קודם שהוא יבוא, ואז נדחוף לו כבר משהו"

פורסם

צריך לעשות איזה חוק נגד שיטת המכירה הזאת, זאת הטעיה מכוונת של לקוח...

פורסם

יש חוק נגד זה...

זה נחשב להסכם בעל פה- וזה תקף בבית משפט...

בכיף אפשר לתבוע את החנות על הפרת ההסכם בבית דין לתביעות קטנות...

פורסם
  • מחבר

יש חוק נגד זה...

זה נחשב להסכם בעל פה- וזה תקף בבית משפט...

בכיף אפשר לתבוע את החנות על הפרת ההסכם בבית דין לתביעות קטנות...

אם הוא היה מקליט אותו אז כן.

אחרת זה בעיה להוכיח.

פורסם

יש לי מה להוסיף על נעה מחשבים.

רציתי לקנות 6A19, אז עשיתי סקר שוק (למי יש במלאי/קרוב/משלוחים/מחירים והכי חשוב מה המארז כולל- כלוב נשלף חיבור כרטיסים ללא ברגים והתעסקות במארז ללא מברגים), ראיתי באינטרנט תמונות של המארז עם קליפסים לכרטיסי הרחבה...

דיברתי בטלפון עם נעה מחשבים וגם חבר התקשר לברר איתם, ונאמר לי שהמארז מגיע עם כל מה שצריך להרכבה ללא ברגים ומברגים (tool-free assembly),

לאחר שטעו בכתובת ושלחו לעיר אחרת, תיקנתי את המשלוח והובטח לי שיגיע יום ראשון שלאחר סוף השבוע (זה היה ביום חמישי).

יום ראשון אני מתקשר לברר מתי יגיע המחשב ואופס הוא שוב נשלח לאותה כתובת מיום חמישי...

כשהמארז הגיע אני בהתלהבות מוציא מהארגז (ומגלה שלא כמו בתמונה ולא כמו שראיתי ב KSP אין קליפסים בדלת לפתיחה מהירה- קצת מאכזב אבל בקטנה)

פותח את הדלת ומגלה שאין שום דבר tool-free assembly כולל הכונני DVD שצריך להבריג להם את המסילות... אכזב קשות...

יש לציין שחוץ מהמקרה הזה נתקלתי ביחס אדיב מקצועי ואמין ולמרות שאני מבואס מהמארז קצת לא אומר שאפסיק לקנות שם...

אין שני דגמים של 6A19

כולם בדיוק אותו דבר

וזה כבר פשלה שלך שלא בדקת קודם

פורסם

ליאור את הדלת למארז ממש לא מעניין אותי ויכול להיות שהתבלבלתי עם 6A21, ממש לא קריטי לי הדלת החיצונית.

לגבי פנים המארז:

Options

Tool-free kits for add-on card

See-Me-All window for the side cover

1394 Port in front panel

Air guide for great heat dissipation

http://www.compucase-hec.co.uk/mainpages/product_detail.asp?pid=7

התקשרתי לחנויות לברר איך אני יכול להזמין מארז עם התוספות הללו, ורק בנועה אמרו שהמארז מגיע ככה ללא תוספת תשלום, הגיוני שבשלב זה תפסיק לבדוק בעוד חנויות ותזמין לא?

אני גר בדרום ואין לי כלי תחבורה להתנייד לאן ומתי שבא לי אז לא יכולתי ללכת לחנות ולראות בעיניים, מה גם שמנסיון קודם איתם הייתי מרוצה (ספק OCZ זכרונות G.SKILL מארז ג'יגהבייט אורורה 3D ועוד כמה דברים קטנים).

ציינתי ושוב אחזור על זה:

מנסיון קודם הם היו אחלה!

פעם אחת שהתאכזבתי.

פורסם

עד כמה שזכור לי (וזכור לי דיי טוב) ה-6A19 לא מגיע לארץ בכלל עם חיבור FireWire קדמי

ה-Tool-Less זה בעצם אותן מסילות שמבריגים פעם אחת לכונן

פורסם

לי יש מקדימה

אחד USB

ועוד אחד firewire

עכשיו נזכרתי שפשוט הרסתי (לא ידוע איך) אחד מהם וכעט הוא מזכיר מעט חיבור firewire :P

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים